1. FAQ – ofte stillede spørgsmål om skiferier | Sunweb
  2. Forsikringer og Coronavirus
  3. Dækker rejseforsikringen, hvis jeg er tvunget til at blive på mit rejsemål længere end planlagt grundet karantæne?

Alle kategorier

Dækker rejseforsikringen, hvis jeg er tvunget til at blive på mit rejsemål længere end planlagt grundet karantæne?

Siden 11. marts 2020 dækker vores forsikring ikke længere konsekvenserne af denne globale epidemi. I alle tilfælde skal du kontakte Sunweb eller dit transportselskab.
Fik du svar på dit spørgsmål? Ja, det besvarede mit spørgsmål / Nej, jeg fandt ikke svaret på mit spørgsmål
Tak for din hjælp.
Fandt  du ikke dit svar er du altid velkommen til at kontakte os på mail eller tlf. 70 22 04 65.

Ring til os

Åbningstider:

Mandag til fredag: 10:00-16:00 

Lørdag og søndag: Lukket

Telefon: 70 22 04 65

Under din ferie, vil der være døgnassistance tilgængelig.

Mit Sunweb

Hvis du har bestilt en ferie med Sunweb, har du en Mit Sunweb konto. Du kan se din faktura, betale for din ferie og downloade dine billetter.

Mit Sunweb

Facebook

Tilføj os på Facebook og deltage i konkurrencer og få de seneste nyheder fra os.

Gå til Facebook

Email

Send en email til os og vi vil vende tilbage hurtigst muligt. Venligst oplys dit booking nummer (hvis du har et).

Send email

Ring til os

Åbningstider:

Mandag til fredag: 10:00-16:00 

Lørdag og søndag: Lukket

Telefon: 70 22 04 65

Under din ferie, vil der være døgnassistance tilgængelig.

Mit Sunweb
Hvis du har bestilt en ferie med Sunweb, har du en Mit Sunweb konto. Du kan se din faktura, betale for din ferie og downloade dine billetter.

Mit Sunweb

Facebook
Tilføj os på Facebook og deltage i konkurrencer og få de seneste nyheder fra os.

Gå til Facebook

Email
Send en email til os og vi vil vende tilbage hurtigst muligt. Venligst oplys dit booking nummer (hvis du har et).

Send email