1. FAQ – ofte stillede spørgsmål om skiferier | Sunweb
  2. Ombooking af rejse
  3. Den rejse, jeg vil ombooke til, er ikke ledig - hvad gør jeg?

Alle kategorier

Den rejse, jeg vil ombooke til, er ikke ledig - hvad gør jeg?

Det er kun muligt at ombooke til rejser, der er tilgængelige på vores hjemmeside på ombookings tidspunktet.


Er det ikke muligt at booke et hotel, kan det skyldes, at vi ikke har fået ny kontrakt med hotellet endnu, eller at kontrakten slet ikke fornyes.

Fik du svar på dit spørgsmål? Ja, det besvarede mit spørgsmål / Nej, jeg fandt ikke svaret på mit spørgsmål
Tak for din hjælp.
Fandt  du ikke dit svar er du altid velkommen til at kontakte os på mail eller tlf. 70 22 04 65.

Ring til os

Ring til os på 70 22 04 65

Du kan se åbningstider her.

Email

Send en email til os og vi vil vende tilbage hurtigst muligt. Har du allerede et bookingnummer bedes du oplyse dette i mailen. 

I øjeblikket har vi en svartid på vores mails på 5 hverdage. 

Send email

Mit Sunweb

Hvis du har bestilt en ferie med Sunweb, har du en Mit Sunweb konto. Du kan se din faktura, betale for din ferie og downloade dine billetter.

Mit Sunweb

Ring til os

Ring til os på 70 22 04 65

Du kan se åbningstider her.

Email

Send en email til os og vi vil vende tilbage hurtigst muligt. Har du allerede et bookingnummer bedes du oplyse dette i mailen. 

I øjeblikket har vi en svartid på vores mails på 5 hverdage. 

Send email

Mit Sunweb
Hvis du har bestilt en ferie med Sunweb, har du en Mit Sunweb konto. Du kan se din faktura, betale for din ferie og downloade dine billetter.

Mit Sunweb