1. FAQ – ofte stillede spørgsmål om skiferier | Sunweb
  2. Ofte stillede spørgsmål til vores rejsekonsulenter
  3. Hvad sker der, hvis Udenrigsministeriet ændrer rejsevejledning?

Alle kategorier

Hvad sker der, hvis Udenrigsministeriet ændrer rejsevejledning?

Hvis der udstedes strenge rejserestriktioner, arrangerer vi ikke længere rejser til det pågældende område. Hvis du allerede har booket en ferie til den pågældende region, kontakter vi hurtigst muligt den person, der er ansvarlig for at booke rejsen. Vi vil naturligvis gøre vores bedste for at tilbyde et passende alternativ. Hvis dette ikke kan løses, vil vi i individuelle tilfælde se på, hvordan vi håndterer situationen ud fra myndighedernes råd.

Hvis du allerede er på din rejsedestination, kan du blive nødsaget til at forkorte turen. Du skal under alle omstændigheder kontakte Sunweb. 
Fik du svar på dit spørgsmål? Ja, det besvarede mit spørgsmål / Nej, jeg fandt ikke svaret på mit spørgsmål
Tak for din hjælp.
Fandt  du ikke dit svar er du altid velkommen til at kontakte os på mail eller tlf. 70 22 04 65.

Ring til os

Åbningstider:

Mandag - fredag: 09:00-16:00

Lørdag: 10:00-15:00

Søndag: lukket

Telefon: 70 22 04 65

Under din ferie, vil der være døgnassistance tilgængelig.

Email

Send en email til os og vi vil vende tilbage hurtigst muligt. Venligst oplys dit booking nummer (hvis du har et).

Send email

Mit Sunweb

Hvis du har bestilt en ferie med Sunweb, har du en Mit Sunweb konto. Du kan se din faktura, betale for din ferie og downloade dine billetter.

Mit Sunweb

Ring til os

Åbningstider:

Mandag - fredag: 09:00-16:00

Lørdag: 10:00-15:00

Søndag: lukket

Telefon: 70 22 04 65

Under din ferie, vil der være døgnassistance tilgængelig.

Email
Send en email til os og vi vil vende tilbage hurtigst muligt. Venligst oplys dit booking nummer (hvis du har et).

Send email

Mit Sunweb
Hvis du har bestilt en ferie med Sunweb, har du en Mit Sunweb konto. Du kan se din faktura, betale for din ferie og downloade dine billetter.

Mit Sunweb