7,0

  • All Inclusive
  • Familievenlig
  • Shuttleservice til stranden

Hos All Inclusive Caretta Beach Hotel & Waterpark kan du med fordel nyde din ferie. Beliggende i centrum af Kalamaki, er hotellet et godt sted at bo, hvis du ønsker at opdage resten af øen. 

På hotellet er der en god service og personalet står altid klar med en hjælpende hånd. Det fantastiske vandland med rutsjebaner i alle former og størrelser får forældre til at føle sig som et barn igen, og det er typisk her at feriens tid bliver brugt. Lejlighedskomplekset har mange flere gode faciliteter, og heldigvis behøves du ikke tænke på maden, da dit ophold er med All Inclusive. Der serveres en simpel buffet hver dag, og du kan bestille drikkevarer i løbet af dagen. Desuden har lejlighedskomplekset en Popcorn Bar, hvor du også kan få andre søde sager (mod betaling.)

Ved hotellet kan familiens yngste i Funpark, hoppe på trampoliner og hoppeborge (mod betaling) eller I kan som familie bruge dagen på den børnevenlige strand. Caretta Beach Hotel & Waterpark anbefales til familier, der ønsker en dejlig All Inclusive ferie med gode faciliteter.

Det er ikke muligt at vise værelser

Forplejning

All Inclusive

Alle måltider serveres som buffet

* Morgenmad kl. 07:30 - 10:00
* Kolde snacks kl. 11:00 - 18:00
* Is til børn kl. 11:00 - 17:00
* Frokost kl. 12:30 - 14:30
* Varme snacks kl. 14:30 - 18:00
* Aftensmad kl. 18:30 - 21:00
* Lokale alkoholiske og alkoholfrie drikkevarer kl. 11:00 - 23:00
* A la carte middag kl. 19:00 - 21:00 (reservation kræves)

7
Baseret på 79 anmeldelser

{N} Gæsters anmeldelser

 
7.9
Review title
7.9
Review title

Anmeldelser

7
Baseret på 79 anmeldelser

100% ægte gæsteoplevelser

Retningslinjer for gæsteanmeldelser

For at holde bedømmelsesscore og anmeldelser relevante for din kommende rejse, arkivierer vi anmeldelser, der er ældre end 36 måneder.

Det er kun gæster, der har booket gennem Sunweb Group og har opholdt sig på det pågældende overnatningssted, der kan skrive en anmeldelse. Vi inviterer disse kunder til at give en anmeldelse via e-mail, når de er kommet hjem fra deres ferie. Hvis en kunde ønsker at skrive en anonym anmeldelse, kontrolleres detaljerne (som f.eks. bookingnummer, bookingdetaljer) og er kendt af Sunweb Group.

Uanset om det er en negativ eller positiv anmeldelse, vil vi offentliggøre alle anmeldelser i fuld længde så hurtigt som muligt efter, at de er blevet modereret til at overholde Sunweb Groups retningslinjer.

Retningslinjer og standarder for anmeldelser

Disse retningslinjer og standarder har til formål at sørge for at holde indholdet på Sunweb Groups mærker relevante og familievenlige uden at begrænse ytringen af stærke meninger. Disse gælder også uanset stemningen i anmeldelsen. Anmeldelser der indeholder skældsord eller beviste usandheder, vil ikke blive offentliggjort

Anmeldelserne skal være relateret til opholdet. De mest nyttige anmeldelser er detaljerede og hjælper andre med at træffe bedre beslutninger. Der må ikke indgå politiske, etiske eller religiøse kommentarer. Reklameindhold vil blive fjernet.

Alt indhold skal være ægte og unikt for gæsten. Anmeldelser er mest værdifulde, når de er originale og uvildige. Dit bidrag skal være dit eget.

Respekter andres privatliv. Sunweb Group vil sørge for at skjule e-mailadresser, telefonnumre, hjemmesider, konti på sociale medier og andre lignende oplysninger. 

De holdninger, der kommer til udtryk i anmeldelserne, er Sunweb Groups kunders holdninger. Sunweb Group påtager sig ikke ansvar for eventuelle anmeldelser eller svar.

Mest bestilt af: Familie
7,8
Beliggenhed
8
Børnefaciliteter
7,3
Faciliteter
6,6
Hotellet
6,6
Personale
6,4
Pris ift. kvalitet
6,5
Samlet vurdering af ferien
6,7
Rengøring

Gæsters anmeldelser

Rejsetype
Vis kun anmeldelser på dansk

100% ægte gæsteoplevelser

Retningslinjer for gæsteanmeldelser

For at holde bedømmelsesscore og anmeldelser relevante for din kommende rejse, arkivierer vi anmeldelser, der er ældre end 36 måneder.

Det er kun gæster, der har booket gennem Sunweb Group og har opholdt sig på det pågældende overnatningssted, der kan skrive en anmeldelse. Vi inviterer disse kunder til at give en anmeldelse via e-mail, når de er kommet hjem fra deres ferie. Hvis en kunde ønsker at skrive en anonym anmeldelse, kontrolleres detaljerne (som f.eks. bookingnummer, bookingdetaljer) og er kendt af Sunweb Group.

Uanset om det er en negativ eller positiv anmeldelse, vil vi offentliggøre alle anmeldelser i fuld længde så hurtigt som muligt efter, at de er blevet modereret til at overholde Sunweb Groups retningslinjer.

Retningslinjer og standarder for anmeldelser

Disse retningslinjer og standarder har til formål at sørge for at holde indholdet på Sunweb Groups mærker relevante og familievenlige uden at begrænse ytringen af stærke meninger. Disse gælder også uanset stemningen i anmeldelsen. Anmeldelser der indeholder skældsord eller beviste usandheder, vil ikke blive offentliggjort

Anmeldelserne skal være relateret til opholdet. De mest nyttige anmeldelser er detaljerede og hjælper andre med at træffe bedre beslutninger. Der må ikke indgå politiske, etiske eller religiøse kommentarer. Reklameindhold vil blive fjernet.

Alt indhold skal være ægte og unikt for gæsten. Anmeldelser er mest værdifulde, når de er originale og uvildige. Dit bidrag skal være dit eget.

Respekter andres privatliv. Sunweb Group vil sørge for at skjule e-mailadresser, telefonnumre, hjemmesider, konti på sociale medier og andre lignende oplysninger. 

De holdninger, der kommer til udtryk i anmeldelserne, er Sunweb Groups kunders holdninger. Sunweb Group påtager sig ikke ansvar for eventuelle anmeldelser eller svar.

Destination

Zakynthos

Opdag Zakynthos

Omgivelser

Bemærk
  • Forlystelsesparken med trampoliner og hoppeborge i luften er mod gebyr.Forlystelsesparken er ejet af en organisation og ikke hotellet. Hotellet kan derfor ikke holdes ansvarlig for eventuelle mangler.
  • Ved udskiftning af et badehåndklæde betaler du 1 euro pr. gang
  • Hotellet ligger tæt på lufthavnens landingsbane. Det er et særligt syn at kigge på, når flyene flyver lavt over hotellet, ved landing eller når flyet letter.
  • For at beskytte skildpaddereder er stranden lukket om aftenen. Om dagen er det ikke tilladt at solbade eller gå i nærheden af visse områder på stranden.
Transport

Vi flyver direkte til Zakynthos. Flyvningen tager omkring 3 timer og 10 minutter. Ved ankomsten til lufthavnen mødes du af vores danske guider eller en lokal repræsentant for Sunweb.

FLYTIDER

I de fleste tilfælde vil du kunne se flytiderne, når du bestiller online. Hvis afgangstiderne ikke bliver vist, er de endnu ikke kendt af os. Alle offentliggjorte flytider kan ændres uden forbehold.

TRANSFER

Transfer er ikke inkluderet i rejsens pris. Det er muligt at tilkøbe transfer ved bestilling af rejse.

* Transfertiden til Kalamaki, Argassi og Laganas er ca. 20 minutter.

* Transfertiden til Agios Sostis er ca. 25 minutter.

* Transfertiden til Tsilivi er ca. 30 minutter.

* Transfertiden til Zakynthos by er ca. 45 minutter.

* Transfertiden til Vassilikos er ca. 60 minutter.

* Transfertiden til Alykanas er ca. 80 minutter.

* Transfertiden til Limni Keri er ca. 45 minutter.

* Transfertiden til Porto Koukla er ca. 20 minutter.

Vi bestræber os på at overholde oplyste transfertider, men trafik og mange hotelstop kan forlænge transfertiden.

REJSEDOKUMENTER

Du vil modtage rejsedokumenter med flyplanen senest 3 uger før afrejsen. Disse skal udprintes og medbringes i lufthavnen til check-in.

Bemærk venligst: Fornavn og efternavn skal staves som angivet i dit pas. Det er ikke længere nødvendigt at indtaste mellemnavne, og vi frabeder derfor, at du indtaster dit mellemnavn. Hvis dit navn er stavet forkert, kan det give problemer ved check-in og kan medføre boardingafvisning. Det er altid dit eget ansvar at tjekke, at dit fornavn og efternavn er stavet som angivet i dit pas.

Information Grækenland

Hovedstad:
Hovedstaden er Athen.

Tid:
Grækenland er 1 time foran Danmark.

Sprog:
Det officielle sprog er græsk. Men man kan sagtens klare sig på engelsk (og delvist på tysk).

Penge:
Den officielle møntenhed er euro.

Drikkepenge:
Det er normalt at give ca. 10% i drikkepenge på de græske barer og restauranter.

Strøm:
Strømforsyningen er ligesom i Danmark 220 volt.

Vand:
Det er ikke tilrådeligt at drikke vand fra hanen.

Mad:
Typiske græske retter er Souvlaki, Tzatziki og Mousaka.

Mobiltelefon:
Din danske mobiltelefon virker også i Grækenland.

Rejsedokumenter:
Du skal være i besiddelse af et gyldigt pas.

Scooterudlejning:
For at køre på scooter (og knallert) i Grækenland skal man være i besiddelse af et motorcykelkørekort. Men de græske udlejningssteder accepterer ofte også et knallertkørekort eller almindeligt bilkørekort. Hvis du vælger at leje en scooter eller knallert uden at have et motorcykelkørekort, er det på egen risiko.

Turistskat:
Der skal betales tursistskat på hotelovernatninger i Grækenland. Skatten baseres på hotellets officielle kategorisering og længden af opholdet. I den forbindelse skal du være opmærksom på, at Sunwebs klassificering kan adskille sig fra hotellets officielle kategori.

Skatten betales direkte til indkvarteringen ved ankomst, og følgende satser er gældende pr. værelse/lejlighed pr. nat:
Hoteller med 1 og 2 stjerner: 1,50 €
Hoteller med 3 stjerner: 3,00 €
Hoteller 4 stjerner: 7 €
Hoteller med 5 stjerner: 10 €

Lejlighedshoteller samt lejligheder: 1,5 € - 7 €

Villaer: 10 €

Læs mere om Grækenland