7,6

  • Ved stranden
  • Moderne hotel
  • Dejligt wellnesscenter

På bredden af Det Ægæiske Hav finder du Hotel Notion Kesre Beach. Den charmerende by Ozdere ligger cirka fem kilometer væk og kan nemt nås med dolmus.

De komfortable værelser er moderne indrettet med trægulve og elegante træmøbler. Den moderne indretning går igen på hele hotellet. I hovedrestauranten er der f.eks. valgt hvide borde og stole, som står i kontrast til det mørke trægulv og de mørke vægge.

I den smukt anlagte have foran hotellet er der en stor swimmingpool med en separat børnepool. Det der er særligt sjovt for børn, men også for voksne: Der er en rutsjebane. Et entusiastisk underholdningsteam arrangerer sjove aktiviteter for store og små, men hvis du vil slappe helt af, er der et beroligende wellnesscenter, hvor du kan blive fuldstændig forkælet.

Værelsestype

Dobbeltværelse almen
for 2 til 3 personer
  • størrelse ca. 23m²
  • enkelt sovesofa
  • 1 x dobbeltseng eller 2x enkeltseng
  • balkon med udendørs møbler (gratis): bord
  • minibar (opfyldt)
  • tv (fladskærm, satellit-tv, hollandske kanal(er))
  • telefon
  • aircondition (centralstyret)
  • badeværelse med: brusebad, toilet, hårtørrer
Enkeltværelse almen
for 1 person
  • størrelse ca. 23m²
  • balkon med udendørs møbler (gratis): bord
  • minibar (opfyldt)
  • tv (fladskærm, satellit-tv, hollandske kanal(er))
  • telefon
  • aircondition (centralstyret)
  • badeværelse med: brusebad, toilet, hårtørrer
Familieværelse almen 2 værelser
for 2 til 4 personer
  • størrelse ca. 28m²
  • antal sovepladser: 4
  • balkon eller terrasse med udendørs møbler
  • minibar (opfyldt)
  • tv (fladskærm, satellit-tv, hollandske kanal(er))
  • telefon
  • aircondition (centralstyret)
  • soveværelse(r): 2 soveværelser
  • soveværelse 1: 2 sovepladser (1 x dobbeltseng)
  • soveværelse 2: 2 sovepladser (1 x enkeltseng; 1 x enkelt sovesofa)
  • badeværelse(r): 1 badeværelse
  • badeværelse 1: brusebad, toilet, hårtørrer

Faciliteter

Generelt
  • samlet antal værelser: 164
  • reception (er åben 24 timer i døgnet)
  • elevator (antal: 4)
  • safetybox (på værelset)
  • roomservice (mod betaling)
  • fælles tv-hjørne
  • lægeservice
  • handicapvenlige værelser (på forespørgsel)
  • faciliteter for handicappade (tilgængelig med kørestol, handicapvenligt badeværelse)
  • trådløst internet internet på fællesarealer (gratis), i receptionen (gratis)
  • sengelinned inkluderet skiftes 3 gange pr. uge
  • håndklæder inkluderet skiftes 1 gang pr. dag
  • tæpper
  • minisupermarked (på indkvarteringen)
  • skønhedssalon (på indkvarteringen)
  • vaskeriservice: vaskeriservice: på indkvarteringen
  • rengøring af værelset 1 gang pr. dag
  • kæledyr ikke tilladt
  • safetybox på værelset: gratis
  • aircondition: inkluderet i lejeprisen
Restaurant
  • spisesteder: restaurant, snackbar
  • barer: bar antal: 3, lobbybar, poolbar
For børn
  • legeplads
  • miniklub, fra 4 til og med 12 år (gratis)
Tilkøb
  • depositum for håndklædeservice: ca. 10,00 € pr. nat (betales lokalt)
Pools
  • håndklæder inkluderet
  • indendørs swimmingpool (antal: 1)(opvarmet)
  • børnepool (antal: 3)(separat)
  • udendørs swimmingpool (antal: 2)(ferskvand, liggestole (gratis) , parasol)
  • vandrutsjebane(r) åben fra 10:00 til 12:00 timer og fra 14:00 til 16:00 timer
Sport & underholdning
  • spillerum (mod betaling)
  • dart (gratis)
  • bordtennis (gratis)
  • beachvolley (gratis)
  • vandsport: motorsport: mod betaling
  • underholdning
Wellness
  • hamam (mod betaling)inkluderer: hamam behandlinger (mod betaling)
  • sauna (mod betaling)
  • urte dampbad
  • tyrkisk dampbad (mod betaling)
  • fitnessrum (mod betaling)
  • massage (mod betaling)

Forplejning

All Inclusive

Måltiderne serveres som buffet

* Morgenmad kl. 7:00-10:00

* Sen morgenmad kl. 10:00-11:00

* Frokost kl. 12:30-14:30

* Aftensmad kl. 19:30-21:30

 

* Snacks kl. 15:00-17:00

* Tyrkiske snacks kl. 15:00-17:00

* Kaffe og kage kl. 17:00-18:30

* Midnatssnack kl. 0:00-1:00

* Lokale alkoholiske og alkoholfrie drikkevarer kl. 10:00-23:00

* Minibaren indeholder vand og genopfyldes dagligt.

7.6
Baseret på 11 anmeldelser

{N} Gæsters anmeldelser

 
7.9
Review title
7.9
Review title

Anmeldelser

7,6
Baseret på 11 anmeldelser

100% ægte gæsteoplevelser

Retningslinjer for gæsteanmeldelser

For at holde bedømmelsesscore og anmeldelser relevante for din kommende rejse, arkivierer vi anmeldelser, der er ældre end 36 måneder.

Det er kun gæster, der har booket gennem Sunweb Group og har opholdt sig på det pågældende overnatningssted, der kan skrive en anmeldelse. Vi inviterer disse kunder til at give en anmeldelse via e-mail, når de er kommet hjem fra deres ferie. Hvis en kunde ønsker at skrive en anonym anmeldelse, kontrolleres detaljerne (som f.eks. bookingnummer, bookingdetaljer) og er kendt af Sunweb Group.

Uanset om det er en negativ eller positiv anmeldelse, vil vi offentliggøre alle anmeldelser i fuld længde så hurtigt som muligt efter, at de er blevet modereret til at overholde Sunweb Groups retningslinjer.

Retningslinjer og standarder for anmeldelser

Disse retningslinjer og standarder har til formål at sørge for at holde indholdet på Sunweb Groups mærker relevante og familievenlige uden at begrænse ytringen af stærke meninger. Disse gælder også uanset stemningen i anmeldelsen. Anmeldelser der indeholder skældsord eller beviste usandheder, vil ikke blive offentliggjort

Anmeldelserne skal være relateret til opholdet. De mest nyttige anmeldelser er detaljerede og hjælper andre med at træffe bedre beslutninger. Der må ikke indgå politiske, etiske eller religiøse kommentarer. Reklameindhold vil blive fjernet.

Alt indhold skal være ægte og unikt for gæsten. Anmeldelser er mest værdifulde, når de er originale og uvildige. Dit bidrag skal være dit eget.

Respekter andres privatliv. Sunweb Group vil sørge for at skjule e-mailadresser, telefonnumre, hjemmesider, konti på sociale medier og andre lignende oplysninger. 

De holdninger, der kommer til udtryk i anmeldelserne, er Sunweb Groups kunders holdninger. Sunweb Group påtager sig ikke ansvar for eventuelle anmeldelser eller svar.

Mest bestilt af: Med partner
6,7
Beliggenhed
6,3
Børnefaciliteter
7,5
Faciliteter
8,1
Hotellet
8
Personale
7,6
Pris ift. kvalitet
7,8
Samlet vurdering af ferien
7,4
Rengøring

Gæsters anmeldelser

Rejsetype
Vis kun anmeldelser på dansk

100% ægte gæsteoplevelser

Retningslinjer for gæsteanmeldelser

For at holde bedømmelsesscore og anmeldelser relevante for din kommende rejse, arkivierer vi anmeldelser, der er ældre end 36 måneder.

Det er kun gæster, der har booket gennem Sunweb Group og har opholdt sig på det pågældende overnatningssted, der kan skrive en anmeldelse. Vi inviterer disse kunder til at give en anmeldelse via e-mail, når de er kommet hjem fra deres ferie. Hvis en kunde ønsker at skrive en anonym anmeldelse, kontrolleres detaljerne (som f.eks. bookingnummer, bookingdetaljer) og er kendt af Sunweb Group.

Uanset om det er en negativ eller positiv anmeldelse, vil vi offentliggøre alle anmeldelser i fuld længde så hurtigt som muligt efter, at de er blevet modereret til at overholde Sunweb Groups retningslinjer.

Retningslinjer og standarder for anmeldelser

Disse retningslinjer og standarder har til formål at sørge for at holde indholdet på Sunweb Groups mærker relevante og familievenlige uden at begrænse ytringen af stærke meninger. Disse gælder også uanset stemningen i anmeldelsen. Anmeldelser der indeholder skældsord eller beviste usandheder, vil ikke blive offentliggjort

Anmeldelserne skal være relateret til opholdet. De mest nyttige anmeldelser er detaljerede og hjælper andre med at træffe bedre beslutninger. Der må ikke indgå politiske, etiske eller religiøse kommentarer. Reklameindhold vil blive fjernet.

Alt indhold skal være ægte og unikt for gæsten. Anmeldelser er mest værdifulde, når de er originale og uvildige. Dit bidrag skal være dit eget.

Respekter andres privatliv. Sunweb Group vil sørge for at skjule e-mailadresser, telefonnumre, hjemmesider, konti på sociale medier og andre lignende oplysninger. 

De holdninger, der kommer til udtryk i anmeldelserne, er Sunweb Groups kunders holdninger. Sunweb Group påtager sig ikke ansvar for eventuelle anmeldelser eller svar.

Destination

Kusadasi kysten

Opdag Kusadasi-kysten

Omgivelser

Beliggenhed
Ved stranden (sandstrand, liggestole (gratis) , parasol (gratis) )
Afstand til centrum: ozdere: ca. 5 kilometer, kusadasi: ca. 30 kilometer
Afstand til nærmeste butikker ca. 3 kilometer
Nærmeste restaurant ca. 3 kilometer
Bemærk
De viste billeder er kunstneriske illustrationer.
Transport

Vi flyver direkte fra Danmark til Bodrum, med enkelte flyvninger til Izmir lufthavn. Flyvningen tager omkring 3 timer og 30 minutter. Ved ankomsten til lufthavnen mødes du af vores danske guider eller en lokal repræsentant for Sunweb.

FLYTIDER

I de fleste tilfælde vil du kunne se flytiderne, når du bestiller online. Hvis afgangstiderne ikke bliver vist, er de endnu ikke kendt af os. Alle offentliggjorte flytider kan ændres uden forbehold.

TRANSFER

Transfer er ikke inkluderet i rejsens pris. Det er muligt at tilkøbe transfer ved bestilling af rejse.

* Fra Izmir Lufthavn – Kusadasi er transfertiden ca. 90 minutter.

* Fra Izmir Lufthavn – Özdere er transfertiden ca. 60 minutter.

* Fra Izmir Lufthavn – Seferihisar er transfertiden ca. 75 minutter.

*Fra Bodrum - Kusadasi er transfertiden ca. 150 minutter.

*Fra Bodrum - Özdere er transfertiden ca. 180 minutter.

*Fra Bodrum - Gümüldür er transfertiden ca. 200 minutter.

Vi bestræber os på at overholde oplyste transfertider, men trafik og mange hotelstop kan forlænge transfertiden. Vær opmærksom på, at der på nogle transferture bliver holdt en pause på ca. en halv time. I nogle tilfælde vil bussen blive låst under denne pause, og alle gæster skal derfor forlade bussen.

REJSEDOKUMENTER

Du vil modtage rejsedokumenter med flyplanen senest 1 uge før afrejsen. Disse skal udprintes og medbringes i lufthavnen til check-in.

Bemærk venligst: Fornavn og efternavn skal staves som angivet i dit pas. Det er ikke længere nødvendigt at indtaste mellemnavne, og vi frabeder derfor, at du indtaster dit mellemnavn. Hvis dit navn er stavet forkert, kan det give problemer ved check-in og kan medføre boardingafvisning. Det er altid dit eget ansvar at tjekke, at dit fornavn og efternavn er stavet som angivet i dit pas.

Information Tyrkiet

Hovedstad:
Hovedstaden hedder Ankara.

Tidsforskel:
Tyrkiet er én time foran Danmark, når det er sommertid i Danmark. Når vi har vintertid i Danmark er Tyrkiet 2 timer foran.

Sprog:
Det officielle sprog er tyrkisk. I turistbranchen og storbyerne taler de fleste engelsk eller tysk.

Valuta:
Den lokale valuta er Tyrkiske Lira (TL). De fleste steder kan du også betale med Euro, dog ikke altid til den mest fordelagtige kurs. Bemærk at foruden det hævegebyr, som betales til din danske bank, betales også et hævegebyr på ca. 5% til den tyrkiske bank.

Ramadan:
Ramadanen er en vigtig højtid i Tyrkiet, og mange butikker og restauranter vil holde lukket i perioden. Dette gælder dog ikke altid i de turistede områder.

Drikkepenge:
I Tyrkiet er det kutyme at give drikkepenge til ansatte i servicebranchen. Lønningerne i servicebranchen er lave, og de ansatte i servicefag lever delvist af deres drikkepenge. Rejsens pris inkluderer ikke drikkepenge, da det er et individuelt anliggende, og drikkepengesystemet er en del af den kultur, som du vælger at besøge. Vi opfordrer til, at du følger og respekterer denne skik og giver drikkepenge til ansatte i servicefag, så som tjenere, rengøringspersonale, taxachauffører, lokalguider osv. På hoteller, restauranter, cafeer osv. forventes det, at du giver ca. 10 % af regningens pris i drikkepenge. Bemærk, at der enkelte steder er lagt en ”service charge” på regningen, i så tilfælde forventes du ikke at give yderligere drikkepenge.

Elektricitet:
Der benyttes 220 Volt i Tyrkiet. Det kan anbefales at medbringe adapter til elektriske apparater med trebenet hanstik, da stikdåserne i Tyrkiet kun er til to ben.

Vand:
Vi anbefaler, at du kun drikker vand fra flaske og aldrig fra hanen, og at du er varsom med isterninger, med mindre disse er lavet på kildevand.

Mad og drikke:
Prisniveauet er lidt lavere end i Danmark. Et måltid mad koster typisk ca. kr. 100-125,-. Vin koster det samme som i Danmark – uanset om der er tale om importeret eller lokalproduceret vin. Importeret alkohol kan være dyrere end herhjemme.

Mobiltelefon:
En dansk mobil virker som udgangspunkt også i Tyrkiet. Tjek eventuelt for en sikkerheds skyld med din telefonudbyder, om du er tilmeldt udlandstelefoni. Vær varsom med brug af dataroaming, da dette er meget dyrt på et dansk abbonement i Tyrkiet. Det kan ofte betale sig at købe et telefonkort i Tyrkiet, hvis du gerne vil ringe hjem i løbet af ferien.

Transport:
Det er nemt og billigt at komme rundt med de lokale minibusser, ”dolmus”. Der står i forruden, hvor bussen kører til, og når du rækker hånden ud, stopper bussen. Du betaler blot, inden du stiger af. Bussen stopper hvor som helst på ruten. De offentlige busser, der kører mellem byerne, er af høj kvalitet og til meget rimelige priser. Desuden er det stadig billigere at køre i taxa i Tyrkiet end i Danmark, men prøv evt. at aftale en fast pris inden turens start. Vi anbefaler dig desuden at leje bil, så du kan komme rundt på egen hånd. Vi fraråder, at du lejer motorcykel eller scooter.

Pas & visum:
Danske statsborgere behøver ikke visum i forbindelse med rejser under tre måneders varighed til Tyrkiet. Dit pas skal være gyldigt mindst 50 dage (ca. fem måneder) ved indrejse. Rejser du eller en af dine rejsefæller på fremmedpas eller på pas fra tredje land, beder vi dig venligst kontakte den tyrkiske ambassade vedr. eventuelle visumregler.

Rejseforsikring:
Den offentlige sygesikring dækker ikke i Tyrkiet. Det er derfor yderst vigtigt at være dækket af en rejseforsikring, når du rejser på ferie til Tyrkiet. Med en rejseforsikring vil du få aktiv og professionel hjælp på stedet, hvis uheldet er ude. Du kan tegne rejseforsikring gennem Sunweb hos AXA forsikring.

Rejsevejledning:
Vi anbefaler dig at læse Udenrigsministeriets rejsevejledning til Tyrkiet på
https://um.dk/ 

Vaccination:
Der kræves ingen vaccinationer for at rejse til Tyrkiet. Vi anbefaler dog, at du spørger din egen læge til råds eller læser nærmere på
https://www.vaccination.dk/. 

Betaling af udflugter mm.:
Betaling af udflugter og anden betaling til guiden foretages i euro eller med betalingskort.

Læs mere om Tyrkiet
Vælg værelsestype

Rejsende

Vælg antal rejsende og husk at indele dem på deres respektive værelser.
Vælg lufthavn

Fejl

Der er sket en fejl

Vi beklager meget..

Det ligner, at noget er gået galt i vores ende. Vi håber på din tålmodighed, mens vi fikser problemet. Tilføj i mellemtiden indkvarteringen til dine favoriter og kom tilbage lidt senere!

Valg af forskellige lufthavne

Du har valgt et fly med afrejse fra {DEPARTURE_AIRPORT} med hjemrejse til {ARRIVAL_AIRPORT}.