1. FAQ – ofte stillede spørgsmål om skiferier | Sunweb
  2. Information
  3. Rejseplanen for mit krydstogt er ændret. Kan jeg nu annullere eller anmode om refundering?

Alle kategorier

Rejseplanen for mit krydstogt er ændret. Kan jeg nu annullere eller anmode om refundering?

Både Sunweb og krydstogtselskabet har mulighed for at foretage ændringer i rejseplanen af vigtige årsager. Vi er forpligtet til at informere dig om dette i god tid. Et eksempel herpå er ændringer i havn. Dette er dog ikke en grund til at aflyse rejsen eller anmode om refundering.


Hvis der sker en større ændring i rejseplanen inden rejsens start, informerer vi dig i god tid. Vi vil spørge dig, om du accepterer ændringen, og afhængigt af situationen vil vi tilbyde dig et alternativ. I tilfælde af, at du ikke kan acceptere både ændringen eller det tilbudte alternativ, kan du annullere krydstogtet uden beregning.


Fik du svar på dit spørgsmål? Ja, det besvarede mit spørgsmål / Nej, jeg fandt ikke svaret på mit spørgsmål
Tak for din hjælp.
Fandt  du ikke dit svar er du altid velkommen til at kontakte os på mail eller tlf. 70 22 04 65.

Ring til os

Ring til os på 70 22 04 65

Du kan se åbningstider her.

Email

Send en email til os og vi vil vende tilbage hurtigst muligt. Har du allerede et bookingnummer bedes du oplyse dette i mailen. 

I øjeblikket har vi en svartid på vores mails på 5 hverdage. 

Send email

Mit Sunweb

Hvis du har bestilt en ferie med Sunweb, har du en Mit Sunweb konto. Du kan se din faktura, betale for din ferie og downloade dine billetter.

Mit Sunweb

Ring til os

Ring til os på 70 22 04 65

Du kan se åbningstider her.

Email

Send en email til os og vi vil vende tilbage hurtigst muligt. Har du allerede et bookingnummer bedes du oplyse dette i mailen. 

I øjeblikket har vi en svartid på vores mails på 5 hverdage. 

Send email

Mit Sunweb
Hvis du har bestilt en ferie med Sunweb, har du en Mit Sunweb konto. Du kan se din faktura, betale for din ferie og downloade dine billetter.

Mit Sunweb