1. FAQ – Ofte stillede spørgsmål om din rejse | Sunweb
  2. Ændringer på Mit Sunweb/Sunweb App
  3. Kan jeg ændre en titel?

Alle kategorier

Kan jeg ændre en titel?

Du kan nemt og hurtigt selv ændre en titel på Mit Sunweb og i Sunweb-appen. Få timer efter ændringen er gennemført, vil du modtage en ny faktura som bekræftelse. 


Bemærk! Har du booket en rejse med ikke-fleksible (rute) fly, kan du kun anmode om ændringen via Mit Sunweb/Sunweb-appen, da flyselskabet kan opkræve et gebyr. I det tilfælde kontakter vi dig med information om gebyret. 



Fleksible flyIkke-fleksible fly
Mit SunwebTil 3 dage før afrejseTil 3 dage før afrejse
 Sunweb app
Til 3 dage før afrejse
Til 3 dage før afrejse



Hvordan ændrer jeg en titel i Mit Sunweb?

  1. Åbn din booking i Mit Sunweb
  2. Gå til den rejsende, hvis titel du vil ændre, og klik på "Ret personlige oplysninger"
  3. Ændr titlen og gem ændringerne på den røde "Gem"-knap


Hvordan ændrer jeg en titel i Sunweb-appen?

  1. Åbn din booking i Sunweb-appen
  2. Klik på "Bookinginformation"
  3. Vælg den rejsende og klik på "Rediger personlige oplysninger"
  4. Ændr titlen 
  5. Klik på "Gem" i øverste højre hjørne.





Fik du svar på dit spørgsmål? Det svarede mit spørgsmål / Jeg fandt ikke mit svar?
Tak for din hjælp.
Fandt  du ikke dit svar er du altid velkommen til at kontakte os på mail eller tlf. 70 22 04 64