1. FAQ – Ofte stillede spørgsmål om din rejse | Sunweb
  2. Om bord
  3. Hvad er et boardingkort?

Alle kategorier

Hvad er et boardingkort?

Hver passager får et boardingkort til brug om bord ved check-in. Boardingkortet er "nøglen" til din kabine, og alle betalinger registreres på det. Overalt om bord, hvor du bruger penge, f.eks. i baren eller i en butik, vil dit boardingkort blive scannet. Dit boardingkort bliver også scannet, når du bestiller en drikkevarepakke, for at kontrollere, om drikkevaren er inkluderet. Det er derfor vigtigt, at du altid har dit boardingkort på dig. Ved afslutningen af krydstogtet modtager du en faktura og skal derefter betale regningen.


Fik du svar på dit spørgsmål? Det svarede mit spørgsmål / Jeg fandt ikke mit svar?
Tak for din hjælp.
Fandt  du ikke dit svar er du altid velkommen til at kontakte os på mail eller tlf. 70 22 04 64

Telefon

Ring til os på +4589883389.

Du kan se åbningstider her.

I øjeblikket er vores kontor lukket. Se vores åbningstider for mere information.

Send os en mail

Der er 2 hverdages ventetid på vores mail

Send mail

Betingelser

Du kan læse betingelser og 'værd at vide' for din rejse her.

Læs betingelser

Telefon

Ring til os på +4589883389.

Du kan se åbningstider her.

I øjeblikket er vores kontor lukket. Se vores åbningstider for mere information.
Send os en mail
Der er 2 hverdages ventetid på vores mail

Send mail

Betingelser

Du kan læse betingelser og 'værd at vide' for din rejse her.

Læs betingelser