7,8
Fantastisk

  • All Inclusive
  • Vandrutsjebaner
  • Familiehotel

Hotel Mitsis Family Village er et indbydende og familievenligt All Inclusive hotel beliggende ca. 5 km fra Kardamena på Kos. Her er plads til afslapning for krop og sjæl og plads til masser af gode stunder med familien. Hotellet har en fantastisk smuk beliggenhed med en skøn udsigt over havet og Tyrkiets kystlinje, og rejser du med en samling ægte vandhunde, så er du kommet til det rette sted.

Stranden ligger få minutters gang fra hotellet, og er du og familien mere til vandpjaskeri i poolen, så er her både vandrutsjebaner og et dejligt poolområde. Derudover har du også adgang til swimmingpoolen på det nærliggende Mitsis Norida, hvor flere vandrutsjebaner venter. Vil du starte dagen med en dukkert, kan du med fordel bestille et værelse med direkte pooladgang. For børnene er her masser af underholdning i børneklubben (her tales ikke dansk), og på hotellets område er her både legeplads og forskellige sportsaktiviteter.

Hotellets All Inclusive program sørger for masser af mad og drikke til hele familien, så du blot skal koncentrere dig om at slappe af. Vi anbefaler Hotel Mitsis Family Village til især børnefamilier, som søger en All Inclusive ferie i dejlige omgivelser

Det er ikke muligt at vise værelser

Forplejning

All Inclusive
- Alle måltider serveres fra buffet.
- Tidlig morgenmad fra kl. 04.00 - 07.00
- Morgenmad fra kl. 07.00 - 10.30
- Snacks i strandbaren fra kl 12.00 - 18.00
- Pizza ved stranden 11.00 - 18.00
- Frokost fra kl. 12.30 - 14.30
- Is og pandekager fra kl. 10.00 - 02.00
- Aftensmad fra kl. 18.30 - 21.30
- Lokale alkohol og alkoholfrie drikkevarer fra 10.30 - 00.00
7.8
Fantastisk
Baseret på 168 anmeldelser

100% ægte gæsteoplevelser

Retningslinjer for gæsteanmeldelser

For at holde bedømmelsesscore og anmeldelser relevante for din kommende rejse, arkivierer vi anmeldelser, der er ældre end 36 måneder.

Det er kun gæster, der har booket gennem Sunweb Group og har opholdt sig på det pågældende overnatningssted, der kan skrive en anmeldelse. Vi inviterer disse kunder til at give en anmeldelse via e-mail, når de er kommet hjem fra deres ferie. Hvis en kunde ønsker at skrive en anonym anmeldelse, kontrolleres detaljerne (som f.eks. bookingnummer, bookingdetaljer) og er kendt af Sunweb Group.

Uanset om det er en negativ eller positiv anmeldelse, vil vi offentliggøre alle anmeldelser i fuld længde så hurtigt som muligt efter, at de er blevet modereret til at overholde Sunweb Groups retningslinjer.

Retningslinjer og standarder for anmeldelser

Disse retningslinjer og standarder har til formål at sørge for at holde indholdet på Sunweb Groups mærker relevante og familievenlige uden at begrænse ytringen af stærke meninger. Disse gælder også uanset stemningen i anmeldelsen. Anmeldelser der indeholder skældsord eller beviste usandheder, vil ikke blive offentliggjort

Anmeldelserne skal være relateret til opholdet. De mest nyttige anmeldelser er detaljerede og hjælper andre med at træffe bedre beslutninger. Der må ikke indgå politiske, etiske eller religiøse kommentarer. Reklameindhold vil blive fjernet.

Alt indhold skal være ægte og unikt for gæsten. Anmeldelser er mest værdifulde, når de er originale og uvildige. Dit bidrag skal være dit eget.

Respekter andres privatliv. Sunweb Group vil sørge for at skjule e-mailadresser, telefonnumre, hjemmesider, konti på sociale medier og andre lignende oplysninger. 

De holdninger, der kommer til udtryk i anmeldelserne, er Sunweb Groups kunders holdninger. Sunweb Group påtager sig ikke ansvar for eventuelle anmeldelser eller svar.

7.9
Review title
7.9
Review title

Anmeldelser

7,8
Fantastisk Baseret på 168 anmeldelser

100% ægte gæsteoplevelser

Retningslinjer for gæsteanmeldelser

For at holde bedømmelsesscore og anmeldelser relevante for din kommende rejse, arkivierer vi anmeldelser, der er ældre end 36 måneder.

Det er kun gæster, der har booket gennem Sunweb Group og har opholdt sig på det pågældende overnatningssted, der kan skrive en anmeldelse. Vi inviterer disse kunder til at give en anmeldelse via e-mail, når de er kommet hjem fra deres ferie. Hvis en kunde ønsker at skrive en anonym anmeldelse, kontrolleres detaljerne (som f.eks. bookingnummer, bookingdetaljer) og er kendt af Sunweb Group.

Uanset om det er en negativ eller positiv anmeldelse, vil vi offentliggøre alle anmeldelser i fuld længde så hurtigt som muligt efter, at de er blevet modereret til at overholde Sunweb Groups retningslinjer.

Retningslinjer og standarder for anmeldelser

Disse retningslinjer og standarder har til formål at sørge for at holde indholdet på Sunweb Groups mærker relevante og familievenlige uden at begrænse ytringen af stærke meninger. Disse gælder også uanset stemningen i anmeldelsen. Anmeldelser der indeholder skældsord eller beviste usandheder, vil ikke blive offentliggjort

Anmeldelserne skal være relateret til opholdet. De mest nyttige anmeldelser er detaljerede og hjælper andre med at træffe bedre beslutninger. Der må ikke indgå politiske, etiske eller religiøse kommentarer. Reklameindhold vil blive fjernet.

Alt indhold skal være ægte og unikt for gæsten. Anmeldelser er mest værdifulde, når de er originale og uvildige. Dit bidrag skal være dit eget.

Respekter andres privatliv. Sunweb Group vil sørge for at skjule e-mailadresser, telefonnumre, hjemmesider, konti på sociale medier og andre lignende oplysninger. 

De holdninger, der kommer til udtryk i anmeldelserne, er Sunweb Groups kunders holdninger. Sunweb Group påtager sig ikke ansvar for eventuelle anmeldelser eller svar.

Mest bestilt af: Familie
Fantastisk
Godt
Middel
Under middel
Utilfredsstillende
7,7
Beliggenhed
7,7
Børnevenlighed
7,6
Faciliteter
7,8
Værelse / lejlighed
8,6
Service / gæstfrihed
7,6
Valuta for pengene
7,6
Indkvartering generelt
8
Rengøring

Gæsters anmeldelser

Rejsetype
Vis kun anmeldelser på dansk

100% ægte gæsteoplevelser

Retningslinjer for gæsteanmeldelser

For at holde bedømmelsesscore og anmeldelser relevante for din kommende rejse, arkivierer vi anmeldelser, der er ældre end 36 måneder.

Det er kun gæster, der har booket gennem Sunweb Group og har opholdt sig på det pågældende overnatningssted, der kan skrive en anmeldelse. Vi inviterer disse kunder til at give en anmeldelse via e-mail, når de er kommet hjem fra deres ferie. Hvis en kunde ønsker at skrive en anonym anmeldelse, kontrolleres detaljerne (som f.eks. bookingnummer, bookingdetaljer) og er kendt af Sunweb Group.

Uanset om det er en negativ eller positiv anmeldelse, vil vi offentliggøre alle anmeldelser i fuld længde så hurtigt som muligt efter, at de er blevet modereret til at overholde Sunweb Groups retningslinjer.

Retningslinjer og standarder for anmeldelser

Disse retningslinjer og standarder har til formål at sørge for at holde indholdet på Sunweb Groups mærker relevante og familievenlige uden at begrænse ytringen af stærke meninger. Disse gælder også uanset stemningen i anmeldelsen. Anmeldelser der indeholder skældsord eller beviste usandheder, vil ikke blive offentliggjort

Anmeldelserne skal være relateret til opholdet. De mest nyttige anmeldelser er detaljerede og hjælper andre med at træffe bedre beslutninger. Der må ikke indgå politiske, etiske eller religiøse kommentarer. Reklameindhold vil blive fjernet.

Alt indhold skal være ægte og unikt for gæsten. Anmeldelser er mest værdifulde, når de er originale og uvildige. Dit bidrag skal være dit eget.

Respekter andres privatliv. Sunweb Group vil sørge for at skjule e-mailadresser, telefonnumre, hjemmesider, konti på sociale medier og andre lignende oplysninger. 

De holdninger, der kommer til udtryk i anmeldelserne, er Sunweb Groups kunders holdninger. Sunweb Group påtager sig ikke ansvar for eventuelle anmeldelser eller svar.

Destination

Kos

Opdag Kos

Omgivelser

Bemærk
  • Gæster har adgang til faciliteterne og all-inclusive-programmet på Mitsis Ramira Beach i Kos by.
  • Gæster har adgang til rutsjebanerne på Mitsis Norida.
  • Gæsterne kan bruge strandbaren på Hotel Mitsis Summer Palace.
Transport
Flyrejsen

Du flyver til Kos. Flyveturen tager cirka 3 timer og 30 minutter. Ved ankomst til lufthavnen bliver du modtaget af en rejseleder eller lokal repræsentant fra Sunweb.

Transfer

Det er muligt at tilkøbe transfer under bookingprocessen. De forventede transfertidspunkter er som følger:

* Kardamena – cirka 30 - 60 minutter

* Kefalos – cirka 30 - 60 minutter

* Mastichari – cirka 30 - 60 minutter

* Marmari – cirka 40 - 70 minutter

* Tigaki – cirka 50 - 80 minutter

* Kos by og Lambi – cirka 60 - 120 minutter

* Psalidi – cirka 75 - 120 minutter

Privat transfer

Du kan mod et tillæg tilvælge en privat transfer. Dette kan angives i trin 2 af bookingprocessen. I lufthavnen kan du henvende dig til vores rejseleder med din voucher, og de vil vise dig hen til din taxa. Ved hjemrejsen vil vores rejseleder informere dig i god tid om afhentningstidspunktet ved din indkvartering.

Information Grækenland

Hovedstad:
Hovedstaden er Athen.

Tid:
Grækenland er 1 time foran Danmark.

Sprog:
Det officielle sprog er græsk. Men man kan sagtens klare sig på engelsk (og delvist på tysk).

Penge:
Den officielle møntenhed er euro.

Drikkepenge:
Det er normalt at give ca. 10% i drikkepenge på de græske barer og restauranter.

Strøm:
Strømforsyningen er ligesom i Danmark 220 volt.

Vand:
Det er ikke tilrådeligt at drikke vand fra hanen.

Mad:
Typiske græske retter er Souvlaki, Tzatziki og Mousaka.

Mobiltelefon:
Din danske mobiltelefon virker også i Grækenland.

Rejsedokumenter:
Du skal være i besiddelse af et gyldigt pas.

Scooterudlejning:
For at køre på scooter (og knallert) i Grækenland skal man være i besiddelse af et motorcykelkørekort. Men de græske udlejningssteder accepterer ofte også et knallertkørekort eller almindeligt bilkørekort. Hvis du vælger at leje en scooter eller knallert uden at have et motorcykelkørekort, er det på egen risiko.

Turistskat:
Der skal betales tursistskat på hotelovernatninger i Grækenland. Skatten baseres på hotellets officielle kategorisering og længden af opholdet. I den forbindelse skal du være opmærksom på, at Sunwebs klassificering kan adskille sig fra hotellets officielle kategori.

Skatten betales direkte til indkvarteringen ved ankomst, og følgende satser er gældende pr. værelse/lejlighed pr. nat:

Gyldig i perioden april – oktober:

  • 1–2 stjerner: 2,00 euro
  • 3 stjerner: 5,00 euro
  • 4 stjerner: 10,00 euro
  • 5 stjerner: 15,00 euro

Gyldig i perioden november – marts:

  • 1–2 stjerner: 0,50 euro
  • 3 stjerner: 1,50 euro
  • 4 stjerner: 3,00 euro
  • 5 stjerner: 4,00 euro
Læs mere om Grækenland