1. FAQ – ofte stillede spørgsmål om skiferier | Sunweb
  2. Om bord
  3. Hvad er et boardingkort?

Alle kategorier

Hvad er et boardingkort?

Hver passager får et boardingkort til brug om bord ved check-in. Boardingkortet er "nøglen" til din kabine, og alle betalinger registreres på det. Overalt om bord, hvor du bruger penge, f.eks. i baren eller i en butik, vil dit boardingkort blive scannet. Dit boardingkort bliver også scannet, når du bestiller en drikkevarepakke, for at kontrollere, om drikkevaren er inkluderet. Det er derfor vigtigt, at du altid har dit boardingkort på dig. Ved afslutningen af krydstogtet modtager du en faktura og skal derefter betale regningen.


Fik du svar på dit spørgsmål? Ja, det besvarede mit spørgsmål / Nej, jeg fandt ikke svaret på mit spørgsmål
Tak for din hjælp.
Fandt  du ikke dit svar er du altid velkommen til at kontakte os på mail eller tlf. 70 22 04 65.

Ring til os

Ring til os på +4589883389.

Du kan se åbningstider her.

Email

Send en email til os og vi vil vende tilbage hurtigst muligt. Har du allerede et bookingnummer bedes du oplyse dette i mailen. 

I øjeblikket har vi en svartid på vores mails på 5 hverdage. 

Send email

Mit Sunweb

Hvis du har bestilt en ferie med Sunweb, har du en Mit Sunweb konto. Du kan se din faktura, betale for din ferie og downloade dine billetter.

Mit Sunweb

Ring til os

Ring til os på +4589883389.

Du kan se åbningstider her.

Email

Send en email til os og vi vil vende tilbage hurtigst muligt. Har du allerede et bookingnummer bedes du oplyse dette i mailen. 

I øjeblikket har vi en svartid på vores mails på 5 hverdage. 

Send email

Mit Sunweb
Hvis du har bestilt en ferie med Sunweb, har du en Mit Sunweb konto. Du kan se din faktura, betale for din ferie og downloade dine billetter.

Mit Sunweb