1. FAQ – Ofte stillede spørgsmål om din rejse | Sunweb
  2. Anmeldelse
  3. Anmeldelse af indkvartering

Alle kategorier

Anmeldelse af indkvartering

På vores hjemmeside vil flere af hotellerne være anmeldt af vores gæster, ligesom bedømmelser fra spørgeskemaerne også vil fremgå her. Har vi endnu ikke modtaget bedømmelser fra danske gæster, vil vi i visse tilfælde anvende bedømmelser fra vores udenlandske afdelinger. Vi vil gerne have gæsternes ærlige mening om vores hoteller, dog forbeholder vi os retten til at screene disse anmeldelser på hjemmesiden for anmeldelser med upassende sprog og manglende relevans.


Bemærk, at dårlige anmeldelser vil ikke blive betragtet som reklamationer og derfor ikke vil blive behandlet som sådan. Anmelder du et hotel på vores hjemmeside, kan du således ikke forvente at få svar fra os – hverken på positive eller kritiske anmeldelser. Ønsker du at reklamere, henstiller vi til, at der reklameres direkte til vores kundeservice via kontaktformularen på vores hjemmeside.

Fik du svar på dit spørgsmål? Det svarede mit spørgsmål / Jeg fandt ikke mit svar?
Tak for din hjælp.
Fandt  du ikke dit svar er du altid velkommen til at kontakte os på mail eller tlf. 70 22 04 64

Telefon

Ring til os på +4589883389.

Du kan se åbningstider her.

Den gennemsnitlige ventetid i øjeblikket er 5 minutter.

Send os en mail

Der er 2 hverdages ventetid på vores mail

Send mail

Betingelser

Du kan læse betingelser og 'værd at vide' for din rejse her.

Læs betingelser

Telefon

Ring til os på +4589883389.

Du kan se åbningstider her.

Den gennemsnitlige ventetid i øjeblikket er 5 minutter.
Send os en mail
Der er 2 hverdages ventetid på vores mail

Send mail

Betingelser

Du kan læse betingelser og 'værd at vide' for din rejse her.

Læs betingelser