1. FAQ – ofte stillede spørgsmål om skiferier | Sunweb
  2. Depositum
  3. Depositum

Alle kategorier

Depositum

På nogle hoteller skal der lægges et depositum i forbindelse med indcheckning. Dette depositum sikrer, at hotellet er dækket, hvis noget skulle gå i stykker på værelset under opholdet. Forlader du værelset i samme stand, som da du checkede ind, får du selvfølgelig dit depositum tilbage.
Depositummets størrelse varierer fra hotel til hotel og er oplyst i den grå Facilitets-boks på indkvarteringssiderne på vores hjemmeside samt på dine rejsedokumenter, som du modtager senest en uge før afrejse.

Fik du svar på dit spørgsmål? Ja, det besvarede mit spørgsmål / Nej, jeg fandt ikke svaret på mit spørgsmål
Tak for din hjælp.
Fandt  du ikke dit svar er du altid velkommen til at kontakte os på mail eller tlf. 70 22 04 65.

Ring til os

Ring til os på 70 22 04 65

Du kan se åbningstider her.

Email

Send en email til os og vi vil vende tilbage hurtigst muligt. Har du allerede et bookingnummer bedes du oplyse dette i mailen. 

I øjeblikket har vi en svartid på vores mails på 5 hverdage. 

Send email

Mit Sunweb

Hvis du har bestilt en ferie med Sunweb, har du en Mit Sunweb konto. Du kan se din faktura, betale for din ferie og downloade dine billetter.

Mit Sunweb

Ring til os

Ring til os på 70 22 04 65

Du kan se åbningstider her.

Email

Send en email til os og vi vil vende tilbage hurtigst muligt. Har du allerede et bookingnummer bedes du oplyse dette i mailen. 

I øjeblikket har vi en svartid på vores mails på 5 hverdage. 

Send email

Mit Sunweb
Hvis du har bestilt en ferie med Sunweb, har du en Mit Sunweb konto. Du kan se din faktura, betale for din ferie og downloade dine billetter.

Mit Sunweb