1. FAQ – ofte stillede spørgsmål om skiferier | Sunweb
  2. Glemte genstande
  3. Jeg har glemt noget på destinationen - hvad gør jeg?

Alle kategorier

Jeg har glemt noget på destinationen - hvad gør jeg?

Vi vil gøre vores bedste for at hjælpe, hvis du har glemt noget på destinationen. Har du glemt noget, skal du sende en e-mail til lostandfound@sunwebgroup.com, hvor du forklarer situationen.

Bliver den glemte genstand fundet, sendes den fra destinationen direkte til din hjemmeadresse på dit eget ansvar.


Bemærk! Der kan være lokale regler for, hvilke genstand der er mulige at sende. Eksempelvis er det ikke tilladt at sende elektronik fra Tyrkiet.


Omkostninger

Til dækning af administrative omkostninger i forbindelse med efterlysningen opkræves et gebyr på 300 kr., som skal betales, uanset om den glemte genstand tilvejebringes eller ej. Finder vores guider den glemte genstand, vil du herudover blive opkrævet beløbet for forsendelse. Den glemte genstand kan først afsendes, når omkostningerne er betalt.


Se mere om glemte sager i vores ”Værd at vide

Fik du svar på dit spørgsmål? Ja, det besvarede mit spørgsmål / Nej, jeg fandt ikke svaret på mit spørgsmål
Tak for din hjælp.
Fandt  du ikke dit svar er du altid velkommen til at kontakte os på mail eller tlf. 70 22 04 65.

Ring til os

Ring til os på 70 22 04 65

Du kan se åbningstider her.

Email

Send en email til os og vi vil vende tilbage hurtigst muligt. Har du allerede et bookingnummer bedes du oplyse dette i mailen. 

I øjeblikket har vi en svartid på vores mails på 5 hverdage. 

Send email

Mit Sunweb

Hvis du har bestilt en ferie med Sunweb, har du en Mit Sunweb konto. Du kan se din faktura, betale for din ferie og downloade dine billetter.

Mit Sunweb

Ring til os

Ring til os på 70 22 04 65

Du kan se åbningstider her.

Email

Send en email til os og vi vil vende tilbage hurtigst muligt. Har du allerede et bookingnummer bedes du oplyse dette i mailen. 

I øjeblikket har vi en svartid på vores mails på 5 hverdage. 

Send email

Mit Sunweb
Hvis du har bestilt en ferie med Sunweb, har du en Mit Sunweb konto. Du kan se din faktura, betale for din ferie og downloade dine billetter.

Mit Sunweb