9,2
Fantastisk

  • Ved stranden
  • I centrum
  • Fantastisk udsigt

Hotel Mlini har nok byens bedste beliggenhed! Hotellet ligger midt i det lille centrum af Mlini og lige ned til stranden. Den historiske by emmer af fred og ferieidyl og er det perfekte valg for alle, som sætter pris på at nyde ferien i fredelige og utroligt smukke omgivelser. Uanset om du vil tilbringe dagen ved stranden eller slentre en tur langs byens hyggelige promenade, så er her rig mulighed for at få slappet af.
Værelserne på Hotel Mlini er lyst og moderne indrettet, og du har mulighed for at vælge at bo i et værelse med havudsigt. I løbet af ferien sørger hotellets underholdningsteam for forskellige sjove aktiviteter, og når aftenen falder på, skal du ikke gå langt for at få maden serveret. Hotellet har nemlig egen restaurant, hvor du både kan vælge at spise nogle enkelte aftener eller bestille halvpension. Sunweb anbefaler Hotel Mlini til både voksne og børnefamilier, som vil tilbringe ferien på Dubrovnikkysten på et dejligt hotel med en rigtig god beliggenhed.

Værelsestype

Dobbeltværelse almen begrænset havudsigt
for 2 til 3 personer
  • 1 x enkelt klapseng
  • 1 x dobbeltseng eller 2x enkeltseng
  • ikke-ryger værelse
  • balkon med udendørs møbler (gratis)
  • tv (fladskærm, satellit-tv, regionale kanal(er), tyske kanal(er), franske kanal(er))
  • telefon
  • aircondition (kan justeres: hele dagen)
  • badeværelse med: brusebad, vask, toilet, hårtørrer
  • pudemenu
Dobbeltværelse premium sea view (DELUXE)
for 2 til 3 personer
  • størrelse ca. 26m²
  • 1 x enkelt klapseng
  • 1 x dobbeltseng eller 2x enkeltseng
  • ikke-ryger værelse
  • balkon med udendørs møbler (gratis)
  • tv (fladskærm, satellit-tv, regionale kanal(er), tyske kanal(er), franske kanal(er))
  • telefon
  • aircondition (kan justeres: hele dagen)
  • kaffe-og tefaciliteter
  • elkedel
  • strygebræt
  • strygejern
  • badeværelse med: bad eller brusebad, vask, toilet, hårtørrer
  • pudemenu
Dobbeltværelse superior type begrænset havudsigt
for 2 til 3 personer
  • 1 x enkelt klapseng
  • 1 x dobbeltseng eller 2x enkeltseng
  • ikke-ryger værelse
  • balkon med udendørs møbler (gratis)
  • tv (fladskærm, satellit-tv, regionale kanal(er), tyske kanal(er), franske kanal(er))
  • telefon
  • aircondition (kan justeres: hele dagen)
  • badeværelse med: bad eller brusebad, vask, toilet, hårtørrer
  • pudemenu

Faciliteter

Generelt
  • samlet antal værelser: 83
  • samlet antal etager: 4
  • samlet antal bygninger: 1
  • klassificering: komfort
  • moderne indrettet
  • reception (er åben 24 timer i døgnet)
  • elevator (antal: 2)
  • lobby
  • morgenmadssal
  • roomservice
  • fælles tv-hjørne
  • handicapvenlige værelser (på forespørgsel)
  • faciliteter for handicappade (tilgængelig med kørestol, handicapvenligt badeværelse)
  • trådløst internet internet på fællesarealer (gratis), på værelset (gratis), i receptionen (gratis)
  • sengelinned inkluderet skiftes 3 gange pr. uge
  • håndklæder inkluderet skiftes 7 gange pr. uge
  • bagageopbevaring
  • bageri (tæt på indkvarteringen)
  • souvenirbutik (tæt på indkvarteringen)
  • frisør (tæt på indkvarteringen)
  • rengøring af værelset 7 gange om ugen
  • kæledyr ikke tilladt
  • turistskat: inkluderet i lejeprisen
  • trådløst internet på offentlige områder:
  • plads på parkeringspladsen: gratis
Restaurant
  • spisesteder: à la carte restaurant, pizzaria
Tilkøb
  • husdyr, ekskl. foder: ca. 30,00 € pr. enhed pr. nat (skal angives ved bestilling, betales lokalt)
Pools
  • børnepool (antal: 1, åbent fra kl.08:00 - 20:00, på hotel astarea, omkring 200 meter, overflade: 45 m2)(ferskvand)

Forplejning

Morgenmad
Halvpension
9.2
Fantastisk
Baseret på 13 anmeldelser

{N} Gæsters anmeldelser

 
7.9
Review title
7.9
Review title

Anmeldelser

9,2
Fantastisk Baseret på 13 anmeldelser

100% ægte gæsteoplevelser

Retningslinjer for gæsteanmeldelser

For at holde bedømmelsesscore og anmeldelser relevante for din kommende rejse, arkivierer vi anmeldelser, der er ældre end 36 måneder.

Det er kun gæster, der har booket gennem Sunweb Group og har opholdt sig på det pågældende overnatningssted, der kan skrive en anmeldelse. Vi inviterer disse kunder til at give en anmeldelse via e-mail, når de er kommet hjem fra deres ferie. Hvis en kunde ønsker at skrive en anonym anmeldelse, kontrolleres detaljerne (som f.eks. bookingnummer, bookingdetaljer) og er kendt af Sunweb Group.

Uanset om det er en negativ eller positiv anmeldelse, vil vi offentliggøre alle anmeldelser i fuld længde så hurtigt som muligt efter, at de er blevet modereret til at overholde Sunweb Groups retningslinjer.

Retningslinjer og standarder for anmeldelser

Disse retningslinjer og standarder har til formål at sørge for at holde indholdet på Sunweb Groups mærker relevante og familievenlige uden at begrænse ytringen af stærke meninger. Disse gælder også uanset stemningen i anmeldelsen. Anmeldelser der indeholder skældsord eller beviste usandheder, vil ikke blive offentliggjort

Anmeldelserne skal være relateret til opholdet. De mest nyttige anmeldelser er detaljerede og hjælper andre med at træffe bedre beslutninger. Der må ikke indgå politiske, etiske eller religiøse kommentarer. Reklameindhold vil blive fjernet.

Alt indhold skal være ægte og unikt for gæsten. Anmeldelser er mest værdifulde, når de er originale og uvildige. Dit bidrag skal være dit eget.

Respekter andres privatliv. Sunweb Group vil sørge for at skjule e-mailadresser, telefonnumre, hjemmesider, konti på sociale medier og andre lignende oplysninger. 

De holdninger, der kommer til udtryk i anmeldelserne, er Sunweb Groups kunders holdninger. Sunweb Group påtager sig ikke ansvar for eventuelle anmeldelser eller svar.

Mest bestilt af: Med partner
Fantastisk
Godt
Middel
Under middel
Utilfredsstillende
9,1
Beliggenhed
8
Børnevenlighed
8,6
Faciliteter
9,3
Værelse / lejlighed
9,2
Service / gæstfrihed
8,8
Valuta for pengene
9,1
Indkvartering generelt
9,4
Rengøring

Gæsters anmeldelser

Rejsetype
Vis kun anmeldelser på dansk

100% ægte gæsteoplevelser

Retningslinjer for gæsteanmeldelser

For at holde bedømmelsesscore og anmeldelser relevante for din kommende rejse, arkivierer vi anmeldelser, der er ældre end 36 måneder.

Det er kun gæster, der har booket gennem Sunweb Group og har opholdt sig på det pågældende overnatningssted, der kan skrive en anmeldelse. Vi inviterer disse kunder til at give en anmeldelse via e-mail, når de er kommet hjem fra deres ferie. Hvis en kunde ønsker at skrive en anonym anmeldelse, kontrolleres detaljerne (som f.eks. bookingnummer, bookingdetaljer) og er kendt af Sunweb Group.

Uanset om det er en negativ eller positiv anmeldelse, vil vi offentliggøre alle anmeldelser i fuld længde så hurtigt som muligt efter, at de er blevet modereret til at overholde Sunweb Groups retningslinjer.

Retningslinjer og standarder for anmeldelser

Disse retningslinjer og standarder har til formål at sørge for at holde indholdet på Sunweb Groups mærker relevante og familievenlige uden at begrænse ytringen af stærke meninger. Disse gælder også uanset stemningen i anmeldelsen. Anmeldelser der indeholder skældsord eller beviste usandheder, vil ikke blive offentliggjort

Anmeldelserne skal være relateret til opholdet. De mest nyttige anmeldelser er detaljerede og hjælper andre med at træffe bedre beslutninger. Der må ikke indgå politiske, etiske eller religiøse kommentarer. Reklameindhold vil blive fjernet.

Alt indhold skal være ægte og unikt for gæsten. Anmeldelser er mest værdifulde, når de er originale og uvildige. Dit bidrag skal være dit eget.

Respekter andres privatliv. Sunweb Group vil sørge for at skjule e-mailadresser, telefonnumre, hjemmesider, konti på sociale medier og andre lignende oplysninger. 

De holdninger, der kommer til udtryk i anmeldelserne, er Sunweb Groups kunders holdninger. Sunweb Group påtager sig ikke ansvar for eventuelle anmeldelser eller svar.

Destination

Dubrovnikkysten

Opdag Dubrovnikkysten

Omgivelser

Beliggenhed
Afstand til stranden ca. 50 meter (stenstrand, liggestole (mod betaling) , parasol (mod betaling) )
I centrum
Afstand til lufthavn Dubrovnik Airport(DBV): ca. 8 kilometer
Afstand til busstoppested ca. 500 meter: til Dubrovnik/Cavtat
Afstand til pengeautomat ca. 500 meter
Afstand til nærmeste butikker ca. 500 meter
Afstand til nærmeste kiosk ca. 500 meter
Nærmeste restaurant ca. 50 meter
Nærmeste læge ca. 1 kilometer
Nærmeste hospital ca. 8 kilometer
Transport
Flyrejse

Du flyver til Dubrovnik. Flyveturen tager omkring 2,5 timer.

Transfer
Det er muligt at bestille transfer i bookingtrin 1. Transfertiden varierer alt efter hotellets placering og antallet af stop undervejs.

Transfertiden er cirka som følger:

Cavtat - ca. 15 minutter

Dubrovnik - ca. 45 minutter

Mlini - ca. 30 minutter

Orebic - ca. 3 timer

Flyvetider
Hvis afgangstiderne ikke er vist, er de endnu ikke kendt af os. Alle offentliggjorte flyvetider kan derfor til enhver tid ændres.
Færge
Hvis din indkvartering er på en af øerne ved Dubrovnik kysten, er færgeoverfarten arrangeret for dig. Fra lufthavnen bliver du kørt til havnen, og efter overfarten bliver du kørt til din ferieadresse. Fra Orebic til Korcula er der ca. 10 minutters færgetur.
Information Kroatien

Hovedstad
Hovedstaden i Kroatien hedder Zagreb.

Sprog
Det officielle sprog er kroatisk. De fleste steder bliver der også talt tysk. I turistområderne taler mange også engelsk.

Tidsforskel
Der er ingen tidsforskel mellem Danmark og Kroatien

Valuta
Den officielle valuta er euroen. I turistbyer (kystbyer) finder du normalt flere pengeautomater. Mange steder kan du også betale med kreditkort?

Elektricitet
Spændingen er 220 volt, ligesom i Danmark. Stikkontakterne er også de samme.

Pas
Danskere skal have gyldigt pas ved indrejse i Kroatien.

Telefon
I Kroatien kan du ringe med din danske udbyder, hvis du har udlandstelefoni i dit abonnement. Der er dog et gebyr på opkald hjem til Danmark, såvel som opkald inden for Kroatien. Ønsker du at få adgang til internettet via telefonen, anbefaler vi dig at bruge trådløse netværk, da det typisk er dyrt at bruge data roaming.

Nødstilfælde
Nummeret til alarmcentralen i Kroatien (politi, ambulance og brandvæsen) er 112.

Drikkepenge
Det er normalt i Kroatien at give omkring 10-15 % i drikkepenge, hvis du er tilfreds med servicen.

Åbningstider
Butikkerne i Kroatien har åbent mandag til fredag fra 08:00 - 20:00. Lørdag og søndag har butikkerne åbent i 14:00. Supermarkeder er åbne mandag til lørdag 06:00 til 19:30.

Læs mere om Kroatien
Vælg værelsestype

Antal værelser samt fordeling

Angiv værelser samt antal personer i hvert værelse. Rejser du med baby eller mindre børn? Angiv deres fødselsdagsdatoer for korrekt beregning af børnerabat samt tilgængelighed.
Vælg lufthavn

Sommeren 2025

Det er på nuværende tidspunkt ikke muligt at bestille en ferie til sommeren 2025.

Indtast din mail nedenfor, så giver vi besked, så snart hotellet kan bestilles for næste sommer.

din data blive behandlet i overenstemmelse med vores persondatapolitik.

Fejl

Der er sket en fejl

Vi beklager meget..

Det ligner, at noget er gået galt i vores ende. Vi håber på din tålmodighed, mens vi fikser problemet. Tilføj i mellemtiden indkvarteringen til dine favoriter og kom tilbage lidt senere!

Valg af forskellige lufthavne

Du har valgt et fly med afrejse fra {DEPARTURE_AIRPORT} med hjemrejse til {ARRIVAL_AIRPORT}.