Kære rejsende,
Fra 1. maj 2025 stopper Sunweb med at sælge krydstogter. Vi har fuld forståelse for, at denne besked kan give anledning til spørgsmål hos dig, især hvis du lige nu ser frem til et krydstogt med os. Du kan være sikker på, at dit bestilte krydstogt vil fortsætte uændret som planlagt. Du kan stadig regne med den samme service og support, som du er vant til fra os, lige fra du booker, til du er tilbage.
Har du spørgsmål til din nuværende booking? I FAQ'en nedenfor finder du alle svarene på de oftest stillede spørgsmål. Eller send en e-mail til krydstogt@sunweb.dk.
Naturligvis er Sunweb fortsat din betroede partner til afslappende ferier under solen og eventyrlige vintersportsferier. Vi glæder os til at byde dig velkommen igen på en af vores mange smukke destinationer.
Se vores andre rejsetilbud
Ofte stillede spørgsmål
Ja, alle krydstogter booket gennem Sunweb fortsætter som planlagt. Du kan tage af sted uden bekymringer.
Din booking forbliver fuldt ud gyldig. Sunweb er fortsat ansvarlig for din booking og sørger for, at du kan nyde dit krydstogt uden bekymringer.
Nej, alle aftaler og betingelser forbliver de samme som i din bookingbekræftelse.
Du kan stadig kontakte vores kundeservice eller sende os en e-mail på krydstogt@sunweb.dk. Vi står til rådighed for alle dine spørgsmål indtil efter afslutningen af dit krydstogt. Du kan selvfølgelig også finde alle rejseoplysninger i Min Rejse.
Nej, det er ikke nødvendigt. Din booking er og bliver bekræftet. Sunweb sørger for korrekt overførsel af data til rederiet.
Ja, alle tidligere indsendte særlige ønsker forbliver gyldige og vil blive videregivet til rederiet som planlagt.
Har du allerede betalt den fulde pris? Så behøver du ikke at foretage dig yderligere. Hvis du stadig mangler at foretage hele eller dele af betalingen, vil du få besked. Du kan foretage betalingen via Min Rejse. Alle betalinger og aftaler er sikre. Du kan vente på din rejse med ro i sindet.
Sunweb Cruises stopper, men dit bestilte krydstogt fortsætter. Derfor gælder de normale afbestillingsbetingelser, som er angivet i din bookingbekræftelse. Så der er ingen grund til at afbestille gratis.
Under dit krydstogt kan du altid kontakte personalet om bord på krydstogtskibet. Før afrejse er vi fortsat tilgængelige for support via krydstogt@sunweb.dk.
Alle bookede krydstogter fortsætter som bekræftet. Dit krydstogt næste år forbliver gyldigt.
Ja, selvfølgelig! Sunweb fortsætter med at tilbyde ferier til sol- og vintersportsdestinationer. Vi glæder os til at byde dig velkommen på en af vores andre rejser.
Ja, du kan stadig kontakte vores kundeservice på krydstogt@sunweb.dk for spørgsmål eller support, selv efter dit krydstogt. Eventuelle klager skal indgives inden for to måneder efter din hjemkomst.
Opdaterede oplysninger om dit bestilte krydstogt forbliver tilgængelige via Min Rejse og via eventuelle opdateringer via e-mail.
I det usandsynlige tilfælde af en ændring eller aflysning fra rederiets side, vil Sunweb straks kontakte dig og arrangere en passende løsning.
Ja, det kan du godt. Sunweb overfører ikke automatisk dine data til rederiet, så for nye bookinger kan du kontakte det relevante rederi direkte.
Nej, din rejseforsikring forbliver gyldig som aftalt. Hvis du har specifikke spørgsmål om dette, bedes du kontakte dit forsikringsselskab.