7,1

  • Nyd den 250 meter lange private strand
  • Aquapark fuld af vandsjov
  • Værelser med moderne indretning

Hotel Duja Didim er et Ultra All Inclusive hotel på Tyrkiets nordvestkyst. Hotellet ligger smukt placeret på en lille halvø ca. 5 km. fra den større ferieby, Didem, som bl.a. kan byde på ruiner af Apollons tempel. Hotellets unikke placering betyder, at man er omgivet af sandstrand med bl.a. flere moler og en smuk udsigt over vandet, når man solbader. Det store og indbydende poolområde med hele 4 swimmingpools og 3 vandrutsjebaner vil ligeledes kunne friste til en kølig dukkert samt en masse leg for børn og andre barnlige sjæle. Med dets mange restauranter og barer samt et udvalg af sportsfaciliteter, er Hotel Duja Didim ikke blot meget velegnet til børnefamilier, men også et glimrende valg til voksne, der ønsker såvel en aktiv som en afslappende ferierejse til Tyrkiet i moderne og stilfulde omgivelser.

Værelsestype

Dobbeltværelse hovedbygning havudsigt
for 2 til 3 personer
  • størrelse ca. 28-32m²
  • 1 x dobbeltseng eller 2x enkeltseng
  • balkon med udendørs møbler
  • minibar (opfyldt: vand, læskedrikke, øl)
  • tv (fladskærm, satellit-tv, hollandske kanal(er))
  • telefon
  • aircondition (centralstyret)
  • badeværelse med: brusebad, toilet, hårtørrer
Dobbeltværelse hovedbygning landudsigt
for 2 til 3 personer
  • størrelse ca. 28-32m²
  • 1 x dobbeltseng eller 2x enkeltseng
  • balkon med udendørs møbler
  • minibar (opfyldt: vand, læskedrikke, øl)
  • tv (fladskærm, satellit-tv, hollandske kanal(er))
  • telefon
  • aircondition (centralstyret)
  • badeværelse med: brusebad, toilet, hårtørrer
Dobbeltværelse kategori I (High Child Discount Room)
for 4 personer max. 2 voksne og 2 børn t.o.m. 11 år
  • størrelse ca. 32-35m²
  • 1 x dobbeltseng eller 2x enkeltseng
  • balkon med udendørs møbler
  • minibar (opfyldt: vand, læskedrikke, øl)
  • tv (fladskærm, satellit-tv, hollandske kanal(er))
  • telefon
  • aircondition (centralstyret)
  • badeværelse med: brusebad, toilet, hårtørrer
Dobbeltværelse village standard
for 2 til 3 personer
  • størrelse ca. 28-32m²
  • 1 x dobbeltseng eller 2x enkeltseng
  • balkon med udendørs møbler
  • minibar (opfyldt: vand, læskedrikke, øl)
  • tv (fladskærm, satellit-tv, hollandske kanal(er))
  • telefon
  • aircondition (centralstyret)
  • badeværelse med: brusebad, toilet, hårtørrer
Dobbeltværelse village type A
for 2 til 4 personer
  • størrelse ca. 32-35m²
  • 1 x dobbeltseng eller 2x enkeltseng
  • balkon med udendørs møbler
  • minibar (opfyldt: vand, læskedrikke, øl)
  • tv (fladskærm, satellit-tv, hollandske kanal(er))
  • telefon
  • aircondition (centralstyret)
  • badeværelse med: brusebad, toilet, hårtørrer
Enkeltværelse hovedbygning havudsigt
for 1 person
  • størrelse ca. 28-32m²
  • 1 x dobbeltseng eller 2x enkeltseng
  • balkon med udendørs møbler
  • minibar (opfyldt: vand, læskedrikke, øl)
  • tv (fladskærm, satellit-tv, hollandske kanal(er))
  • telefon
  • aircondition (centralstyret)
  • badeværelse med: brusebad, toilet, hårtørrer
Enkeltværelse hovedbygning landudsigt
for 1 person
  • størrelse ca. 28-32m²
  • balkon med udendørs møbler
  • minibar (opfyldt: vand, læskedrikke, øl)
  • tv (fladskærm, satellit-tv, hollandske kanal(er))
  • telefon
  • aircondition (centralstyret)
  • badeværelse med: brusebad, toilet, hårtørrer
Enkeltværelse village standard
for 1 person
  • størrelse ca. 34m²
  • 1 x dobbeltseng eller 2x enkeltseng
  • balkon med udendørs møbler
  • minibar (opfyldt: vand, læskedrikke, øl)
  • tv (fladskærm, satellit-tv, hollandske kanal(er))
  • telefon
  • aircondition (centralstyret)
  • badeværelse med: brusebad, toilet, hårtørrer
Familieværelse kategori I (Family Suite Room)
for 2 til 4 personer
  • størrelse ca. 45m²
  • antal sovepladser: 4
  • balkon med udendørs møbler
  • minibar (opfyldt: vand, læskedrikke, øl)
  • tv (fladskærm, satellit-tv, hollandske kanal(er))
  • telefon
  • aircondition (centralstyret)
  • opholdsstue
  • sammenkoblede værelser: 2 sovepladser (1 x køjeseng)
  • soveværelse(r): 1 soveværelse
  • soveværelse 1: 2 sovepladser (1 x dobbeltseng eller 2 x enkeltseng)
  • badeværelse med: bad eller brusebad, toilet, hårtørrer
Familieværelse village
for 2 til 4 personer
  • størrelse ca. 32-35m²
  • antal sovepladser: 4
  • balkon med udendørs møbler
  • minibar (opfyldt: vand, læskedrikke, øl)
  • tv (fladskærm, satellit-tv, hollandske kanal(er))
  • telefon
  • aircondition (centralstyret)
  • soveværelse(r): 2 soveværelser
  • soveværelse 1: 2 sovepladser (1 x køjeseng)
  • soveværelse 2: 2 sovepladser (2 x enkeltseng)
  • badeværelse med: bad eller brusebad, toilet, hårtørrer

Faciliteter

Generelt
  • samlet antal værelser: 454
  • reception (er åben 24 timer i døgnet)
  • elevator (antal: 3)
  • safetybox (på værelset)
  • fælles tv-hjørne
  • lægeservice
  • handicapvenlige værelser (på forespørgsel)
  • faciliteter for handicappade (tilgængelig med kørestol, handicapvenligt badeværelse)
  • trådløst internet internet på fællesarealer (gratis), på værelset (gratis), i receptionen (gratis)
  • sengelinned inkluderet skiftes 3 gange pr. uge
  • håndklæder inkluderet skiftes 1 gang pr. dag
  • tæpper
  • minisupermarked (på indkvarteringen)
  • souvenirbutik (på indkvarteringen)
  • vaskeriservice (vaskeriservice: på indkvarteringen)
  • rengøring af værelset 7 gange om ugen
  • kæledyr ikke tilladt
  • safetybox på værelset: gratis
  • aircondition: inkluderet i lejeprisen
Restaurant
  • spisesteder: restaurant (antal: 2), à la carte restaurant (antal: 5) (reservation påkrævet), italiensk restaurant (reservation påkrævet), tyrkisk restaurant (reservation påkrævet), fiskerestaurant (reservation påkrævet), snackbar
  • barer: bar antal: 7, lobbybar, poolbar, strandbar
For børn
  • babyseng
  • legeplads
  • miniklub, fra 4 til og med 12 år, åben fra 10:00 til 12:30 timer og fra 14:30 til 17:30 timer
  • børneklub
Pools
  • håndklæder inkluderet
  • børnepool(delvist separat, separat)
  • udendørs swimmingpool (antal: 8)(ferskvand, liggestole (gratis) , parasol (gratis) )
  • vandrutsjebane(r) åbent fra kl.10:00 - 16:00
Sport & underholdning
  • vandsport: motorsport: mod betaling
  • underholdning, underholdning for børn i dagtimerne, om aftenen, underholdning for voksne i dagtimerne, om aftenen
Wellness
  • hamam (gratis adgang)inkluderer: hamam behandlinger (mod betaling)
  • jacuzzi (mod betaling)
  • sauna (gratis)
  • urte dampbad
  • fitnessrum (gratis)
  • massage (mod betaling)

Forplejning

Ultra all Inclusive
Alle måltider serveres fra buffet
Morgenmad fra 7:00-10:00
Sen morgenmad fra 10:00-11:00
Frokost fra 12:30-14:30
Snacks fra 12:00-18:00
Is fra 15:00-17:00
Tyrkiske snacks (gözleme og pide) fra 15:00-17:00
Kaffe og kage fra 16:00-18:00
Aftensmad fra 19:00-21:30
Midnatssnacks fra 23:00-01:00
Lokale (og udvalgte importerede) alkoholiske og ikke-alkoholiske 24 timer i døgnet
1 x aftensmad pr. ophold i á la carte restaurant (tyrkisk, italiensk, fisk, asiatisk eller mexicansk - reservation nødvendig). Gældende fra 1. juli
Minibaren indeholder vand og genopfyldes dagligt
7.1
Baseret på 57 anmeldelser

{N} Gæsters anmeldelser

 
7.9
Review title
7.9
Review title

Anmeldelser

7,1
Baseret på 57 anmeldelser

100% ægte gæsteoplevelser

Retningslinjer for gæsteanmeldelser

For at holde bedømmelsesscore og anmeldelser relevante for din kommende rejse, arkivierer vi anmeldelser, der er ældre end 36 måneder.

Det er kun gæster, der har booket gennem Sunweb Group og har opholdt sig på det pågældende overnatningssted, der kan skrive en anmeldelse. Vi inviterer disse kunder til at give en anmeldelse via e-mail, når de er kommet hjem fra deres ferie. Hvis en kunde ønsker at skrive en anonym anmeldelse, kontrolleres detaljerne (som f.eks. bookingnummer, bookingdetaljer) og er kendt af Sunweb Group.

Uanset om det er en negativ eller positiv anmeldelse, vil vi offentliggøre alle anmeldelser i fuld længde så hurtigt som muligt efter, at de er blevet modereret til at overholde Sunweb Groups retningslinjer.

Retningslinjer og standarder for anmeldelser

Disse retningslinjer og standarder har til formål at sørge for at holde indholdet på Sunweb Groups mærker relevante og familievenlige uden at begrænse ytringen af stærke meninger. Disse gælder også uanset stemningen i anmeldelsen. Anmeldelser der indeholder skældsord eller beviste usandheder, vil ikke blive offentliggjort

Anmeldelserne skal være relateret til opholdet. De mest nyttige anmeldelser er detaljerede og hjælper andre med at træffe bedre beslutninger. Der må ikke indgå politiske, etiske eller religiøse kommentarer. Reklameindhold vil blive fjernet.

Alt indhold skal være ægte og unikt for gæsten. Anmeldelser er mest værdifulde, når de er originale og uvildige. Dit bidrag skal være dit eget.

Respekter andres privatliv. Sunweb Group vil sørge for at skjule e-mailadresser, telefonnumre, hjemmesider, konti på sociale medier og andre lignende oplysninger. 

De holdninger, der kommer til udtryk i anmeldelserne, er Sunweb Groups kunders holdninger. Sunweb Group påtager sig ikke ansvar for eventuelle anmeldelser eller svar.

Mest bestilt af: Familie
7,1
Beliggenhed
7,9
Børnefaciliteter
7,2
Faciliteter
7,5
Hotellet
6,9
Personale
6,8
Pris ift. kvalitet
7,1
Samlet vurdering af ferien
6,7
Rengøring

Gæsters anmeldelser

Rejsetype
Vis kun anmeldelser på dansk

100% ægte gæsteoplevelser

Retningslinjer for gæsteanmeldelser

For at holde bedømmelsesscore og anmeldelser relevante for din kommende rejse, arkivierer vi anmeldelser, der er ældre end 36 måneder.

Det er kun gæster, der har booket gennem Sunweb Group og har opholdt sig på det pågældende overnatningssted, der kan skrive en anmeldelse. Vi inviterer disse kunder til at give en anmeldelse via e-mail, når de er kommet hjem fra deres ferie. Hvis en kunde ønsker at skrive en anonym anmeldelse, kontrolleres detaljerne (som f.eks. bookingnummer, bookingdetaljer) og er kendt af Sunweb Group.

Uanset om det er en negativ eller positiv anmeldelse, vil vi offentliggøre alle anmeldelser i fuld længde så hurtigt som muligt efter, at de er blevet modereret til at overholde Sunweb Groups retningslinjer.

Retningslinjer og standarder for anmeldelser

Disse retningslinjer og standarder har til formål at sørge for at holde indholdet på Sunweb Groups mærker relevante og familievenlige uden at begrænse ytringen af stærke meninger. Disse gælder også uanset stemningen i anmeldelsen. Anmeldelser der indeholder skældsord eller beviste usandheder, vil ikke blive offentliggjort

Anmeldelserne skal være relateret til opholdet. De mest nyttige anmeldelser er detaljerede og hjælper andre med at træffe bedre beslutninger. Der må ikke indgå politiske, etiske eller religiøse kommentarer. Reklameindhold vil blive fjernet.

Alt indhold skal være ægte og unikt for gæsten. Anmeldelser er mest værdifulde, når de er originale og uvildige. Dit bidrag skal være dit eget.

Respekter andres privatliv. Sunweb Group vil sørge for at skjule e-mailadresser, telefonnumre, hjemmesider, konti på sociale medier og andre lignende oplysninger. 

De holdninger, der kommer til udtryk i anmeldelserne, er Sunweb Groups kunders holdninger. Sunweb Group påtager sig ikke ansvar for eventuelle anmeldelser eller svar.

Destination

Bodrum halvoen

Opdag Bodrum-halvøen

Omgivelser

Beliggenhed
Ved stranden (stenstrand, liggestole (gratis) , parasol (gratis) )
Afstand til centrum: ca. 8 kilometer
Afstand til bargaden ca. 8 kilometer
Afstand til nærmeste butikker ca. 4 kilometer
Nærmeste restaurant ca. 4 kilometer
Dolmus ( til centrum af til didim mod betaling)
Transport

Vi flyver direkte til Milas Lufthavn i Bodrum. Flyvningen tager omkring 3 timer og 40 minutter. Ved ankomsten til lufthavnen mødes du af vores danske guider eller en lokal repræsentant for Sunweb.

FLYTIDER

I de fleste tilfælde vil du kunne se flytiderne, når du bestiller online. Hvis afgangstiderne ikke bliver vist, er de endnu ikke kendt af os. Alle offentliggjorte flytider kan ændres uden forbehold.

TRANSFER

Transfer er ikke inkluderet i rejsens pris. Det er muligt at tilkøbe transfer ved bestilling af rejse.

* Güvercinlik er transfertiden ca. 45 minutter.

* Torba er transfertiden ca. 60 minutter.

* Bodrum er transfertiden ca.  60 minutter.

* Gümbet er transfertiden ca. 70 minutter.

* Türkbükü, Ortakent og Yalikavak er transfertiden ca. 70 – 90 minutter.

* Bitez er transfertiden ca. 75 minutter.

* Didim er transfertiden ca. 100 minutter.

* Turgutreis er transfertiden ca. 90 minutter. 

* Kusadasi er transfertiden ca. 130 minutter.

* Marmaris og Icmeler er transfertiden ca. 160 minutter.

Vi bestræber os på at overholde oplyste transfertider, men trafik og mange hotelstop kan forlænge transfertiden. Vær opmærksom på, at der på nogle transferture bliver holdt en pause på ca. en halv time. I nogle tilfælde vil bussen blive låst under denne pause, og alle gæster skal derfor forlade bussen.

REJSEDOKUMENTER

Du vil modtage rejsedokumenter med flyplanen senest 1 uge før afrejsen. Disse skal udprintes og medbringes i lufthavnen til check-in.

Bemærk venligst: Fornavn og efternavn skal staves som angivet i dit pas. Det er ikke længere nødvendigt at indtaste mellemnavne, og vi frabeder derfor, at du indtaster dit mellemnavn. Hvis dit navn er stavet forkert, kan det give problemer ved check-in og kan medføre boardingafvisning. Det er altid dit eget ansvar at tjekke, at dit fornavn og efternavn er stavet som angivet i dit pas.

Information Tyrkiet

Hovedstad:
Hovedstaden hedder Ankara.

Tidsforskel:
Tyrkiet er én time foran Danmark, når det er sommertid i Danmark. Når vi har vintertid i Danmark er Tyrkiet 2 timer foran.

Sprog:
Det officielle sprog er tyrkisk. I turistbranchen og storbyerne taler de fleste engelsk eller tysk.

Valuta:
Den lokale valuta er Tyrkiske Lira (TL). De fleste steder kan du også betale med Euro, dog ikke altid til den mest fordelagtige kurs. Bemærk at foruden det hævegebyr, som betales til din danske bank, betales også et hævegebyr på ca. 5% til den tyrkiske bank.

Ramadan:
Ramadanen er en vigtig højtid i Tyrkiet, og mange butikker og restauranter vil holde lukket i perioden. Dette gælder dog ikke altid i de turistede områder.

Drikkepenge:
I Tyrkiet er det kutyme at give drikkepenge til ansatte i servicebranchen. Lønningerne i servicebranchen er lave, og de ansatte i servicefag lever delvist af deres drikkepenge. Rejsens pris inkluderer ikke drikkepenge, da det er et individuelt anliggende, og drikkepengesystemet er en del af den kultur, som du vælger at besøge. Vi opfordrer til, at du følger og respekterer denne skik og giver drikkepenge til ansatte i servicefag, så som tjenere, rengøringspersonale, taxachauffører, lokalguider osv. På hoteller, restauranter, cafeer osv. forventes det, at du giver ca. 10 % af regningens pris i drikkepenge. Bemærk, at der enkelte steder er lagt en ”service charge” på regningen, i så tilfælde forventes du ikke at give yderligere drikkepenge.

Elektricitet:
I Tyrkiet benyttes 220 Volt som i Danmark. Det kan anbefales at medbringe adapter til elektriske apparater med trebenet stik, da stikdåserne i Tyrkiet kun er til to ben.

Mad og drikke:
Det tyrkiske køkken er alsidigt og internationalt. Hotellerne tilbyder ofte retter i buffetform med et internationalt præg. Tyrkiet er bedst kendt for sine kebab-sandwiches. Hvis du kan lide søde sager, kan nu nyde en kop tyrkisk te eventuelt med et lækkert stykke baklava til.

Vi anbefaler, at du kun drikker vand fra flaske og aldrig fra hanen, og at du er varsom med isterninger, med mindre disse er lavet på kildevand.

Mobiltelefon:
En dansk mobil virker som udgangspunkt også i Tyrkiet. Tjek eventuelt for en sikkerheds skyld med din telefonudbyder, om du er tilmeldt udlandstelefoni. Vær varsom med brug af dataroaming, da dette er meget dyrt på et dansk abbonement i Tyrkiet. Det kan ofte betale sig at købe et telefonkort i Tyrkiet, hvis du gerne vil ringe hjem i løbet af ferien.

Transport:
Det er nemt og billigt at komme rundt med de lokale minibusser, ”dolmus”. Der står i forruden, hvor bussen kører til, og når du rækker hånden ud, stopper bussen. Du betaler blot, inden du stiger af. Bussen stopper hvor som helst på ruten. De offentlige busser, der kører mellem byerne, er af høj kvalitet og til meget rimelige priser. Desuden er det stadig billigere at køre i taxa i Tyrkiet end i Danmark, men det anbefales at aftale en fast pris inden turens start.

Helligdage:

* Børnenes dag den 23/4

* Atatürk mindedag, ungdoms- og sportsdag den 19/5

* Sejrsdag den 30/8

* Republikkens dag den 29/10

* Fejring efter Ramadanen

Pas & visum:
Danske statsborgere behøver ikke visum i forbindelse med rejser under tre måneders varighed til Tyrkiet. Dit pas skal være gyldigt mindst 50 dage (ca. fem måneder) ved indrejse. Rejser du eller en af dine rejsefæller på fremmedpas eller på pas fra tredje land, beder vi dig venligst kontakte den tyrkiske ambassade vedrørende eventuelle visumregler.

Rejseforsikring:
Den offentlige sygesikring dækker ikke i Tyrkiet. Det er derfor yderst vigtigt at være dækket af en rejseforsikring, når du rejser på ferie til Tyrkiet. Med en rejseforsikring vil du få aktiv og professionel hjælp på stedet, hvis uheldet er ude. Du kan tegne rejseforsikring gennem Sunweb hos AXA forsikring.

Rejsevejledning:
Vi anbefaler dig at læse Udenrigsministeriets rejsevejledning til Tyrkiet på
https://um.dk/ 

Vaccination:
Der kræves ingen vaccinationer for at rejse til Tyrkiet. Vi anbefaler dog, at du spørger din egen læge til råds eller læser nærmere på
https://www.vaccination.dk/. 

Nødstilfælde:

Politiets alarmnummer i Tyrkiet er 155. For ambulancen skal du ringe 112, og nødnummeret til brandvæsenet er 110.

Betaling af udflugter mm.:
Betaling af udflugter og anden betaling til guiden foretages i euro eller med betalingskort.

Læs mere om Tyrkiet
Vælg værelsestype

Rejsende

Vælg antal rejsende og husk at indele dem på deres respektive værelser.
Vælg lufthavn

Fejl

Der er sket en fejl

Vi beklager meget..

Det ligner, at noget er gået galt i vores ende. Vi håber på din tålmodighed, mens vi fikser problemet. Tilføj i mellemtiden indkvarteringen til dine favoriter og kom tilbage lidt senere!

Valg af forskellige lufthavne

Du har valgt et fly med afrejse fra {DEPARTURE_AIRPORT} med hjemrejse til {ARRIVAL_AIRPORT}.