1. FAQ – Ofte stillede spørgsmål om din rejse | Sunweb
  2. Handicappet
  3. Assistance i lufthavnen

Alle kategorier

Assistance i lufthavnen

Når du medbringer en kørestol på din rejse, får du også assistance til gaten eller til flyet. Assistance er uden omkostninger men skal bestilles på forhånd. Vi har derfor også brug for at vide, hvilken type assistance du har brug for, når du skal have kørestol med. Der er følgende muligheder: 

* Assistance fra check-in til gaten. Dette kræver, at du selv kan gå på trapper og dermed selv gå op i flyet.

* Assistance fra check-in til flyet. Med denne løsning vil du skulle gå ind i flyet, men det vil ske via en vinge og ikke via trapperne.

* Fuld assistance. Dette skal du vælge, hvis du ikke kan bevæge dig uden for kørestolen og skal bæres til dit sæde på flyet.


Du afleverer din kørestol ved check-in skranken sammen med din indcheckede bagage. Herfra vil du få assistance. 

Fik du svar på dit spørgsmål? Det svarede mit spørgsmål / Jeg fandt ikke mit svar?
Tak for din hjælp.
Fandt  du ikke dit svar er du altid velkommen til at kontakte os på mail eller tlf. 70 22 04 64

Telefon

Ring til os på 70 22 04 64

Du kan se åbningstider her.

I øjeblikket er vores kontor lukket. Se vores åbningstider for mere information.

Send os en mail

Der er 2 hverdages ventetid på vores mail

Send mail

Betingelser

Du kan læse betingelser og 'værd at vide' for din rejse her.

Læs betingelser

Telefon

Ring til os på 70 22 04 64

Du kan se åbningstider her.

I øjeblikket er vores kontor lukket. Se vores åbningstider for mere information.
Send os en mail
Der er 2 hverdages ventetid på vores mail

Send mail

Betingelser

Du kan læse betingelser og 'værd at vide' for din rejse her.

Læs betingelser