7,1

  • 20% rabat i wellnesscenteret
  • Lige ved havet
  • Faciliteter til børn

Hotel Beatriz Playa & Spa er et simpelt hotel, der ligger i Matagorda (støder op til Puerto del Carmen) og har endda et vandfald indeni! Det er meget rart, at stranden i Matagorda ligger lige udenfor døren. Placeringen af dette hotel er også velegnet til fantastiske ture, fordi Puerto del Carmen er centralt placeret på den solrige ø Lanzarote.

Værelserne på Hotel Beatriz Playa & Spa sikrer et endnu mere behageligt ophold. Og for at få en god start på dagen, kan du tage plads i buffet-restauranten om morgenen til en omfattende morgenmad. For en velsmagende snack kan du besøge Davao bar. Om aftenen spilles her regelmæssigt klaver, så du kan slappe helt af her i behagelige omgivelser.

På hotel Beatriz Playa og Spa er afslapning i centrum. Her er mange faciliteter til at drømme sig helt væk. For eksempel er det rummelige wellnesscenter et meget rart stedmed en stor indendørs pool og mulighed for adskillige krops- og ansigtsbehandlinger. Her er også masser af underholdning for familiens yngste bl.a en børnepark og en miniklub.

Det er ikke muligt at vise værelser

Forplejning

Morgenmad
Halvpension
All Inclusive

Alle måltider serveres som buffet

* Morgenmad kl. 08:00 - 10:15
* Frokost kl. 13:00 - 15:00
* Aftensmad kl. 18:30 - 21:00

* Snacks kl. 11:00-13:00 & 15:30-18:00
* Temabuffet til aftensmad 4 gange ugentligt
* Lokale alkoholiske og alkoholfrie drikkevarer kl. 10:00 - 00:00

7.1
Baseret på 300 anmeldelser

{N} Gæsters anmeldelser

 
7.9
Review title
7.9
Review title

Anmeldelser

7,1
Baseret på 300 anmeldelser

100% ægte gæsteoplevelser

Retningslinjer for gæsteanmeldelser

For at holde bedømmelsesscore og anmeldelser relevante for din kommende rejse, arkivierer vi anmeldelser, der er ældre end 36 måneder.

Det er kun gæster, der har booket gennem Sunweb Group og har opholdt sig på det pågældende overnatningssted, der kan skrive en anmeldelse. Vi inviterer disse kunder til at give en anmeldelse via e-mail, når de er kommet hjem fra deres ferie. Hvis en kunde ønsker at skrive en anonym anmeldelse, kontrolleres detaljerne (som f.eks. bookingnummer, bookingdetaljer) og er kendt af Sunweb Group.

Uanset om det er en negativ eller positiv anmeldelse, vil vi offentliggøre alle anmeldelser i fuld længde så hurtigt som muligt efter, at de er blevet modereret til at overholde Sunweb Groups retningslinjer.

Retningslinjer og standarder for anmeldelser

Disse retningslinjer og standarder har til formål at sørge for at holde indholdet på Sunweb Groups mærker relevante og familievenlige uden at begrænse ytringen af stærke meninger. Disse gælder også uanset stemningen i anmeldelsen. Anmeldelser der indeholder skældsord eller beviste usandheder, vil ikke blive offentliggjort

Anmeldelserne skal være relateret til opholdet. De mest nyttige anmeldelser er detaljerede og hjælper andre med at træffe bedre beslutninger. Der må ikke indgå politiske, etiske eller religiøse kommentarer. Reklameindhold vil blive fjernet.

Alt indhold skal være ægte og unikt for gæsten. Anmeldelser er mest værdifulde, når de er originale og uvildige. Dit bidrag skal være dit eget.

Respekter andres privatliv. Sunweb Group vil sørge for at skjule e-mailadresser, telefonnumre, hjemmesider, konti på sociale medier og andre lignende oplysninger. 

De holdninger, der kommer til udtryk i anmeldelserne, er Sunweb Groups kunders holdninger. Sunweb Group påtager sig ikke ansvar for eventuelle anmeldelser eller svar.

Mest bestilt af: Med partner
7,4
Beliggenhed
7,2
Børnefaciliteter
6,8
Faciliteter
7,1
Hotellet
7,3
Personale
7,1
Pris ift. kvalitet
6,8
Samlet vurdering af ferien
7,2
Rengøring

Gæsters anmeldelser

Rejsetype
Vis kun anmeldelser på dansk

100% ægte gæsteoplevelser

Retningslinjer for gæsteanmeldelser

For at holde bedømmelsesscore og anmeldelser relevante for din kommende rejse, arkivierer vi anmeldelser, der er ældre end 36 måneder.

Det er kun gæster, der har booket gennem Sunweb Group og har opholdt sig på det pågældende overnatningssted, der kan skrive en anmeldelse. Vi inviterer disse kunder til at give en anmeldelse via e-mail, når de er kommet hjem fra deres ferie. Hvis en kunde ønsker at skrive en anonym anmeldelse, kontrolleres detaljerne (som f.eks. bookingnummer, bookingdetaljer) og er kendt af Sunweb Group.

Uanset om det er en negativ eller positiv anmeldelse, vil vi offentliggøre alle anmeldelser i fuld længde så hurtigt som muligt efter, at de er blevet modereret til at overholde Sunweb Groups retningslinjer.

Retningslinjer og standarder for anmeldelser

Disse retningslinjer og standarder har til formål at sørge for at holde indholdet på Sunweb Groups mærker relevante og familievenlige uden at begrænse ytringen af stærke meninger. Disse gælder også uanset stemningen i anmeldelsen. Anmeldelser der indeholder skældsord eller beviste usandheder, vil ikke blive offentliggjort

Anmeldelserne skal være relateret til opholdet. De mest nyttige anmeldelser er detaljerede og hjælper andre med at træffe bedre beslutninger. Der må ikke indgå politiske, etiske eller religiøse kommentarer. Reklameindhold vil blive fjernet.

Alt indhold skal være ægte og unikt for gæsten. Anmeldelser er mest værdifulde, når de er originale og uvildige. Dit bidrag skal være dit eget.

Respekter andres privatliv. Sunweb Group vil sørge for at skjule e-mailadresser, telefonnumre, hjemmesider, konti på sociale medier og andre lignende oplysninger. 

De holdninger, der kommer til udtryk i anmeldelserne, er Sunweb Groups kunders holdninger. Sunweb Group påtager sig ikke ansvar for eventuelle anmeldelser eller svar.

Destination

Lanzarote

Opdag Lanzarote

Omgivelser

Bemærk

* Dette hotel er tæt på lufthavnen, så der kan forekomme støjgener.

* Under dit ophold får du 20% rabat på behandlinger i wellnesscenteret

* Uledsagede mindreårige er ikke tilladt på dette hotel.

* På grund af en større fejl i alle hotellets pools skal de tømmes for at blive repareret.

* Tømnings- og reparationsarbejdet starter mandag den 8. april 2024, og alle pools vil være fuldt funktionsdygtige igen mandag den 10. juni 2024.

* Reparationen vil blive udført i 2 faser, således at 1 opvarmet voksenbassin eller 1 opvarmet voksenbassin + børnebassin vil være tilgængeligt hele tiden

- 1. fase af reparationen:

Reparation af børnebassinet og det mindre voksenbassin. Det store opvarmede bassin kan bruges i denne fase (dette bassin har en rampe, der kan bruges af børn).

Anslået varighed: 1 måned, begge bassiner vil være i drift den 8. maj.

- 2. fase af reparationen

Reparation af det store voksenbassin, fra d. 8. maj (eller når det mindre voksenbassin og børnebassinet er i drift)

Anslået varighed: 1 måned, poolen vil være i drift mandag den 10. juni.

* Arbejdsområdet vil være afgrænset af et sikkerhedshegn.

Transport
Du flyver til Lanzarote (Arrecife) på 5 timer. Ved ankomsten til lufthavnen bliver du mødt af guiden eller den lokale repræsentant for Sunweb.
Transfer
I bookingtrinnene er det muligt at bestille en transfer.* Ved mindre ankomster (færre end 26 personer) er det muligt at transfer vil være med bus. Vi stræber os for en maksimal ventetid på 60 minutter før transferen afgår til det relevante sted.
Privat transfer
Det er muligt at bestille en privat transfer mod gebyr. Du kan angive dette under bookingprocessen i trin 2. I lufthavnen skal du vise guiden dine dokumenter, og de vil henvise dig til din taxa, som står klar på den generelle parkeringsplads.Bemærk! For at komme til denne transfer skal du gå 5-10 minutters ned ad en let skrånende vej.Ved transfer tilbage til lufthavnen vil vores tour guide informere dig i tide om afhentningstidspunktet ved din indkvartering.
Flytider
I de fleste tilfælde vil du kunne se flytiderne, når du bestiller online. Hvis afgangstiderne ikke bliver vist, er de endnu ikke kendt af os. Alle offentliggjorte flytider kan ændres uden forbehold.
Rejsedokumenter
Du vil modtage rejsedokumenter omkring 7-10 dager før afrejsen. Disse skal printes ud og medbringes i lufthavnen til check-in.Bemærk venligst: Fornavn og efternavn skal staves som angivet i dit pas. Det er ikke længere nødvendigt at indtaste mellemnavne, og vi frabeder derfor, at du indtaster dit mellemnavn. Hvis dit navn er stavet forkert, kan det give problemer ved check-in og kan medføre boardingafvisning. Det er altid dit eget ansvar at tjekke, at dit fornavn og efternavn er stavet som angivet i dit pas.
Information Spanien

Hovedstad:
Hovedstaden er Madrid.

Tid:
Spanien har ingen tidsforskel med Danmark, undtagen på de Kanariske Øer, der er de 1 time foran.

Sprog:
Det officielle sprog er spansk.

Penge:
Den officielle møntenhed er euroen.

Drikkepenge:
Det er normalt at give ca. 10% i drikkepenge på de spanske barer og restauranter.

Strøm:
Strømforsyningen er ligesom i Danmark 220 volt. Stikkontaktet kan dog godt have en anden form. I det tilfælde kan du købe et mellemled i supermarkedet.

Vand:
Det er ikke tilrådeligt at drikke vand fra hanen.

Mad:
Typiske spanske retter er tapas (små snacks) og paella (ris med skalddyr).

Mobiltelefon:
Din danske mobiltelefon virker også i Spanien.

Rejsedokumenter:
Du skal være i besiddelse af et gyldigt pas.

Turistskat
For rejser til Catalonien og De Baleariske Øer betales en turistskat per person per nat. Turistskatten omfatter alle personer over 17 år og betales til indkvarteringen ved ankomst.

Under 18 år:
Mindst én person på bookingen skal være fyldt 18 år på afrejsetidspunktet.

Læs mere om Spanien