1. FAQ – ofte stillede spørgsmål om skiferier | Sunweb
  2. Coronavoucher & Refundering
  3. Jeg har modtaget en coronavoucher til min rejse, hvad gør jeg nu?

Alle kategorier

Jeg har modtaget en coronavoucher til min rejse, hvad gør jeg nu?

Hvad betyder en coronavoucher?

Hvis en skitur er blevet aflyst på grund af uundgåelige og ekstraordinære omstændigheder i forbindelse med Covid-19, modtager du en voucher. Din coronavoucher kan bruges til at booke en ny ferie hos os. Du vælger selv destination og afrejsedato. Din voucher vil blive sendt på e-mail senest to uger efter din oprindelige afrejsedato.

Du kan læse vilkår og betingelser her.

Pga. corona blev min rejse aflyst, modtager jeg kompensation for de dage, jeg mistede?

Hvis du kan vise, at du har været nødt til at afbryde din rejse efter anmodning fra myndighederne og / eller Sunweb, erstatter vi dine ubrugte feriedage i form af en voucher. Beløbet svare til prisen for de mistede dage på hotellet. Vi refunderer ikke transport, bagage og eventuelle bookingomkostninger. Da vi skal beregne prisen per booking, kan det tage et stykke tid, før vi har færdigbehandlet din anmodning. Derfor beder vi om din forståelse. Så snart vi har mere information om din reservation, kontakter vi dig naturligvis.

Hvad vil værdien af ​​min corona voucher være?

Værdien af ​​din voucher er lig med det beløb, du allerede har betalt til os for din aflyste rejse eller den kompensation, du modtager fra os for afbrudte feriedage. Du får endda 20% ekstra værdi, som du kan bruge, når du bestiller en ny rejse. Dette gælder kun, hvis du bestiller en rejse. Det ekstra beløb kan ikke refunderes eller udbetales hvis hele voucheren ikke bliver brugt.

Hvis du ikke vil bruge din voucher eller restværdien på en delvist brugt voucher, så kan du anmode om, at vi udbetaler (resterende) værdi dog tidligst seks måneder efter, at din voucher er blevet udstedt. I så fald refunderer vi den resterende værdi til dig senest 12 måneder efter udstedelsesdatoen.

Kan jeg dele min corona voucher med andre rejsende?

Bilaget udstedes til den person, der er ansvarlig for booking af den aflyste rejse. Vi arbejder på at gøre det muligt for hovedbookeren at dele voucheren mellem sine medrejsende.

Kan jeg bruge min voucher til at betale for en anden ferie?

Ja, du kan stadig betale saldoen for andre ture, du har med Sunweb, med din voucher.
Fik du svar på dit spørgsmål? Ja, det besvarede mit spørgsmål / Nej, jeg fandt ikke svaret på mit spørgsmål
Tak for din hjælp.
Fandt  du ikke dit svar er du altid velkommen til at kontakte os på mail eller tlf. 70 22 04 65.

Ring til os

Åbningstider:

Mandag - fredag: 09:00-16:00

Lørdag: 10:00-15:00

Søndag: lukket

Telefon: 70 22 04 65

Under din ferie, vil der være døgnassistance tilgængelig.

Mit Sunweb

Hvis du har bestilt en ferie med Sunweb, har du en Mit Sunweb konto. Du kan se din faktura, betale for din ferie og downloade dine billetter.

Mit Sunweb

Facebook

Tilføj os på Facebook og deltage i konkurrencer og få de seneste nyheder fra os.

Gå til Facebook

Email

Send en email til os og vi vil vende tilbage hurtigst muligt. Venligst oplys dit booking nummer (hvis du har et).

Send email

Ring til os

Åbningstider:

Mandag - fredag: 09:00-16:00

Lørdag: 10:00-15:00

Søndag: lukket

Telefon: 70 22 04 65

Under din ferie, vil der være døgnassistance tilgængelig.

Mit Sunweb
Hvis du har bestilt en ferie med Sunweb, har du en Mit Sunweb konto. Du kan se din faktura, betale for din ferie og downloade dine billetter.

Mit Sunweb

Facebook
Tilføj os på Facebook og deltage i konkurrencer og få de seneste nyheder fra os.

Gå til Facebook

Email
Send en email til os og vi vil vende tilbage hurtigst muligt. Venligst oplys dit booking nummer (hvis du har et).

Send email