8,4
Fantastisk

  • All Inclusive
  • Populært familiehotel
  • Tæt på centrum

Hotel Mitsis Grand Beach er et indbydende All Inclusive familiehotel beliggende ved stranden, tæt på centrum af Rhodos by, hvor du finder charmerende små gader med hyggelige restauranter og små butikker. Hotel Mitsis Grand Beach byder på to udendørs poolområder med swimmingpools, børnepools og solterrasse, og her er også en indbydende, indendørs swimmingpool. Er du derimod mere til lyden af bølger og en afslappet stemning, kan stranden nås ved blot at krydse vejen.

Hotel Mitsis Grand Beach byder på hyggeligt indrettede værelser, hvoraf de største kan rumme 4 personer, og skal du have fuldt udbytte af den gode beliggenhed, kan du vælge værelse med havudsigt. Du kan holde formen ved lige i fitnessrummet eller på tennisbanen, og den smukke kyststrækning indbyder desuden også til lange gåture i vandkanten.

Dit ophold på Hotel Mitsis grand Beach er med All Inclusive, så både måltider, snacks og lokale drikkevarer er inkluderet i prisen. Du kan derfor roligt tage hele familien med uden at overskride feriebudgettet undervejs. Vi anbefaler Hotel Mitsis Grand Beach til familier, som leder efter et godt All Inclusive-hotel med en god beliggenhed lige ved stranden. 

Hotel Mitsis Grand Beach er en del af den velkendte hotelkæde, Mitsis, der i mange år har budt gæster velkommen til ferier i charmerende, græske omgivelser. Mitsis-hotellerne er mest af alt kendt for deres lækre All Inclusive- eller Ultra All Inclusive-hoteller i Grækenland, hvor serviceniveauet og gæstfriheden er helt i top, så du er sikret en uforglemmelig ferie.

Det er ikke muligt at vise værelser

Forplejning

Ultra all Inclusive

Måltider serveret som buffet

* Tidlig morgenmad kl. 4.00 - 07.00

* Morgenmad kl. 7.00-10.30

* Let morgenmad kl. 10.00 - 10.30

* Frokost kl. 12.30 - 14.30

* Aftensmad kl. 18.30 - 21.00

* Sen aftensmad kl. 21.30 - 04.00

* Snacks kl. 10.00 - 01.00

* Is og crepes kl. 10.00 - 2.00

* Lokale alkoholiske og alkoholfrie drikke kl. 10.00 - 2.00

* Middag i à la carte-restauranter

 (italiensk, kinesisk, græsk eller mexicansk; én gang om ugen og reservation påkrævet)

 

For at sikre, at du kan nyde à la carte-restauranterne fuldt ud, anbefaler vi på det kraftigste, at du reserverer bord før din ankomst. Det er muligt at bestille fra ca. 24-72 timer efter, at du har bestilt din rejse. Jo tidligere du booker, jo større er sandsynligheden for, at du er garanteret en plads.

Hvordan gør man det? Vi er glade for at hjælpe dig på vej:

  1. Gå til hjemmesiden: www.mitsis.com
  2. Klik på 'Concierge' (øverst til højre)
  3. Vælg indstillingen 'Bordreservation
  4. Vælg dit hotel fra listen
  5. Vælg en eller flere restauranter
  6. Indtast for- og efternavn på hovedbookeren og dit Sunweb bookingnummer
  7. Vælg dato og tidspunkt for frokost eller middag

NB: Booker du mere end 1 værelse? Udfyld værelsesnummer med et fiktivt bogstav i trin 6 (for eksempel "x"). Klik på "+add room". Udfyld navn på én person i værelse 2. Gentag denne proces, afhængig af antal værelser.

8.4
Fantastisk
Baseret på 377 anmeldelser

{N} Gæsters anmeldelser

 
7.9
Review title
7.9
Review title

Anmeldelser

8,4
Fantastisk Baseret på 377 anmeldelser

100% ægte gæsteoplevelser

Retningslinjer for gæsteanmeldelser

For at holde bedømmelsesscore og anmeldelser relevante for din kommende rejse, arkivierer vi anmeldelser, der er ældre end 36 måneder.

Det er kun gæster, der har booket gennem Sunweb Group og har opholdt sig på det pågældende overnatningssted, der kan skrive en anmeldelse. Vi inviterer disse kunder til at give en anmeldelse via e-mail, når de er kommet hjem fra deres ferie. Hvis en kunde ønsker at skrive en anonym anmeldelse, kontrolleres detaljerne (som f.eks. bookingnummer, bookingdetaljer) og er kendt af Sunweb Group.

Uanset om det er en negativ eller positiv anmeldelse, vil vi offentliggøre alle anmeldelser i fuld længde så hurtigt som muligt efter, at de er blevet modereret til at overholde Sunweb Groups retningslinjer.

Retningslinjer og standarder for anmeldelser

Disse retningslinjer og standarder har til formål at sørge for at holde indholdet på Sunweb Groups mærker relevante og familievenlige uden at begrænse ytringen af stærke meninger. Disse gælder også uanset stemningen i anmeldelsen. Anmeldelser der indeholder skældsord eller beviste usandheder, vil ikke blive offentliggjort

Anmeldelserne skal være relateret til opholdet. De mest nyttige anmeldelser er detaljerede og hjælper andre med at træffe bedre beslutninger. Der må ikke indgå politiske, etiske eller religiøse kommentarer. Reklameindhold vil blive fjernet.

Alt indhold skal være ægte og unikt for gæsten. Anmeldelser er mest værdifulde, når de er originale og uvildige. Dit bidrag skal være dit eget.

Respekter andres privatliv. Sunweb Group vil sørge for at skjule e-mailadresser, telefonnumre, hjemmesider, konti på sociale medier og andre lignende oplysninger. 

De holdninger, der kommer til udtryk i anmeldelserne, er Sunweb Groups kunders holdninger. Sunweb Group påtager sig ikke ansvar for eventuelle anmeldelser eller svar.

Mest bestilt af: Med partner
Fantastisk
Godt
Middel
Under middel
Utilfredsstillende
9,2
Beliggenhed
6,9
Børnevenlighed
8,2
Faciliteter
7,6
Værelse / lejlighed
9,1
Service / gæstfrihed
8,1
Valuta for pengene
8,3
Indkvartering generelt
8,7
Rengøring

Gæsters anmeldelser

Rejsetype
Vis kun anmeldelser på dansk

100% ægte gæsteoplevelser

Retningslinjer for gæsteanmeldelser

For at holde bedømmelsesscore og anmeldelser relevante for din kommende rejse, arkivierer vi anmeldelser, der er ældre end 36 måneder.

Det er kun gæster, der har booket gennem Sunweb Group og har opholdt sig på det pågældende overnatningssted, der kan skrive en anmeldelse. Vi inviterer disse kunder til at give en anmeldelse via e-mail, når de er kommet hjem fra deres ferie. Hvis en kunde ønsker at skrive en anonym anmeldelse, kontrolleres detaljerne (som f.eks. bookingnummer, bookingdetaljer) og er kendt af Sunweb Group.

Uanset om det er en negativ eller positiv anmeldelse, vil vi offentliggøre alle anmeldelser i fuld længde så hurtigt som muligt efter, at de er blevet modereret til at overholde Sunweb Groups retningslinjer.

Retningslinjer og standarder for anmeldelser

Disse retningslinjer og standarder har til formål at sørge for at holde indholdet på Sunweb Groups mærker relevante og familievenlige uden at begrænse ytringen af stærke meninger. Disse gælder også uanset stemningen i anmeldelsen. Anmeldelser der indeholder skældsord eller beviste usandheder, vil ikke blive offentliggjort

Anmeldelserne skal være relateret til opholdet. De mest nyttige anmeldelser er detaljerede og hjælper andre med at træffe bedre beslutninger. Der må ikke indgå politiske, etiske eller religiøse kommentarer. Reklameindhold vil blive fjernet.

Alt indhold skal være ægte og unikt for gæsten. Anmeldelser er mest værdifulde, når de er originale og uvildige. Dit bidrag skal være dit eget.

Respekter andres privatliv. Sunweb Group vil sørge for at skjule e-mailadresser, telefonnumre, hjemmesider, konti på sociale medier og andre lignende oplysninger. 

De holdninger, der kommer til udtryk i anmeldelserne, er Sunweb Groups kunders holdninger. Sunweb Group påtager sig ikke ansvar for eventuelle anmeldelser eller svar.

Destination

Rhodos

Opdag Rhodos

Omgivelser

Bemærk
* Det er påkrævet, at mænd bærer lange bukser til aftensmaden.
* Så længe lager haves, er det muligt at booke en gratis babypakke i reservationstrinnene. Babypakken består af: seng, bad, højstol, babyalarm, flaskevarmer, pusleunderlag og klapvogn.
Bemærk: babypakken kan ikke reserveres ved ankomst.
Transport

Vi flyver enten direkte eller med en mellemlanding, hvor udrejsen går fra Billund via København til Rhodos, og hjemrejsen fra Rhodos via Billund til København. Selve flyvetiden er ca. 5 timer inklusiv mellemlandingen. Ved ankomst på Rhodos bliver du modtaget af en guide eller en lokal repræsentant fra Sunweb.

Bemærk, at mellemlandingen i København og Billund varer ca. 30-60 minutter og er inkluderet i den samlede flyvetid. Du skal blive ombord på flyet, da kun nye passagerer stiger på, før flyet fortsætter rejsen.

Flytider

I de fleste tilfælde vil du kunne se flytiderne, når du bestiller online. Hvis afgangstiderne ikke bliver vist, er de endnu ikke kendt af os. Alle offentliggjorte flytider kan ændres uden forbehold.

Transfer

Transfer er ikke inkluderet i rejsens pris. Det er muligt at tilkøbe transfer ved bestilling af rejse.

* Transfertiden til Ialyssos og Ixia er ca. 40 min.

* Transfertiden til Rhodos by er ca. 40 – 60 min.

* Transfertiden til Afandou og Faliraki er ca. 75 min.

* Transfertiden til Kalithea er ca. 50 min.

* Transfertiden til Kiotari er ca. 150 min.

* Transfertiden til Lindos er ca. 120 min.

* Transfertiden til Kalathos er ca. 105 min.

* Transfertiden til Lahania er ca. 180 min.

* Transfertiden til Kolymbia er ca. 80 min.

* Transfertiden til Gennadi er ca. 150 min.

Vi bestræber os på at overholde oplyste transfertider, men trafik og mange hotelstop kan forlænge transfertiden.

Information Grækenland

Hovedstad:
Hovedstaden er Athen.

Tid:
Grækenland er 1 time foran Danmark.

Sprog:
Det officielle sprog er græsk. Men man kan sagtens klare sig på engelsk (og delvist på tysk).

Penge:
Den officielle møntenhed er euro.

Drikkepenge:
Det er normalt at give ca. 10% i drikkepenge på de græske barer og restauranter.

Strøm:
Strømforsyningen er ligesom i Danmark 220 volt.

Vand:
Det er ikke tilrådeligt at drikke vand fra hanen.

Mad:
Typiske græske retter er Souvlaki, Tzatziki og Mousaka.

Mobiltelefon:
Din danske mobiltelefon virker også i Grækenland.

Rejsedokumenter:
Du skal være i besiddelse af et gyldigt pas.

Scooterudlejning:
For at køre på scooter (og knallert) i Grækenland skal man være i besiddelse af et motorcykelkørekort. Men de græske udlejningssteder accepterer ofte også et knallertkørekort eller almindeligt bilkørekort. Hvis du vælger at leje en scooter eller knallert uden at have et motorcykelkørekort, er det på egen risiko.

Turistskat:
Der skal betales tursistskat på hotelovernatninger i Grækenland. Skatten baseres på hotellets officielle kategorisering og længden af opholdet. I den forbindelse skal du være opmærksom på, at Sunwebs klassificering kan adskille sig fra hotellets officielle kategori.

Skatten betales direkte til indkvarteringen ved ankomst, og følgende satser er gældende pr. værelse/lejlighed pr. nat:
Hoteller med 1 og 2 stjerner: 1,50 €
Hoteller med 3 stjerner: 3,00 €
Hoteller 4 stjerner: 7 €
Hoteller med 5 stjerner: 10 €

Lejlighedshoteller samt lejligheder: 1,5 € - 7 €

Villaer: 10 €

Læs mere om Grækenland