7,9
Fantastisk

  • Lige ved havet
  • I den populære Fig Tree Bay
  • Slap af på stranden eller ved poolen

Fremragende service, fantastisk havudsigt og en supercentral beliggenhed: Evalena Beach Hotel er den ideelle indkvartering til en vidunderlig solferie. Det rummelige hotel ligger desuden lige ved stranden i den populære Fig Tree Bay. Hvor dejligt er det ikke? Med dine klipklappere på og et håndklæde under armen kan du gå direkte til solsengene, hvor du kan slappe af hele dagen og arbejde på din solbrændthed. Og poolen er mindst lige så dejligt et sted at slappe af. Livet bliver ikke meget bedre end på en solseng under en parasol!
Har du lyst til at tage på opdagelse? Så kan du udforske de eventyrlige bugter i Protaras eller gå en tur på den berømte Cape Greco; et smukt naturfænomen, som du kan gå over, mens du ser alle slags fugleliv passere forbi undervejs.

Værelsestype

Dobbeltværelse delvis havudsigt standard
for 1 til 3 personer max. 2 voksne og 1 barn t.o.m. 11 år
  • størrelse ca. 22m²
  • 1 x dobbeltseng eller 2x enkeltseng
  • ikke-ryger værelse
  • balkon med udendørs møbler: stole, bord
  • minibar (ikke fyldt)
  • tv (fladskærm)
  • aircondition (gratis; kan justeres: hele dagen)
  • badeværelse med: brusebad, vask, toilet
Dobbeltværelse havudsigt standard
for 1 til 3 personer max. 2 voksne og 1 barn t.o.m. 11 år
  • størrelse ca. 22m²
  • 1 x dobbeltseng eller 2x enkeltseng
  • ikke-ryger værelse
  • balkon med udendørs møbler: stole, bord
  • minibar (ikke fyldt)
  • tv (fladskærm)
  • aircondition (gratis; kan justeres: hele dagen)
  • badeværelse med: brusebad, vask, toilet
Dobbeltværelse havudsigt superior
for 2 til 4 personer
  • størrelse ca. 34m²
  • 1 x dobbeltseng eller 2x enkeltseng
  • ikke-ryger værelse
  • balkon med udendørs møbler: stole, bord
  • minibar (ikke fyldt)
  • tv (fladskærm)
  • aircondition (gratis; kan justeres: hele dagen)
  • badeværelse med: brusebad, vask, toilet
Dobbeltværelse landudsigt standard
for 1 til 3 personer max. 2 voksne og 1 barn t.o.m. 11 år
  • størrelse ca. 22m²
  • 1 x dobbeltseng eller 2x enkeltseng
  • ikke-ryger værelse
  • balkon med udendørs møbler: stole, bord
  • minibar (ikke fyldt)
  • tv (fladskærm)
  • aircondition (gratis; kan justeres: hele dagen)
  • badeværelse med: brusebad, vask, toilet
Dobbeltværelse landudsigt superior
for 2 til 4 personer
  • størrelse ca. 34m²
  • 1 x dobbeltseng eller 2x enkeltseng
  • ikke-ryger værelse
  • balkon med udendørs møbler: stole, bord
  • minibar (ikke fyldt)
  • tv (fladskærm)
  • aircondition (gratis; kan justeres: hele dagen)
  • badeværelse med: brusebad, vask, toilet

Faciliteter

Generelt
  • Officiel klassifikation: 4 stjerner
  • samlet antal værelser: 179
  • moderne indrettet
  • reception (er åben 24 timer i døgnet)
  • elevator hovedbygning
  • rengøring af værelset
  • kæledyr ikke tilladt
Restaurant
  • spisesteder: restaurant, buffet restaurant
  • barer: bar, strandbar
Pools
  • børnepool
  • udendørs swimmingpool(udendørs møbler (gratis): stole, parasol, liggestole, bord)

Forplejning

All inclusive programmet er gældende fra kl. 14:00 på ankomstdagen og til kl. 12:00 på afrejsedagen.
Helpension
Morgenmad
Halvpension
All Inclusive

* Morgenmad kl. 07:00 - 10:00
* Fokost kl. 13:00 - 14:30
* Aftensmad kl. 19:00 - 21:30 (forskellige temaer hver dag)

* Lokale alkoholiske og alkoholfrie drikkevarer kl. 10:00 - 22:00

7.9
Fantastisk
Baseret på 11 anmeldelser

{N} Gæsters anmeldelser

 
7.9
Review title
7.9
Review title

Anmeldelser

7,9
Fantastisk Baseret på 11 anmeldelser

100% ægte gæsteoplevelser

Retningslinjer for gæsteanmeldelser

For at holde bedømmelsesscore og anmeldelser relevante for din kommende rejse, arkivierer vi anmeldelser, der er ældre end 36 måneder.

Det er kun gæster, der har booket gennem Sunweb Group og har opholdt sig på det pågældende overnatningssted, der kan skrive en anmeldelse. Vi inviterer disse kunder til at give en anmeldelse via e-mail, når de er kommet hjem fra deres ferie. Hvis en kunde ønsker at skrive en anonym anmeldelse, kontrolleres detaljerne (som f.eks. bookingnummer, bookingdetaljer) og er kendt af Sunweb Group.

Uanset om det er en negativ eller positiv anmeldelse, vil vi offentliggøre alle anmeldelser i fuld længde så hurtigt som muligt efter, at de er blevet modereret til at overholde Sunweb Groups retningslinjer.

Retningslinjer og standarder for anmeldelser

Disse retningslinjer og standarder har til formål at sørge for at holde indholdet på Sunweb Groups mærker relevante og familievenlige uden at begrænse ytringen af stærke meninger. Disse gælder også uanset stemningen i anmeldelsen. Anmeldelser der indeholder skældsord eller beviste usandheder, vil ikke blive offentliggjort

Anmeldelserne skal være relateret til opholdet. De mest nyttige anmeldelser er detaljerede og hjælper andre med at træffe bedre beslutninger. Der må ikke indgå politiske, etiske eller religiøse kommentarer. Reklameindhold vil blive fjernet.

Alt indhold skal være ægte og unikt for gæsten. Anmeldelser er mest værdifulde, når de er originale og uvildige. Dit bidrag skal være dit eget.

Respekter andres privatliv. Sunweb Group vil sørge for at skjule e-mailadresser, telefonnumre, hjemmesider, konti på sociale medier og andre lignende oplysninger. 

De holdninger, der kommer til udtryk i anmeldelserne, er Sunweb Groups kunders holdninger. Sunweb Group påtager sig ikke ansvar for eventuelle anmeldelser eller svar.

Mest bestilt af: Med partner
Fantastisk
Godt
Middel
Under middel
Utilfredsstillende
7,8
Beliggenhed
3
Børnevenlighed
7,7
Faciliteter
8,2
Værelse / lejlighed
8
Service / gæstfrihed
7,6
Valuta for pengene
7,6
Indkvartering generelt
8,3
Rengøring

Gæsters anmeldelser

Rejsetype
Vis kun anmeldelser på dansk

100% ægte gæsteoplevelser

Retningslinjer for gæsteanmeldelser

For at holde bedømmelsesscore og anmeldelser relevante for din kommende rejse, arkivierer vi anmeldelser, der er ældre end 36 måneder.

Det er kun gæster, der har booket gennem Sunweb Group og har opholdt sig på det pågældende overnatningssted, der kan skrive en anmeldelse. Vi inviterer disse kunder til at give en anmeldelse via e-mail, når de er kommet hjem fra deres ferie. Hvis en kunde ønsker at skrive en anonym anmeldelse, kontrolleres detaljerne (som f.eks. bookingnummer, bookingdetaljer) og er kendt af Sunweb Group.

Uanset om det er en negativ eller positiv anmeldelse, vil vi offentliggøre alle anmeldelser i fuld længde så hurtigt som muligt efter, at de er blevet modereret til at overholde Sunweb Groups retningslinjer.

Retningslinjer og standarder for anmeldelser

Disse retningslinjer og standarder har til formål at sørge for at holde indholdet på Sunweb Groups mærker relevante og familievenlige uden at begrænse ytringen af stærke meninger. Disse gælder også uanset stemningen i anmeldelsen. Anmeldelser der indeholder skældsord eller beviste usandheder, vil ikke blive offentliggjort

Anmeldelserne skal være relateret til opholdet. De mest nyttige anmeldelser er detaljerede og hjælper andre med at træffe bedre beslutninger. Der må ikke indgå politiske, etiske eller religiøse kommentarer. Reklameindhold vil blive fjernet.

Alt indhold skal være ægte og unikt for gæsten. Anmeldelser er mest værdifulde, når de er originale og uvildige. Dit bidrag skal være dit eget.

Respekter andres privatliv. Sunweb Group vil sørge for at skjule e-mailadresser, telefonnumre, hjemmesider, konti på sociale medier og andre lignende oplysninger. 

De holdninger, der kommer til udtryk i anmeldelserne, er Sunweb Groups kunders holdninger. Sunweb Group påtager sig ikke ansvar for eventuelle anmeldelser eller svar.

Destination

Cypern

Opdag Cypern

Omgivelser

Beliggenhed
Ved stranden (sandstrand)
Bemærk
Restauranten har følgende dresscode: flip-flops og ærmeløse skjorter/toppe er ikke tilladt under middagen. Under frokost er badetøj ikke tilladt.
Transport

Vi flyver direkte fra Danmark til Larnaca og flyvningen tager ca. 4 timer. Ved ankomsten til lufthavnen mødes du af vores danske guider eller en lokal repræsentant for Sunweb.

FLYTIDER

I de fleste tilfælde vil du kunne se flytiderne, når du bestiller online. Hvis afgangstiderne ikke bliver vist, er de endnu ikke kendt af os. Alle offentliggjorte flytider kan ændres uden forbehold.

TRANSFER

Transfer er ikke inkluderet i rejsens pris. Det er muligt at tilkøbe transfer ved bestilling af rejse.

* Transfertiden til Limassol er ca. 45 min.

* Transfertiden til Ayia Napa er ca. 50 min.

* Transfertiden til Protaras – Fig Tree Bay er ca. 60 min.

* Transfertiden til Pafos er ca. 105 min.

Vi bestræber os på at overholde oplyste transfertider, men trafik og mange hotelstop kan forlænge transfertiden.

REJSEDOKUMENTER

Du vil modtage rejsedokumenter med flyplanen senest 3 uger før afrejsen. Disse skal udprintes og medbringes i lufthavnen til check-in.

Bemærk venligst: Fornavn og efternavn skal staves som angivet i dit pas. Det er ikke længere nødvendigt at indtaste mellemnavne, og vi frabeder derfor, at du indtaster dit mellemnavn. Hvis dit navn er stavet forkert, kan det give problemer ved check-in og kan medføre boardingafvisning. Det er altid dit eget ansvar at tjekke, at dit fornavn og efternavn er stavet som angivet i dit pas.

Information Cypern

Hovedstad
Hovedstaden på Cypern hedder Nicosia men er også kendt under navnet Lefkosia. Byens sydlige del hører til den græsk styrede del af øen, mens den nordlige del af byen hører til den tyrkisk styrede del.
Sprog
Cypern har både græsk og tyrkisk som officielle sprog, og det er desuden nemt at begå sig på engelsk på Cypern.
Tidsforskel
Når du rejser til fra Danmark til Cypern, skal du sætte uret en time frem.
Valuta
På Cypern betales med euro. I feriebyerne og i de større byer findes hæveautomater, og på de fleste hoteller og restauranter er det muligt at betale med kreditkort.
Strøm

Strømforsyningen på Cypern er 240 volt. Adaptere kan købes i de fleste forretninger og på mange hoteller.

Pas
Når du rejser til Cypern, skal du medbringe et gyldigt pas. Du er selv ansvarlig for passets gyldighed.
Mobiltelefon
Din danske mobiltelefon virker på Cypern. Bemærk at det kan være forbundet med store udgifter at foretage opkald og benytte telefonens internet.
Nødstilfælde
Ved behov for kontakt til politi, ambulance eller brandvæsen ringes 112.
Drikkevand
Vandet på Cypern har en anden bakterieflora, og det anbefales derfor at undgå at drikke vandet fra hanen. Kildevand på flaske kan købes i de fleste forretninger og hoteller.
Drikkepenge
Det er normalt at give ca. 5-10% i drikkepenge på barer og restauranter.
Åbningstider
Forretningerne på Cypern har som udgangspunkt åbent fra 9.00 – 18.00, i sommermånederne har visse forretninger dog lukket i eftermiddagstimerne og i stedet åbent til kl. 19.00. Åbningstiderne kan lokalt variere.
Billeje

Du har mulighed for at tilkøbe billeje på din ferie, når du bestiller en rejse hos os. Bemærk venligst, at på Cypern er der venstrekørsel, så udlejningsbilen vil have rattet placeret i højre side.

Guideservice

Vi tilbyder desværre ikke dansk guideservice på Cypern. I stedet vil der være en engelsktalende Sunweb guide til rådighed på destinationen.

Læs mere om Cypern
Vælg værelsestype

Antal værelser samt fordeling

Angiv værelser samt antal personer i hvert værelse. Rejser du med baby eller mindre børn? Angiv deres fødselsdagsdatoer for korrekt beregning af børnerabat samt tilgængelighed.
Vælg lufthavn

Fejl

Der er sket en fejl

Vi beklager meget..

Det ligner, at noget er gået galt i vores ende. Vi håber på din tålmodighed, mens vi fikser problemet. Tilføj i mellemtiden indkvarteringen til dine favoriter og kom tilbage lidt senere!

Valg af forskellige lufthavne

Du har valgt et fly med afrejse fra {DEPARTURE_AIRPORT} med hjemrejse til {ARRIVAL_AIRPORT}.