1. FAQ – ofte stillede spørgsmål om skiferier | Sunweb
  2. Ordrebekræftelse
  3. Modtagelse af bookingbekræftelse

Alle kategorier

Modtagelse af bookingbekræftelse

Når din bestilling er bekræftet, får du også et bookingnummer. Senest 2 timer efter bestilling af rejsen modtager du en bestillingsbekræftelse på e-mail. Hvis du ikke modtager en bekræftelse på din rejsebestilling, så kan du tjekke, om den er havnet i ”uønsket post” i din e-mail indbakke. Hvis den ikke ligger der, bedes du ringe til os og oplyse det telefonnummer, rejsen blev oprettet i.
Fik du svar på dit spørgsmål? Ja, det besvarede mit spørgsmål / Nej, jeg fandt ikke svaret på mit spørgsmål
Tak for din hjælp.
Fandt  du ikke dit svar er du altid velkommen til at kontakte os på mail eller tlf. 70 22 04 65.

Ring til os

Ring til os på 70 22 04 65

Du kan se åbningstider her.

Email

Send en email til os og vi vil vende tilbage hurtigst muligt. Har du allerede et bookingnummer bedes du oplyse dette i mailen. 

I øjeblikket har vi en svartid på vores mails på 5 hverdage. 

Send email

Mit Sunweb

Hvis du har bestilt en ferie med Sunweb, har du en Mit Sunweb konto. Du kan se din faktura, betale for din ferie og downloade dine billetter.

Mit Sunweb

Ring til os

Ring til os på 70 22 04 65

Du kan se åbningstider her.

Email

Send en email til os og vi vil vende tilbage hurtigst muligt. Har du allerede et bookingnummer bedes du oplyse dette i mailen. 

I øjeblikket har vi en svartid på vores mails på 5 hverdage. 

Send email

Mit Sunweb
Hvis du har bestilt en ferie med Sunweb, har du en Mit Sunweb konto. Du kan se din faktura, betale for din ferie og downloade dine billetter.

Mit Sunweb