1. FAQ – Ofte stillede spørgsmål om din rejse | Sunweb
  2. Reklamation
  3. Reklamation

Alle kategorier

Reklamation

 Før ferien

Hvis du vil indgive en klage inden afrejse, kan du sende den til os via vores kontaktformular

Vi sender dig en bekræftelse på modtagelsen med en forventet svartid på 1 dag. Afhængig af klagens indhold kan vi have brug for mere tid til at behandle din klage. I dette tilfælde vil du altid modtage et fyldestgørende svar fra os inden for 2 uger efter modtagelsen af din klage. Vi tager naturligvis hensyn til din afrejsedato.


Under ferien

Hvis du oplever fejl eller mangler på din destination, er det vigtigt, at du straks rapporterer dette til din (digitale) Sunweb guide med henblik på at få løst sagen på destinationen. Du finder kontaktoplysningerne til guiden i dine rejsedokumenter samt på Mit Sunweb/Sunweb app. Vedrører din klage indkvarteringen, skal du desuden rapportere det til receptionen.

Det er vigtigt, at du udfylder en Customer Care formular på destinationen. Det kan du gøre sammen med guiden.

* Er du på krydstogt, er der ikke en fysisk guide til stede. Du kan derfor rapportere din klage direkte til receptionen.


Efter ferien

Løses din klage ikke på destinationen, kan du sende din udfyldte Customer Care formular sammen med en skriftlig begrundelse og relevant dokumentation (f.eks. billeder) til os via vores kontaktformular efter hjemkomst. Sunweb skal modtage din klage senest fire uger efter, du er kommet hjem.

Når vi har modtaget din klage, sender vi dig en bekræftelse på modtagelsen, hvor behandlingstiden er oplyst. 


Bemærk! Vi kan ikke behandle klager, som ikke er forsøgt løst på destinationen. Det er derfor et krav for at få behandlet din sag, at du har kontaktet guiden med henblik på at løse sagen, samt at du har udfyldt Customer Care formularen.


Er du uenig i resultatet efter behandling af din klage og kan ikke nå til enighed med Sunwebs kundeserviceafdeling, kan du indsende dinklage til Pakkerejse-Ankenævnet, som er et privat klagenævn, der behandler forbrugeres klager vedrørende pakkerejser.

I tilfælde af tvister af grænseoverskridende karakter kan du også henvende dig til EU's platform for online tvistbilæggelse via dette link: http://ec.europa.eu/odr 

 

Kontakt

Sunweb Scandinavia A/S

Kronprinsessegade 54, 4 MF

1306 København K

Danmark

Telefon: +4589883389

E-mail: kundeservice@sunweb.dk 


Se mere om reklamationer i Sunwebs ”Værd at vide


Fik du svar på dit spørgsmål? Det svarede mit spørgsmål / Jeg fandt ikke mit svar?
Tak for din hjælp.
Fandt  du ikke dit svar er du altid velkommen til at kontakte os på mail eller tlf. 70 22 04 64

Telefon

Ring til os på +4589883389.

Du kan se åbningstider her.

I øjeblikket er vores kontor lukket. Se vores åbningstider for mere information.

Send os en mail

Der er 2 hverdages ventetid på vores mail

Send mail

Betingelser

Du kan læse betingelser og 'værd at vide' for din rejse her.

Læs betingelser

Telefon

Ring til os på +4589883389.

Du kan se åbningstider her.

I øjeblikket er vores kontor lukket. Se vores åbningstider for mere information.
Send os en mail
Der er 2 hverdages ventetid på vores mail

Send mail

Betingelser

Du kan læse betingelser og 'værd at vide' for din rejse her.

Læs betingelser