1. FAQ – Ofte stillede spørgsmål om din rejse | Sunweb
  2. Faktura
  3. Faktura

Alle kategorier

Faktura

Faktura på mail og Mit Sunweb
Indenfor 24 timer af at have foretaget din bestilling, vil du modtage en faktura på mail. Du kan også altid finde din faktura på Mit Sunweb.


I fakturaen kan du se specificeringen af din pris samt betalingsdato for henholdsvis depositum og restbeløb. Har du allerede betalt dele af eller hele rejsen, vil dette ligeledes fremgå af din faktura. Har du endnu ikke indbetalt noget, vil rejsens fulde pris stå ud fra "Manglende betaling".

Husk altid at kontrollere din faktura og tag kontakt til os hurtigst muligt, hvis du har spørgsmål eller opdager uoverensstemmelser.

Opdateret faktura ved ændringer og indbetalinger
Når der foretages en ændring på din booking, enten via Mit Sunweb eller ved kontakt med vores kontaktcenter, vil du modtage en opdateret faktura indenfor få timer. Det samme gælder, når en indbetaling er registreret på bookingen.


Fakturanummer
Dit fakturanummer fremgår i øverste højre hjørne af fakturaen. Dette er det samme som dit bookingnummer.

Fik du svar på dit spørgsmål? Det svarede mit spørgsmål / Jeg fandt ikke mit svar?
Tak for din hjælp.
Fandt  du ikke dit svar er du altid velkommen til at kontakte os på mail eller tlf. 70 22 04 64

Telefon

Ring til os på 70 22 04 64

Du kan se åbningstider her.

Den gennemsnitlige ventetid i øjeblikket er 5 minutter.

Send os en mail

Der er 2 hverdages ventetid på vores mail

Send mail

Betingelser

Du kan læse betingelser og 'værd at vide' for din rejse her.

Læs betingelser

Telefon

Ring til os på 70 22 04 64

Du kan se åbningstider her.

Den gennemsnitlige ventetid i øjeblikket er 5 minutter.
Send os en mail
Der er 2 hverdages ventetid på vores mail

Send mail

Betingelser

Du kan læse betingelser og 'værd at vide' for din rejse her.

Læs betingelser