Har du spørgsmål?

De 5 oftest stillede spørgsmål og svar

Afbestilling og dækning
Har du allerede bestilt en ferie, der ikke kan gennemføres. Hvis du ikke allerede er blevet kontaktet af os vil du blive det snarligt. Vi arbejde på nuværende tidspunkt på at finde en løsning for alle hvis rejser ikke kan gennemføres grundet Corona.
Bagage (Bagage)

Håndbagage er altid inkluderet hos Sunweb, men indtjekket bagage er ikke inkluderet i rejsens pris hos Sunweb. Du kan på denne måde bestille og betale for kun den mængde indtjekket bagage du har brug for. De specifikke priser for bagage vil fremgå ved bestilling af rejsen, og du kan desuden læse mere om dem her.

Forsikringer og Coronavirus

Den 11. marts 2020 erklærende verdenssundhedsorganisationen (WHO) udbruddet af COVID-19 for en pandemi. Det betyder, at siden denne dato dækker vores forsikring ikke længere konsekvenserne af denne globale epidemi. Du kan læse mere i punkterne under Forsikringer og Coronavirus i menuen til venstre

Send os en mail

Den nemmeste måde at komme i kontakt med os er ved at sende os en mail.

Send mail

Telefon

Ring til os på 70 22 04 64

Du kan se åbningstider her.

Facebook

For tips og inspiration besøg vores facebookside.

Se side

Betingelser

Du kan læse betingelser og 'værd at vide' for din rejse her.

Læs betingelser

Send os en mail

Den nemmeste måde at komme i kontakt med os er ved at sende os en mail.

Send mail

Telefon

Ring til os på 70 22 04 64

Du kan se åbningstider her.

Facebook

For tips og inspiration besøg vores facebookside.

Se side

Betingelser

Du kan læse betingelser og 'værd at vide' for din rejse her.

Læs betingelser