1. FAQ – Ofte stillede spørgsmål om din rejse | Sunweb
  2. Tilbud 2023/2024
  3. Jeg har fundet et hotel, jeg ønsker at booke, men der er ikke en "Vis priser & bestil"-knap. Hvad gør jeg?

Alle kategorier

Jeg har fundet et hotel, jeg ønsker at booke, men der er ikke en "Vis priser & bestil"-knap. Hvad gør jeg?

Vi lægger løbende nye hoteller klar til bestilling på vores hjemmeside, i takt med at kontrakterne underskrives. Er det ikke muligt at booke et hotel, kan det skyldes, at vi ikke har fået ny kontrakt med hotellet endnu, eller at kontrakten slet ikke fornyes. Vi bestræber os på at have alle hoteller til sommersæsonen klar på hjemmesiden i januar, og hotellerne til vintersæsonen i september. Kan du ikke i slutningen af januar booke den ønskede rejse, er det desværre som udgangspunkt, fordi vi ikke kan tilbyde hotellet den kommende sæson.  


Vær opmærksom på, at du i nogle tilfælde vil opleve, at et hotel f.eks. kan bookes til vintersæsonen men endnu ikke til sommersæsonen. I det tilfælde vil du ofte kunne klikke på "Klar til sommeren 20xx?" på bestillings-siden. Her kan du skrive dig op til at få besked, så snart hotellet kan bookes.

Fik du svar på dit spørgsmål? Det svarede mit spørgsmål / Jeg fandt ikke mit svar?
Tak for din hjælp.
Fandt  du ikke dit svar er du altid velkommen til at kontakte os på mail eller tlf. 70 22 04 64

Telefon

Ring til os på +4589883389.

Du kan se åbningstider her.

I øjeblikket er vores kontor lukket. Se vores åbningstider for mere information.

Send os en mail

Der er 2 hverdages ventetid på vores mail

Send mail

Betingelser

Du kan læse betingelser og 'værd at vide' for din rejse her.

Læs betingelser

Telefon

Ring til os på +4589883389.

Du kan se åbningstider her.

I øjeblikket er vores kontor lukket. Se vores åbningstider for mere information.
Send os en mail
Der er 2 hverdages ventetid på vores mail

Send mail

Betingelser

Du kan læse betingelser og 'værd at vide' for din rejse her.

Læs betingelser