7,9

  • Dejligt familiehotel
  • Mange faciliteter
  • Lige ved stranden

Hotel Limak Limra er et stort og komfortabelt All Inclusive hotel af høj standard beliggende lige ved stranden og ca. 7 kilometer fra Kemer. Her er spændende aktiviteter til næsten alle døgnets timer for både store og små. Udendørs er et dejligt, stort poolområde med flere swimmingpools, børnepools og vandrutsjebaner. På stranden er der mulighed for oplevelser både på land og på havet, og du kan fx spille beachvolley eller prøve kræfter med forskellige vandsportsaktiviteter eller dykning. For børnene er her både miniklub og legeplads. Opholdet på Hotel Limak Limra er med All Inclusive, hvor måltider, snacks og drikkevarer er inklusiv i prisen. Til aftentimerne er der flere restauranter at vælge imellem med både lokale og internationale specialiteter, og feriedagene kan afsluttes i diskoteket med dans til den lyse morgen. Hotel Limak Limra er ideelt for to, der vil forkæle sig selv og hinanden, samt for familier i flere generationer, der skal samles i en speciel anledning.

Værelsestype

Dobbeltværelse havesiden
for 2 til 4 personer max. 3 voksne uden børn eller 2 voksne med 2 børn (t.o.m. 14 år)
  • balkon med udendørs møbler
  • minibar
  • tv (satellit-tv, hollandske kanal(er), gratis)
  • radio
  • telefon
  • aircondition (centralstyret)
  • badeværelse med: bad eller brusebad, toilet, hårtørrer
Dobbeltværelse havudsigt
for 2 til 4 personer max. 3 voksne uden børn eller 2 voksne med 2 børn (t.o.m. 14 år)
  • balkon med udendørs møbler
  • minibar
  • tv (satellit-tv, hollandske kanal(er), gratis)
  • radio
  • telefon
  • aircondition (centralstyret)
  • badeværelse med: bad eller brusebad, toilet, hårtørrer
Dobbeltværelse økonomi (Annex landview)
for 2 til 4 personer max. 3 voksne uden børn eller 2 voksne med 2 børn (t.o.m. 14 år)
  • balkon med udendørs møbler
  • minibar
  • tv (satellit-tv, hollandske kanal(er), gratis)
  • radio
  • telefon
  • aircondition (centralstyret)
  • badeværelse med: brusebad, toilet, hårtørrer
Dobbeltværelse poolsiden
for 2 til 4 personer max. 3 voksne og 1 barn t.o.m. 14 år
  • balkon med udendørs møbler
  • minibar
  • tv (satellit-tv, hollandske kanal(er), gratis)
  • radio
  • telefon
  • aircondition (centralstyret)
  • badeværelse med: bad eller brusebad, toilet, hårtørrer
Enkeltværelse havesiden
for 1 person
  • balkon med udendørs møbler
  • minibar
  • tv (satellit-tv, hollandske kanal(er), gratis)
  • radio
  • telefon
  • aircondition (centralstyret)
  • badeværelse med: bad eller brusebad, toilet, hårtørrer
Enkeltværelse havudsigt
for 1 person
  • balkon med udendørs møbler
  • minibar
  • tv (satellit-tv, hollandske kanal(er), gratis)
  • radio
  • telefon
  • aircondition (centralstyret)
  • badeværelse med: bad eller brusebad, toilet, hårtørrer
Enkeltværelse økonomi (Annex)
for 1 person
  • balkon med udendørs møbler
  • minibar
  • tv (satellit-tv, hollandske kanal(er), gratis)
  • radio
  • telefon
  • aircondition (centralstyret)
  • badeværelse med: brusebad, toilet, hårtørrer
Enkeltværelse poolsiden
for 1 person
  • balkon med udendørs møbler
  • minibar
  • tv (satellit-tv, hollandske kanal(er), gratis)
  • radio
  • telefon
  • aircondition (centralstyret)
  • badeværelse med: bad eller brusebad, toilet, hårtørrer
Familieværelse havesiden
for 3 til 4 personer
  • antal sovepladser: 4
  • balkon med udendørs møbler
  • minibar
  • tv antal: 2 (satellit-tv, hollandske kanal(er))
  • radio
  • telefon
  • aircondition (centralstyret)
  • soveværelse(r): 2 soveværelser
  • soveværelse 1: 2 sovepladser (1 x dobbeltseng)
  • soveværelse 2: 2 sovepladser (2 x enkeltseng)
  • badeværelse(r): 2 badeværelser
  • badeværelse 1: brusebad, toilet, hårtørrer
  • badeværelse 2: brusebad, toilet, hårtørrer

Faciliteter

Generelt
  • Officiel klassifikation: 5 stjerner
  • reception (er åben 24 timer i døgnet)
  • elevator
  • safetybox (på værelset)
  • lobby
  • trådløst internet internet på fællesarealer (gratis), på værelset (gratis), i receptionen (gratis)
  • sengelinned inkluderet skiftes 3 gange pr. uge
  • håndklæder inkluderet skiftes 1 gange pr. dag
  • tæpper
  • minisupermarked
  • frisør
  • skønhedssalon
  • vaskeriservice
  • diverse butikker (på indkvarteringen)
  • diskotek
  • rengøring af værelset 1 gange pr. dag
  • kæledyr tilladt
  • safetybox på værelset: gratis
Restaurant
  • spisesteder: restaurant, à la carte restaurant (reservation påkrævet), kinesisk restaurant, italiensk restaurant (mod betaling, reservation påkrævet), tyrkisk restaurant (reservation påkrævet), grill restaurant (mod betaling, reservation påkrævet)
  • barer: bar antal: 3, lobbybar
For børn
  • babyseng
  • barnestol
  • legeplads
Pools
  • håndklæder inkluderet (gratis)
  • indendørs swimmingpool(ferskvand)
Sport & underholdning
  • squashbane (mod betaling)
  • billard (mod betaling)
  • dart (gratis)
  • minigolf (gratis)
  • bordtennis (mod betaling)
  • dykning (mod betaling)
  • vandsport: motorsport (mod betaling), ikke-motoriseret (gratis)

Forplejning

All Inclusive

All Inclusive
- Alle måltider serveres fra buffet
- Morgenmad Phaselis restaurant fra kl. 07:00 - 10:00
- Frokost Phaselis restaurant fra kl. 12:30 - 14:30
- Kaffe, te og kage fra 12:00 – 17:00
- Aftensmad Phaselis restaurant fra kl. 18:30 - 21:00
- Kazan (tyrkisk) a la carte restaurant (mod gebyr) fra kl. 19:00 - 21:00
- Ponte Vecchio (italiensk) a la carte restaurant (mod gebyr) fra kl. 19:00 - 21:00
- Madpakke i receptionen fra kl. 23:00 - 07:00

- Phaselis restaurant lokale drikkevarer fra kl. 12.30 - 14.30 og fra kl. 18.30 - 21.00
- Lobby Bar lokale drikkevarer fra kl. 10.00 - 24.00
- Atlantis Bar lokale drikkevarer fra kl. 10.00 - 24.00
- Lykia Bar lokale drikkevarer fra kl. 10.00 - 16.00
- Minibar genopfyldes dagligt med 2 vand, 2 sodavand og 2 juice.

7.9
Baseret på 71 anmeldelser

{N} Gæsters anmeldelser

 
7.9
Review title
7.9
Review title

Anmeldelser

7,9
Baseret på 71 anmeldelser

100% ægte gæsteoplevelser

Retningslinjer for gæsteanmeldelser

For at holde bedømmelsesscore og anmeldelser relevante for din kommende rejse, arkivierer vi anmeldelser, der er ældre end 36 måneder.

Det er kun gæster, der har booket gennem Sunweb Group og har opholdt sig på det pågældende overnatningssted, der kan skrive en anmeldelse. Vi inviterer disse kunder til at give en anmeldelse via e-mail, når de er kommet hjem fra deres ferie. Hvis en kunde ønsker at skrive en anonym anmeldelse, kontrolleres detaljerne (som f.eks. bookingnummer, bookingdetaljer) og er kendt af Sunweb Group.

Uanset om det er en negativ eller positiv anmeldelse, vil vi offentliggøre alle anmeldelser i fuld længde så hurtigt som muligt efter, at de er blevet modereret til at overholde Sunweb Groups retningslinjer.

Retningslinjer og standarder for anmeldelser

Disse retningslinjer og standarder har til formål at sørge for at holde indholdet på Sunweb Groups mærker relevante og familievenlige uden at begrænse ytringen af stærke meninger. Disse gælder også uanset stemningen i anmeldelsen. Anmeldelser der indeholder skældsord eller beviste usandheder, vil ikke blive offentliggjort

Anmeldelserne skal være relateret til opholdet. De mest nyttige anmeldelser er detaljerede og hjælper andre med at træffe bedre beslutninger. Der må ikke indgå politiske, etiske eller religiøse kommentarer. Reklameindhold vil blive fjernet.

Alt indhold skal være ægte og unikt for gæsten. Anmeldelser er mest værdifulde, når de er originale og uvildige. Dit bidrag skal være dit eget.

Respekter andres privatliv. Sunweb Group vil sørge for at skjule e-mailadresser, telefonnumre, hjemmesider, konti på sociale medier og andre lignende oplysninger. 

De holdninger, der kommer til udtryk i anmeldelserne, er Sunweb Groups kunders holdninger. Sunweb Group påtager sig ikke ansvar for eventuelle anmeldelser eller svar.

Mest bestilt af: Familie
8,1
Beliggenhed
8,4
Børnefaciliteter
8
Faciliteter
7,6
Hotellet
7,8
Personale
7,9
Pris ift. kvalitet
7,8
Samlet vurdering af ferien
7,9
Rengøring

Gæsters anmeldelser

Rejsetype
Vis kun anmeldelser på dansk

100% ægte gæsteoplevelser

Retningslinjer for gæsteanmeldelser

For at holde bedømmelsesscore og anmeldelser relevante for din kommende rejse, arkivierer vi anmeldelser, der er ældre end 36 måneder.

Det er kun gæster, der har booket gennem Sunweb Group og har opholdt sig på det pågældende overnatningssted, der kan skrive en anmeldelse. Vi inviterer disse kunder til at give en anmeldelse via e-mail, når de er kommet hjem fra deres ferie. Hvis en kunde ønsker at skrive en anonym anmeldelse, kontrolleres detaljerne (som f.eks. bookingnummer, bookingdetaljer) og er kendt af Sunweb Group.

Uanset om det er en negativ eller positiv anmeldelse, vil vi offentliggøre alle anmeldelser i fuld længde så hurtigt som muligt efter, at de er blevet modereret til at overholde Sunweb Groups retningslinjer.

Retningslinjer og standarder for anmeldelser

Disse retningslinjer og standarder har til formål at sørge for at holde indholdet på Sunweb Groups mærker relevante og familievenlige uden at begrænse ytringen af stærke meninger. Disse gælder også uanset stemningen i anmeldelsen. Anmeldelser der indeholder skældsord eller beviste usandheder, vil ikke blive offentliggjort

Anmeldelserne skal være relateret til opholdet. De mest nyttige anmeldelser er detaljerede og hjælper andre med at træffe bedre beslutninger. Der må ikke indgå politiske, etiske eller religiøse kommentarer. Reklameindhold vil blive fjernet.

Alt indhold skal være ægte og unikt for gæsten. Anmeldelser er mest værdifulde, når de er originale og uvildige. Dit bidrag skal være dit eget.

Respekter andres privatliv. Sunweb Group vil sørge for at skjule e-mailadresser, telefonnumre, hjemmesider, konti på sociale medier og andre lignende oplysninger. 

De holdninger, der kommer til udtryk i anmeldelserne, er Sunweb Groups kunders holdninger. Sunweb Group påtager sig ikke ansvar for eventuelle anmeldelser eller svar.

Destination

Tyrkiets sydkyst

Opdag Tyrkiets sydkyst

Omgivelser

Beliggenhed
Ved stranden (stenstrand, liggestole (gratis) , parasol (gratis) )
Afstand til centrum: kiris: ca. 2 kilometer, beldibi ca. 22 kilometer, antalya ca. 54 kilometer, kemer: ca. 10,0 kilometer
Afstand til lufthavn ca. 66 kilometer
Afstand til nærmeste butikker ca. 200 meter
Nærmeste restaurant ca. 200 meter
Dolmus
Bemærk
Under gallamiddagen nytårsaften spiser børn i alderen 2-6 år i et andet lokale. De får serveret en særlig børnemenu. Der er underholdning og om nødvendigt et soveområde. Det er naturligvis muligt at være til stede som forælder.
Transport

Vi flyver direkte til lufthavnen i Antalya. Vi flyver også til Gazipaza Lufthavn. Begge flyvninger tager omkring 3 timer og 40 minutter. Ved ankomsten til lufthavnen mødes du af vores danske guider eller en lokal repræsentant for Sunweb.

FLYTIDER

I de fleste tilfælde vil du kunne se flytiderne, når du bestiller online. Hvis afgangstiderne ikke bliver vist, er de endnu ikke kendt af os. Alle offentliggjorte flytider kan ændres uden forbehold.

TRANSFER

Transfer er ikke inkluderet i rejsens pris. Det er muligt at tilkøbe transfer ved bestilling af rejse.

Fra Antalya Lufthavn:

* Alanya - ca. 120 - 240 min.

* Antalya Kundu - ca. 20 - 50 min.

* Antalya Lara - ca. 20 - 50 min.

* Antalya - ca. 40 - 70 min.

* Belek - ca. 45 - 90 min.

* Kemer - ca. 90 - 120 min.

* Side - ca. 60 - 120 min.

Fra Gazipasa lufthavn:

* Alanya - ca. 60 - 120 min.

* Side - ca. 120 - 240 min.

Vi bestræber os på at overholde oplyste transfertider, men trafik og mange hotelstop kan forlænge transfertiden. Vær opmærksom på, at der på nogle transferture bliver holdt en pause på ca. en halv time. I nogle tilfælde vil bussen blive låst under denne pause, og alle gæster skal derfor forlade bussen.

REJSEDOKUMENTER

Du vil modtage rejsedokumenter med flyplanen senest 1 uge før afrejsen. Disse skal udprintes og medbringes i lufthavnen til check-in.

Bemærk venligst: Fornavn og efternavn skal staves som angivet i dit pas. Det er ikke længere nødvendigt at indtaste mellemnavne, og vi frabeder derfor, at du indtaster dit mellemnavn. Hvis dit navn er stavet forkert, kan det give problemer ved check-in og kan medføre boardingafvisning. Det er altid dit eget ansvar at tjekke, at dit fornavn og efternavn er stavet som angivet i dit pas.

Information Tyrkiet

Hovedstad:
Hovedstaden hedder Ankara.

Tidsforskel:
Tyrkiet er én time foran Danmark, når det er sommertid i Danmark. Når vi har vintertid i Danmark er Tyrkiet 2 timer foran.

Sprog:
Det officielle sprog er tyrkisk. I turistbranchen og storbyerne taler de fleste engelsk eller tysk.

Valuta:
Den lokale valuta er Tyrkiske Lira (TL). De fleste steder kan du også betale med Euro, dog ikke altid til den mest fordelagtige kurs. Bemærk at foruden det hævegebyr, som betales til din danske bank, betales også et hævegebyr på ca. 5% til den tyrkiske bank.

Ramadan:
Ramadanen er en vigtig højtid i Tyrkiet, og mange butikker og restauranter vil holde lukket i perioden. Dette gælder dog ikke altid i de turistede områder.

Drikkepenge:
I Tyrkiet er det kutyme at give drikkepenge til ansatte i servicebranchen. Lønningerne i servicebranchen er lave, og de ansatte i servicefag lever delvist af deres drikkepenge. Rejsens pris inkluderer ikke drikkepenge, da det er et individuelt anliggende, og drikkepengesystemet er en del af den kultur, som du vælger at besøge. Vi opfordrer til, at du følger og respekterer denne skik og giver drikkepenge til ansatte i servicefag, så som tjenere, rengøringspersonale, taxachauffører, lokalguider osv. På hoteller, restauranter, cafeer osv. forventes det, at du giver ca. 10 % af regningens pris i drikkepenge. Bemærk, at der enkelte steder er lagt en ”service charge” på regningen, i så tilfælde forventes du ikke at give yderligere drikkepenge.

Elektricitet:
I Tyrkiet benyttes 220 Volt som i Danmark. Det kan anbefales at medbringe adapter til elektriske apparater med trebenet stik, da stikdåserne i Tyrkiet kun er til to ben.

Mad og drikke:
Det tyrkiske køkken er alsidigt og internationalt. Hotellerne tilbyder ofte retter i buffetform med et internationalt præg. Tyrkiet er bedst kendt for sine kebab-sandwiches. Hvis du kan lide søde sager, kan nu nyde en kop tyrkisk te eventuelt med et lækkert stykke baklava til.

Vi anbefaler, at du kun drikker vand fra flaske og aldrig fra hanen, og at du er varsom med isterninger, med mindre disse er lavet på kildevand.

Mobiltelefon:
En dansk mobil virker som udgangspunkt også i Tyrkiet. Tjek eventuelt for en sikkerheds skyld med din telefonudbyder, om du er tilmeldt udlandstelefoni. Vær varsom med brug af dataroaming, da dette er meget dyrt på et dansk abbonement i Tyrkiet. Det kan ofte betale sig at købe et telefonkort i Tyrkiet, hvis du gerne vil ringe hjem i løbet af ferien.

Transport:
Det er nemt og billigt at komme rundt med de lokale minibusser, ”dolmus”. Der står i forruden, hvor bussen kører til, og når du rækker hånden ud, stopper bussen. Du betaler blot, inden du stiger af. Bussen stopper hvor som helst på ruten. De offentlige busser, der kører mellem byerne, er af høj kvalitet og til meget rimelige priser. Desuden er det stadig billigere at køre i taxa i Tyrkiet end i Danmark, men det anbefales at aftale en fast pris inden turens start.

Helligdage:

* Børnenes dag den 23/4

* Atatürk mindedag, ungdoms- og sportsdag den 19/5

* Sejrsdag den 30/8

* Republikkens dag den 29/10

* Fejring efter Ramadanen

Pas & visum:
Danske statsborgere behøver ikke visum i forbindelse med rejser under tre måneders varighed til Tyrkiet. Dit pas skal være gyldigt mindst 50 dage (ca. fem måneder) ved indrejse. Rejser du eller en af dine rejsefæller på fremmedpas eller på pas fra tredje land, beder vi dig venligst kontakte den tyrkiske ambassade vedrørende eventuelle visumregler.

Rejseforsikring:
Den offentlige sygesikring dækker ikke i Tyrkiet. Det er derfor yderst vigtigt at være dækket af en rejseforsikring, når du rejser på ferie til Tyrkiet. Med en rejseforsikring vil du få aktiv og professionel hjælp på stedet, hvis uheldet er ude. Du kan tegne rejseforsikring gennem Sunweb hos AXA forsikring.

Rejsevejledning:
Vi anbefaler dig at læse Udenrigsministeriets rejsevejledning til Tyrkiet på
https://um.dk/ 

Vaccination:
Der kræves ingen vaccinationer for at rejse til Tyrkiet. Vi anbefaler dog, at du spørger din egen læge til råds eller læser nærmere på
https://www.vaccination.dk/. 

Nødstilfælde:

Politiets alarmnummer i Tyrkiet er 155. For ambulancen skal du ringe 112, og nødnummeret til brandvæsenet er 110.

Betaling af udflugter mm.:
Betaling af udflugter og anden betaling til guiden foretages i euro eller med betalingskort.

Læs mere om Tyrkiet
Vælg værelsestype

Rejsende

Vælg antal rejsende og husk at indele dem på deres respektive værelser.
Vælg lufthavn

Fejl

Der er sket en fejl

Vi beklager meget..

Det ligner, at noget er gået galt i vores ende. Vi håber på din tålmodighed, mens vi fikser problemet. Tilføj i mellemtiden indkvarteringen til dine favoriter og kom tilbage lidt senere!

Valg af forskellige lufthavne

Du har valgt et fly med afrejse fra {DEPARTURE_AIRPORT} med hjemrejse til {ARRIVAL_AIRPORT}.