7,8
Fantastisk

  • Elegant hotel direkte på stranden
  • Flere swimmingpools
  • Omfattende afslapning i wellnesscentret

Luksushotellet Sentido Sandy Beach ligger på den smukke Dhekelia-stenstrand og ca. 8 km fra centrum af Larnaca. Dette attraktive og komfortable feriested forstår at forkæle sine gæster med  fremragende service og fine faciliteter. Derfor handler en ferie på Sentido Sandy Beach ikke om andet end at nyde livet!

Hotelværelserne har lyse, friske farver og moderne møbler. Man kan se, at de er indrettet med omhu, ligesom hele hotellet, der har en skøn boutique-atmosfære. Hotellet er meget hyggeligt, og der er hyggelige siddepladser overalt; alene lobbyen er et af de steder, hvor man har lyst til at tilbringe et par timer.

Langs kanten af den smukke lagunepool og på stranden kan du drømme dig væk på en af loungesengene. Har du lyst til at lave noget aktivt? Du kan leje en cykel og udforske området. Tilbage til stranden, for her finder du også en hyggelig bar; mens du slapper af på en seng, kan du nemt bestille eksotiske cocktails og lækre snacks. Og hvis du vil prøve nogle cypriotiske retter, kan du smage lækre mezes og andre specialiteter på den kamantinske Nissaki Tavern.

Det er ikke muligt at vise værelser

Forplejning

Morgenmad
Halvpension
All Inclusive

Alle måltider serveres som buffet

* Morgenmad kl. 07:30 - 10:30
* Frokost kl. 13:00 - 15:00
* Aftensmad kl. 19:00 - 22:00
* Lokale alkoholiske og alkoholfrie drikkevarer (frisk juice samt importerede vine og spiritus er mod betaling)

7.8
Fantastisk
Baseret på 5 anmeldelser

{N} Gæsters anmeldelser

 
7.9
Review title
7.9
Review title

Anmeldelser

7,8
Fantastisk Baseret på 5 anmeldelser

100% ægte gæsteoplevelser

Retningslinjer for gæsteanmeldelser

For at holde bedømmelsesscore og anmeldelser relevante for din kommende rejse, arkivierer vi anmeldelser, der er ældre end 36 måneder.

Det er kun gæster, der har booket gennem Sunweb Group og har opholdt sig på det pågældende overnatningssted, der kan skrive en anmeldelse. Vi inviterer disse kunder til at give en anmeldelse via e-mail, når de er kommet hjem fra deres ferie. Hvis en kunde ønsker at skrive en anonym anmeldelse, kontrolleres detaljerne (som f.eks. bookingnummer, bookingdetaljer) og er kendt af Sunweb Group.

Uanset om det er en negativ eller positiv anmeldelse, vil vi offentliggøre alle anmeldelser i fuld længde så hurtigt som muligt efter, at de er blevet modereret til at overholde Sunweb Groups retningslinjer.

Retningslinjer og standarder for anmeldelser

Disse retningslinjer og standarder har til formål at sørge for at holde indholdet på Sunweb Groups mærker relevante og familievenlige uden at begrænse ytringen af stærke meninger. Disse gælder også uanset stemningen i anmeldelsen. Anmeldelser der indeholder skældsord eller beviste usandheder, vil ikke blive offentliggjort

Anmeldelserne skal være relateret til opholdet. De mest nyttige anmeldelser er detaljerede og hjælper andre med at træffe bedre beslutninger. Der må ikke indgå politiske, etiske eller religiøse kommentarer. Reklameindhold vil blive fjernet.

Alt indhold skal være ægte og unikt for gæsten. Anmeldelser er mest værdifulde, når de er originale og uvildige. Dit bidrag skal være dit eget.

Respekter andres privatliv. Sunweb Group vil sørge for at skjule e-mailadresser, telefonnumre, hjemmesider, konti på sociale medier og andre lignende oplysninger. 

De holdninger, der kommer til udtryk i anmeldelserne, er Sunweb Groups kunders holdninger. Sunweb Group påtager sig ikke ansvar for eventuelle anmeldelser eller svar.

Mest bestilt af: Med partner
Fantastisk
Godt
Middel
Under middel
Utilfredsstillende
7,6
Beliggenhed
6
Børnevenlighed
7,4
Faciliteter
8,6
Værelse / lejlighed
7,4
Service / gæstfrihed
7,4
Valuta for pengene
7
Indkvartering generelt
9,2
Rengøring

Gæsters anmeldelser

Rejsetype
Vis kun anmeldelser på dansk

100% ægte gæsteoplevelser

Retningslinjer for gæsteanmeldelser

For at holde bedømmelsesscore og anmeldelser relevante for din kommende rejse, arkivierer vi anmeldelser, der er ældre end 36 måneder.

Det er kun gæster, der har booket gennem Sunweb Group og har opholdt sig på det pågældende overnatningssted, der kan skrive en anmeldelse. Vi inviterer disse kunder til at give en anmeldelse via e-mail, når de er kommet hjem fra deres ferie. Hvis en kunde ønsker at skrive en anonym anmeldelse, kontrolleres detaljerne (som f.eks. bookingnummer, bookingdetaljer) og er kendt af Sunweb Group.

Uanset om det er en negativ eller positiv anmeldelse, vil vi offentliggøre alle anmeldelser i fuld længde så hurtigt som muligt efter, at de er blevet modereret til at overholde Sunweb Groups retningslinjer.

Retningslinjer og standarder for anmeldelser

Disse retningslinjer og standarder har til formål at sørge for at holde indholdet på Sunweb Groups mærker relevante og familievenlige uden at begrænse ytringen af stærke meninger. Disse gælder også uanset stemningen i anmeldelsen. Anmeldelser der indeholder skældsord eller beviste usandheder, vil ikke blive offentliggjort

Anmeldelserne skal være relateret til opholdet. De mest nyttige anmeldelser er detaljerede og hjælper andre med at træffe bedre beslutninger. Der må ikke indgå politiske, etiske eller religiøse kommentarer. Reklameindhold vil blive fjernet.

Alt indhold skal være ægte og unikt for gæsten. Anmeldelser er mest værdifulde, når de er originale og uvildige. Dit bidrag skal være dit eget.

Respekter andres privatliv. Sunweb Group vil sørge for at skjule e-mailadresser, telefonnumre, hjemmesider, konti på sociale medier og andre lignende oplysninger. 

De holdninger, der kommer til udtryk i anmeldelserne, er Sunweb Groups kunders holdninger. Sunweb Group påtager sig ikke ansvar for eventuelle anmeldelser eller svar.

Destination

Cypern

Opdag Cypern

Omgivelser

Bemærk
- Gratis håndklædeservice.
- Den cypriotiske taverna er åben i højsæsonen.
- På stranden finder du en vandsportspavillon, hvor der arrangeres forskellige former for vandsport.
Transport

Vi flyver direkte fra Danmark til Larnaca og flyvningen tager ca. 4 timer. Ved ankomsten til lufthavnen mødes du af vores danske guider eller en lokal repræsentant for Sunweb.

FLYTIDER

I de fleste tilfælde vil du kunne se flytiderne, når du bestiller online. Hvis afgangstiderne ikke bliver vist, er de endnu ikke kendt af os. Alle offentliggjorte flytider kan ændres uden forbehold.

TRANSFER

Transfer er ikke inkluderet i rejsens pris. Det er muligt at tilkøbe transfer ved bestilling af rejse.

* Transfertiden til Limassol er ca. 45 min.

* Transfertiden til Ayia Napa er ca. 50 min.

* Transfertiden til Protaras – Fig Tree Bay er ca. 60 min.

* Transfertiden til Pafos er ca. 105 min.

Vi bestræber os på at overholde oplyste transfertider, men trafik og mange hotelstop kan forlænge transfertiden.

REJSEDOKUMENTER

Du vil modtage rejsedokumenter med flyplanen senest 3 uger før afrejsen. Disse skal udprintes og medbringes i lufthavnen til check-in.

Bemærk venligst: Fornavn og efternavn skal staves som angivet i dit pas. Det er ikke længere nødvendigt at indtaste mellemnavne, og vi frabeder derfor, at du indtaster dit mellemnavn. Hvis dit navn er stavet forkert, kan det give problemer ved check-in og kan medføre boardingafvisning. Det er altid dit eget ansvar at tjekke, at dit fornavn og efternavn er stavet som angivet i dit pas.

Information Cypern

Hovedstad
Hovedstaden på Cypern hedder Nicosia men er også kendt under navnet Lefkosia. Byens sydlige del hører til den græsk styrede del af øen, mens den nordlige del af byen hører til den tyrkisk styrede del.
Sprog
Cypern har både græsk og tyrkisk som officielle sprog, og det er desuden nemt at begå sig på engelsk på Cypern.
Tidsforskel
Når du rejser til fra Danmark til Cypern, skal du sætte uret en time frem.
Valuta
På Cypern betales med euro. I feriebyerne og i de større byer findes hæveautomater, og på de fleste hoteller og restauranter er det muligt at betale med kreditkort.
Strøm

Strømforsyningen på Cypern er 240 volt. Adaptere kan købes i de fleste forretninger og på mange hoteller.

Pas
Når du rejser til Cypern, skal du medbringe et gyldigt pas. Du er selv ansvarlig for passets gyldighed.
Mobiltelefon
Din danske mobiltelefon virker på Cypern. Bemærk at det kan være forbundet med store udgifter at foretage opkald og benytte telefonens internet.
Nødstilfælde
Ved behov for kontakt til politi, ambulance eller brandvæsen ringes 112.
Drikkevand
Vandet på Cypern har en anden bakterieflora, og det anbefales derfor at undgå at drikke vandet fra hanen. Kildevand på flaske kan købes i de fleste forretninger og hoteller.
Drikkepenge
Det er normalt at give ca. 5-10% i drikkepenge på barer og restauranter.
Åbningstider
Forretningerne på Cypern har som udgangspunkt åbent fra 9.00 – 18.00, i sommermånederne har visse forretninger dog lukket i eftermiddagstimerne og i stedet åbent til kl. 19.00. Åbningstiderne kan lokalt variere.
Billeje

Du har mulighed for at tilkøbe billeje på din ferie, når du bestiller en rejse hos os. Bemærk venligst, at på Cypern er der venstrekørsel, så udlejningsbilen vil have rattet placeret i højre side.

Guideservice

Vi tilbyder desværre ikke dansk guideservice på Cypern. I stedet vil der være en engelsktalende Sunweb guide til rådighed på destinationen.

Læs mere om Cypern