1. FAQ – Ofte stillede spørgsmål om din rejse | Sunweb
  2. Glemte genstande
  3. Jeg har glemt noget på destinationen - hvad gør jeg?

Alle kategorier

Jeg har glemt noget på destinationen - hvad gør jeg?

Vi vil gøre vores bedste for at hjælpe, hvis du har glemt noget på destinationen. Har du glemt noget, skal du sende en e-mail til lostandfound@sunwebgroup.com, hvor du forklarer situationen.

Bliver den glemte genstand fundet, sendes den fra destinationen direkte til din hjemmeadresse på dit eget ansvar.


Bemærk! Der kan være lokale regler for, hvilke genstand der er mulige at sende. Eksempelvis er det ikke tilladt at sende elektronik fra Tyrkiet.


Omkostninger

Til dækning af administrative omkostninger i forbindelse med efterlysningen opkræves et gebyr på 300 kr., som skal betales, uanset om den glemte genstand tilvejebringes eller ej. Finder vores guider den glemte genstand, vil du herudover blive opkrævet beløbet for forsendelse. Den glemte genstand kan først afsendes, når omkostningerne er betalt.


Se mere om glemte sager i vores ”Værd at vide

Fik du svar på dit spørgsmål? Det svarede mit spørgsmål / Jeg fandt ikke mit svar?
Tak for din hjælp.
Fandt  du ikke dit svar er du altid velkommen til at kontakte os på mail eller tlf. 70 22 04 64

Telefon

Ring til os på +4589883389.

Du kan se åbningstider her.

I øjeblikket er vores kontor lukket. Se vores åbningstider for mere information.

Send os en mail

Der er 2 hverdages ventetid på vores mail

Send mail

Betingelser

Du kan læse betingelser og 'værd at vide' for din rejse her.

Læs betingelser

Telefon

Ring til os på +4589883389.

Du kan se åbningstider her.

I øjeblikket er vores kontor lukket. Se vores åbningstider for mere information.
Send os en mail
Der er 2 hverdages ventetid på vores mail

Send mail

Betingelser

Du kan læse betingelser og 'værd at vide' for din rejse her.

Læs betingelser