1. FAQ – ofte stillede spørgsmål om skiferier | Sunweb
  2. Priser
  3. Prisændringer efter booking

Alle kategorier

Prisændringer efter booking

Vi ændrer aldrig din rejses pris efter bestilling, hvis du ikke foretager ændringer eller laver yderligere tilvalg til din rejse.

Du kan dog opleve at finde den samme rejse billigere eller dyrere på vores hjemmeside på et senere tidspunkt, ligesom du kan have set rejsen til en anden pris på et tidligere tidspunkt. Det skyldes, at vores priser er dynamiske og ændres efter udbud og efterspørgsel.


Når du bestiller en rejse hos Sunweb, accepterer du den aktuelle dagspris, og du kan derfor ikke få refunderet noget, selvom rejsen skulle blive billigere på hjemmesiden på et senere tidspunkt. Ligeledes kommer vi naturligvis ikke til at bede dig betale for rejsen, hvis den samme rejse bliver dyrere, efter du har bestilt.

Fik du svar på dit spørgsmål? Ja, det besvarede mit spørgsmål / Nej, jeg fandt ikke svaret på mit spørgsmål
Tak for din hjælp.
Fandt  du ikke dit svar er du altid velkommen til at kontakte os på mail eller tlf. 70 22 04 65.

Ring til os

Ring til os på +4589883389.

Du kan se åbningstider her.

Email

Send en email til os og vi vil vende tilbage hurtigst muligt. Har du allerede et bookingnummer bedes du oplyse dette i mailen. 

I øjeblikket har vi en svartid på vores mails på 5 hverdage. 

Send email

Mit Sunweb

Hvis du har bestilt en ferie med Sunweb, har du en Mit Sunweb konto. Du kan se din faktura, betale for din ferie og downloade dine billetter.

Mit Sunweb

Ring til os

Ring til os på +4589883389.

Du kan se åbningstider her.

Email

Send en email til os og vi vil vende tilbage hurtigst muligt. Har du allerede et bookingnummer bedes du oplyse dette i mailen. 

I øjeblikket har vi en svartid på vores mails på 5 hverdage. 

Send email

Mit Sunweb
Hvis du har bestilt en ferie med Sunweb, har du en Mit Sunweb konto. Du kan se din faktura, betale for din ferie og downloade dine billetter.

Mit Sunweb