7,6
Fantastisk

  • Attraktivt familiehotel
  • Underholdning for store og små
  • Bygget omkring lagunepoolen

Hotel H10 Rubicón Palace er et komfortabelt hotel med alt, hvad du har brug for til en vellykket familieferie. De elegante værelser er bygget omkring lagunepoolen, som fuldendes af en traditionel arkitektonisk stil. Den varme atmosfære og atmosfæren kan findes overalt. Det samme gælder for hotellets forskellige restauranter og barer, hvoraf Janubi-restauranten også har temabuffeter på programmet.
Familier med børn er på det perfekte sted. Daisy Club er et kendt navn, hvor børn i alle aldre er godt underholdt, mens du kan slappe helt af i Despacio Thalasso Centre. Der er også masser af aktiviteter både i løbet af dagen og om aftenen. Du kan slutte dagen af i Montaña Roja Entertainment Hall, hvor der afholdes spektakulære underholdningsshows. Foretrækker du noget andet? I klaverbaren kan du lytte til smuk livemusik om aftenen, mens du nyder en drink. Sportsfans er derimod godt hjulpet på vej i Beefeater Sports Bar.

Det er ikke muligt at vise værelser

Forplejning

Halvpension består af morgenmad og aftensmad.
Herudover er der en middag i én af à la carte-restauranterne pr. tre nætter.
Halvpension
All Inclusive
7.6
Fantastisk
Baseret på 24 anmeldelser

{N} Gæsters anmeldelser

 
7.9
Review title
7.9
Review title

Anmeldelser

7,6
Fantastisk Baseret på 24 anmeldelser

100% ægte gæsteoplevelser

Retningslinjer for gæsteanmeldelser

For at holde bedømmelsesscore og anmeldelser relevante for din kommende rejse, arkivierer vi anmeldelser, der er ældre end 36 måneder.

Det er kun gæster, der har booket gennem Sunweb Group og har opholdt sig på det pågældende overnatningssted, der kan skrive en anmeldelse. Vi inviterer disse kunder til at give en anmeldelse via e-mail, når de er kommet hjem fra deres ferie. Hvis en kunde ønsker at skrive en anonym anmeldelse, kontrolleres detaljerne (som f.eks. bookingnummer, bookingdetaljer) og er kendt af Sunweb Group.

Uanset om det er en negativ eller positiv anmeldelse, vil vi offentliggøre alle anmeldelser i fuld længde så hurtigt som muligt efter, at de er blevet modereret til at overholde Sunweb Groups retningslinjer.

Retningslinjer og standarder for anmeldelser

Disse retningslinjer og standarder har til formål at sørge for at holde indholdet på Sunweb Groups mærker relevante og familievenlige uden at begrænse ytringen af stærke meninger. Disse gælder også uanset stemningen i anmeldelsen. Anmeldelser der indeholder skældsord eller beviste usandheder, vil ikke blive offentliggjort

Anmeldelserne skal være relateret til opholdet. De mest nyttige anmeldelser er detaljerede og hjælper andre med at træffe bedre beslutninger. Der må ikke indgå politiske, etiske eller religiøse kommentarer. Reklameindhold vil blive fjernet.

Alt indhold skal være ægte og unikt for gæsten. Anmeldelser er mest værdifulde, når de er originale og uvildige. Dit bidrag skal være dit eget.

Respekter andres privatliv. Sunweb Group vil sørge for at skjule e-mailadresser, telefonnumre, hjemmesider, konti på sociale medier og andre lignende oplysninger. 

De holdninger, der kommer til udtryk i anmeldelserne, er Sunweb Groups kunders holdninger. Sunweb Group påtager sig ikke ansvar for eventuelle anmeldelser eller svar.

Mest bestilt af: Med partner
Fantastisk
Godt
Middel
Under middel
Utilfredsstillende
8,2
Beliggenhed
8
Børnevenlighed
7,7
Faciliteter
7,5
Værelse / lejlighed
7,5
Service / gæstfrihed
7
Valuta for pengene
7,4
Indkvartering generelt
7,3
Rengøring

Gæsters anmeldelser

Rejsetype
Vis kun anmeldelser på dansk

100% ægte gæsteoplevelser

Retningslinjer for gæsteanmeldelser

For at holde bedømmelsesscore og anmeldelser relevante for din kommende rejse, arkivierer vi anmeldelser, der er ældre end 36 måneder.

Det er kun gæster, der har booket gennem Sunweb Group og har opholdt sig på det pågældende overnatningssted, der kan skrive en anmeldelse. Vi inviterer disse kunder til at give en anmeldelse via e-mail, når de er kommet hjem fra deres ferie. Hvis en kunde ønsker at skrive en anonym anmeldelse, kontrolleres detaljerne (som f.eks. bookingnummer, bookingdetaljer) og er kendt af Sunweb Group.

Uanset om det er en negativ eller positiv anmeldelse, vil vi offentliggøre alle anmeldelser i fuld længde så hurtigt som muligt efter, at de er blevet modereret til at overholde Sunweb Groups retningslinjer.

Retningslinjer og standarder for anmeldelser

Disse retningslinjer og standarder har til formål at sørge for at holde indholdet på Sunweb Groups mærker relevante og familievenlige uden at begrænse ytringen af stærke meninger. Disse gælder også uanset stemningen i anmeldelsen. Anmeldelser der indeholder skældsord eller beviste usandheder, vil ikke blive offentliggjort

Anmeldelserne skal være relateret til opholdet. De mest nyttige anmeldelser er detaljerede og hjælper andre med at træffe bedre beslutninger. Der må ikke indgå politiske, etiske eller religiøse kommentarer. Reklameindhold vil blive fjernet.

Alt indhold skal være ægte og unikt for gæsten. Anmeldelser er mest værdifulde, når de er originale og uvildige. Dit bidrag skal være dit eget.

Respekter andres privatliv. Sunweb Group vil sørge for at skjule e-mailadresser, telefonnumre, hjemmesider, konti på sociale medier og andre lignende oplysninger. 

De holdninger, der kommer til udtryk i anmeldelserne, er Sunweb Groups kunders holdninger. Sunweb Group påtager sig ikke ansvar for eventuelle anmeldelser eller svar.

Destination

Lanzarote

Opdag Lanzarote

Omgivelser

Transport
Du flyver til Lanzarote (Arrecife) på 5 timer. Ved ankomsten til lufthavnen bliver du mødt af guiden eller den lokale repræsentant for Sunweb.
Transfer
I bookingtrinnene er det muligt at bestille en transfer.Transfertiden er cirka som følger:

Arrecife - 30 minutter

Conil - 40 minutter

Costa Teguise - 40 minutter

El Islote - 40 minutter

Haria - 60 minutter

Macher - 40 minutter

Playa Blanca - 60 minutter

Puerto Calero - 40 minutter

Puerto del Carmen - 35 minutter

Tias - 35 minutter

Yaiza - 50 minutter

* Ved mindre ankomster (færre end 26 personer) er det muligt at transfer vil være med bus. Vi stræber os for en maksimal ventetid på 60 minutter før transferen afgår til det relevante sted.

Det er muligt at bestille privat transfer i bookingtrin 2.

Flytider

I de fleste tilfælde vil du kunne se flytiderne, når du bestiller online. Hvis afgangstiderne ikke bliver vist, er de endnu ikke kendt af os. Alle offentliggjorte flytider kan ændres uden forbehold.

Information Spanien

Hovedstad:
Hovedstaden er Madrid.

Tid:
Spanien har ingen tidsforskel med Danmark, undtagen på de Kanariske Øer, der er de 1 time foran.

Sprog:
Det officielle sprog er spansk.

Penge:
Den officielle møntenhed er euroen.

Drikkepenge:
Det er normalt at give ca. 10% i drikkepenge på de spanske barer og restauranter.

Strøm:
Strømforsyningen er ligesom i Danmark 220 volt. Stikkontaktet kan dog godt have en anden form. I det tilfælde kan du købe et mellemled i supermarkedet.

Vand:
Det er ikke tilrådeligt at drikke vand fra hanen.

Mad:
Typiske spanske retter er tapas (små snacks) og paella (ris med skalddyr).

Mobiltelefon:
Din danske mobiltelefon virker også i Spanien.

Rejsedokumenter:
Du skal være i besiddelse af et gyldigt pas.

Turistskat
For rejser til Catalonien og De Baleariske Øer betales en turistskat per person per nat. Turistskatten omfatter alle personer over 17 år og betales til indkvarteringen ved ankomst.

Under 18 år:
Mindst én person på bookingen skal være fyldt 18 år på afrejsetidspunktet.

Læs mere om Spanien