6,2
Godt

  • Halvpension
  • Mulighed for All Inclusive
  • Tæt på strand

Hotel Rodos Palace er et godt hotel for både unge og ældre. På dette hotel finder du alt, hvad du har brug for til en vellykket ferie. Hotellet har rummelige værelser, mange hotelfaciliteter og beliggenheden lige ved havet, hvilket gør ferien ekstra skøn. Desuden har det komfortable hotel en fin, men ikke for omfattende buffet, til en konkurrencedygtig pris.

Der er flere swimmingpools og solsenge med parasoller hele vejen rundt. For børnene er der en separat børnepool, med en række rutsjebaner, som indbyder til masser af vandsjov. Hotellet har også flere restauranter og barer. Bestil en god kop kaffe eller en forfriskende cocktail og selvfølgelig en typisk græsk delikatesse til. Og glem ikke at forkæle dig selv i spaen. Det er din ferie, og du kan gøre, hvad du vil.

Det er ikke muligt at vise værelser

Forplejning

Halvpension
All Inclusive

Alle måltider serveres som buffet

* Morgenmad, frokost og aftensmad

* To middage på à la carte-restaurant (reservation påkrævet)

* Lokale alkoholiske og alkoholfrie drikkevarer kl. 10:00-00:00

(Varme og kolde snacks, is, cocktails, vin, øl, kaffe, te, juice. Serveres i loungebaren i stueetagen ved siden af swimmingpoolen)

 

**Ultra all inclusive

Alle måltider serveres som buffet

* Morgenmad, frokost, aftensmad

* Brunch i restaurant La Terasse kl. 11.00 - 12.30

Dine around:

* Fire à la carte-restauranter (reservation påkrævet)

* Lokale alkoholiske og alkoholfrie drikkevarer kl. 10.00-00.00

(Varme og kolde snacks + iscocktails, børnecocktails, vin, øl, kaffe, te, juice. Serveres i Lounge Bar i stueetagen ved siden af poolen)

* Premium mærkevaredrikke, signaturcocktails, Spumante, udvalg af vine i lobbybaren kl. 10.00 - 00.00 med levende musik fra kl. 21.00 - 23.00

* Adgang til VIP-lounge på 16. etage

* "Love is around" én gang pr. ophold mousserende vin og frugt efter kl. 21.00 (mere info i receptionen)

* Gratis parasoller og solsenge på stranden

Ultra All Inclusive

Alle måltider serveres som buffet

* Morgenmad, frokost og aftensmad

* To middage på à la carte-restaurant (reservation påkrævet)

* Lokale alkoholiske og alkoholfrie drikkevarer kl. 10:00-00:00

(Varme og kolde snacks, is, cocktails, vin, øl, kaffe, te, juice. Serveres i loungebaren i stueetagen ved siden af swimmingpoolen)

 

**Ultra all inclusive

Alle måltider serveres som buffet

* Morgenmad, frokost, aftensmad

* Brunch i restaurant La Terasse kl. 11.00 - 12.30

Dine around:

* Fire à la carte-restauranter (reservation påkrævet)

* Lokale alkoholiske og alkoholfrie drikkevarer kl. 10.00-00.00

(Varme og kolde snacks + iscocktails, børnecocktails, vin, øl, kaffe, te, juice. Serveres i Lounge Bar i stueetagen ved siden af poolen)

* Premium mærkevaredrikke, signaturcocktails, Spumante, udvalg af vine i lobbybaren kl. 10.00 - 00.00 med levende musik fra kl. 21.00 - 23.00

* Adgang til VIP-lounge på 16. etage

* "Love is around" én gang pr. ophold mousserende vin og frugt efter kl. 21.00 (mere info i receptionen)

* Gratis parasoller og solsenge på stranden

6.2
Godt
Baseret på 174 anmeldelser

{N} Gæsters anmeldelser

 
7.9
Review title
7.9
Review title

Anmeldser

6,2
Godt Baseret på 174 anmeldelser

100% ægte gæsteoplevelser

Retningslinjer for gæsteanmeldelser

For at holde bedømmelsesscore og anmeldelser relevante for din kommende rejse, arkivierer vi anmeldelser, der er ældre end 36 måneder.

Det er kun gæster, der har booket gennem Sunweb Group og har opholdt sig på det pågældende overnatningssted, der kan skrive en anmeldelse. Vi inviterer disse kunder til at give en anmeldelse via e-mail, når de er kommet hjem fra deres ferie. Hvis en kunde ønsker at skrive en anonym anmeldelse, kontrolleres detaljerne (som f.eks. bookingnummer, bookingdetaljer) og er kendt af Sunweb Group.

Uanset om det er en negativ eller positiv anmeldelse, vil vi offentliggøre alle anmeldelser i fuld længde så hurtigt som muligt efter, at de er blevet modereret til at overholde Sunweb Groups retningslinjer.

Retningslinjer og standarder for anmeldelser

Disse retningslinjer og standarder har til formål at sørge for at holde indholdet på Sunweb Groups mærker relevante og familievenlige uden at begrænse ytringen af stærke meninger. Disse gælder også uanset stemningen i anmeldelsen. Anmeldelser der indeholder skældsord eller beviste usandheder, vil ikke blive offentliggjort

Anmeldelserne skal være relateret til opholdet. De mest nyttige anmeldelser er detaljerede og hjælper andre med at træffe bedre beslutninger. Der må ikke indgå politiske, etiske eller religiøse kommentarer. Reklameindhold vil blive fjernet.

Alt indhold skal være ægte og unikt for gæsten. Anmeldelser er mest værdifulde, når de er originale og uvildige. Dit bidrag skal være dit eget.

Respekter andres privatliv. Sunweb Group vil sørge for at skjule e-mailadresser, telefonnumre, hjemmesider, konti på sociale medier og andre lignende oplysninger. 

De holdninger, der kommer til udtryk i anmeldelserne, er Sunweb Groups kunders holdninger. Sunweb Group påtager sig ikke ansvar for eventuelle anmeldelser eller svar.

Mest bestilt af: Med partner
Fantastisk
Godt
Middel
Under middel
Utilfredsstillende
7,3
Beliggenhed
6,9
Børnefaciliteter
5,8
Faciliteter
5,9
Hotellet
6,4
Personale
5,8
Pris ift. kvalitet
5,7
Samlet vurdering af ferien
6,4
Rengøring

Gæsters anmeldelser

Rejsetype
Vis kun anmeldelser på dansk

100% ægte gæsteoplevelser

Retningslinjer for gæsteanmeldelser

For at holde bedømmelsesscore og anmeldelser relevante for din kommende rejse, arkivierer vi anmeldelser, der er ældre end 36 måneder.

Det er kun gæster, der har booket gennem Sunweb Group og har opholdt sig på det pågældende overnatningssted, der kan skrive en anmeldelse. Vi inviterer disse kunder til at give en anmeldelse via e-mail, når de er kommet hjem fra deres ferie. Hvis en kunde ønsker at skrive en anonym anmeldelse, kontrolleres detaljerne (som f.eks. bookingnummer, bookingdetaljer) og er kendt af Sunweb Group.

Uanset om det er en negativ eller positiv anmeldelse, vil vi offentliggøre alle anmeldelser i fuld længde så hurtigt som muligt efter, at de er blevet modereret til at overholde Sunweb Groups retningslinjer.

Retningslinjer og standarder for anmeldelser

Disse retningslinjer og standarder har til formål at sørge for at holde indholdet på Sunweb Groups mærker relevante og familievenlige uden at begrænse ytringen af stærke meninger. Disse gælder også uanset stemningen i anmeldelsen. Anmeldelser der indeholder skældsord eller beviste usandheder, vil ikke blive offentliggjort

Anmeldelserne skal være relateret til opholdet. De mest nyttige anmeldelser er detaljerede og hjælper andre med at træffe bedre beslutninger. Der må ikke indgå politiske, etiske eller religiøse kommentarer. Reklameindhold vil blive fjernet.

Alt indhold skal være ægte og unikt for gæsten. Anmeldelser er mest værdifulde, når de er originale og uvildige. Dit bidrag skal være dit eget.

Respekter andres privatliv. Sunweb Group vil sørge for at skjule e-mailadresser, telefonnumre, hjemmesider, konti på sociale medier og andre lignende oplysninger. 

De holdninger, der kommer til udtryk i anmeldelserne, er Sunweb Groups kunders holdninger. Sunweb Group påtager sig ikke ansvar for eventuelle anmeldelser eller svar.

Destination

Rhodos

Opdag Rhodos

Omgivelser

Bemærk
  • Der er dresscode ved aftensmaden i restauranten, herunder lange bukser og lukkede sko til mænd.
  • Hotellet deler faciliteter med Rodos Palace Abav2 Suite
  • Ved reservering i a la carte restauranten, opkræves et ekstra gebyr på 5 euros.
  • Ønsker du at bo i en suite, kan du læse mere her.
transport

Vi flyver ved udrejse BLL-CPH-RHO og ved hjemrejse RHO-BLL-CPH. Ved ankomsten til Rhodos mødes du af vores danske guider eller en lokal repræsentant for Sunweb.

FLYTIDER

I de fleste tilfælde vil du kunne se flytiderne, når du bestiller online. Hvis afgangstiderne ikke bliver vist, er de endnu ikke kendt af os. Alle offentliggjorte flytider kan ændres uden forbehold.

TRANSFER

Transfer er ikke inkluderet i rejsens pris. Det er muligt at tilkøbe transfer ved bestilling af rejse.

* Transfertiden til Ialyssos og Ixia er ca. 40 min.

* Transfertiden til Rhodos by er ca. 40 – 60 min.

* Transfertiden til Afandou og Faliraki er ca. 75 min.

* Transfertiden til Kalithea er ca. 50 min.

* Transfertiden til Kiotari er ca. 150 min.

* Transfertiden til Lindos er ca. 120 min.

* Transfertiden til Kalathos er ca. 105 min.

* Transfertiden til Lahania er ca. 180 min.

* Transfertiden til Kolymbia er ca. 80 min.

* Transfertiden til Gennadi er ca. 80 min.

Vi bestræber os på at overholde oplyste transfertider, men trafik og mange hotelstop kan forlænge transfertiden.

REJSEDOKUMENTER

Du vil modtage rejsedokumenter med flyplanen senest 3 uger før afrejsen. Disse skal udprintes og medbringes i lufthavnen til check-in.

Bemærk venligst: Fornavn og efternavn skal staves som angivet i dit pas. Det er ikke længere nødvendigt at indtaste mellemnavne, og vi frabeder derfor, at du indtaster dit mellemnavn. Hvis dit navn er stavet forkert, kan det give problemer ved check-in og kan medføre boardingafvisning. Det er altid dit eget ansvar at tjekke, at dit fornavn og efternavn er stavet som angivet i dit pas.

information Grækenland

Hovedstad:
Hovedstaden er Athen.

Tid:
Grækenland er 1 time foran Danmark.

Sprog:
Det officielle sprog er græsk. Men man kan sagtens klare sig på engelsk (og delvist på tysk).

Penge:
Den officielle møntenhed er euro.

Drikkepenge:
Det er normalt at give ca. 10% i drikkepenge på de græske barer og restauranter.

Strøm:
Strømforsyningen er ligesom i Danmark 220 volt.

Vand:
Det er ikke tilrådeligt at drikke vand fra hanen.

Mad:
Typiske græske retter er Souvlaki, Tzatziki og Mousaka.

Mobiltelefon:
Din danske mobiltelefon virker også i Grækenland.

Rejsedokumenter:
Du skal være i besiddelse af et gyldigt pas.

Scooterudlejning:
For at køre på scooter (og knallert) i Grækenland skal man være i besiddelse af et motorcykelkørekort. Men de græske udlejningssteder accepterer ofte også et knallertkørekort eller almindeligt bilkørekort. Hvis du vælger at leje en scooter eller knallert uden at have et motorcykelkørekort, er det på egen risiko.

Turistskat:
Fra 1. januar 2018 indføres skat på hotelovernatninger i Grækenland. Skatten baseres på hotellets officielle kategorisering og længden af opholdet. I den forbindelse skal du være opmærksom på, at Sunwebs klassificering kan adskille sig fra hotellets officielle kategori.

Skatten betales direkte til indkvarteringen ved ankomst, og følgende satser er gældende pr. værelse/lejlighed pr. nat:
Hoteller/lejligheder kategori 1 og 2: 0,50 €
Hoteller/lejligheder kategori 3: 1,50 €
Hoteller/lejligheder kategori 4: 3 €
Hoteller/lejligheder kategori 5: 4 €

Læs mere om Grækenland