Hver passager får et boardingkort til brug om bord ved check-in. Boardingkortet er "nøglen" til din kabine, og alle betalinger registreres på det. Overalt om bord, hvor du bruger penge, f.eks. i baren eller i en butik, vil dit boardingkort blive scannet. Dit boardingkort bliver også scannet, når du bestiller en drikkevarepakke, for at kontrollere, om drikkevaren er inkluderet. Det er derfor vigtigt, at du altid har dit boardingkort på dig. Ved afslutningen af krydstogtet modtager du en faktura og skal derefter betale regningen.
Send en email til os og vi vil vende tilbage hurtigst muligt. Har du allerede et bookingnummer bedes du oplyse dette i mailen.
I øjeblikket har vi en svartid på vores mails på 5 hverdage.
Ring til os på +4589883389.
Du kan se åbningstider her.
Send en email til os og vi vil vende tilbage hurtigst muligt. Har du allerede et bookingnummer bedes du oplyse dette i mailen.
I øjeblikket har vi en svartid på vores mails på 5 hverdage.