1. FAQ – ofte stillede spørgsmål om skiferier | Sunweb
  2. Reklamation
  3. Reklamation

Alle kategorier

Reklamation

Hvis du har en reklamation i forbindelse med din rejse, skal du straks rette henvendelse til guiden på destinationen. Hvis der ikke er guide på din destination, skal du kontakte vores kontor i Danmark.
Bliver problemet på trods af dette ikke løst imens du er på destinationen, bedes du indsende din reklamation på e-mail til Sunweb på kundeservice@sunweb.dk senest 2 uger efter rejsens afslutning. Reklamationer, der ikke er blevet rapporteret på rejsemålet, vil ikke blive behandlet. Se mere om reklamationer i Sunwebs værd at vide.

Fik du svar på dit spørgsmål? Ja, det besvarede mit spørgsmål / Nej, jeg fandt ikke svaret på mit spørgsmål
Tak for din hjælp.
Fandt  du ikke dit svar er du altid velkommen til at kontakte os på mail eller tlf. 70 22 04 65.

Ring til os

Åbningstider:

Mandag til fredag: 10:00-16:00 

Lørdag og søndag: Lukket

Telefon: 70 22 04 65

Under din ferie, vil der være døgnassistance tilgængelig.

Mit Sunweb

Hvis du har bestilt en ferie med Sunweb, har du en Mit Sunweb konto. Du kan se din faktura, betale for din ferie og downloade dine billetter.

Mit Sunweb

Facebook

Tilføj os på Facebook og deltage i konkurrencer og få de seneste nyheder fra os.

Gå til Facebook

Email

Send en email til os og vi vil vende tilbage hurtigst muligt. Venligst oplys dit booking nummer (hvis du har et).

Send email

Ring til os

Åbningstider:

Mandag til fredag: 10:00-16:00 

Lørdag og søndag: Lukket

Telefon: 70 22 04 65

Under din ferie, vil der være døgnassistance tilgængelig.

Mit Sunweb
Hvis du har bestilt en ferie med Sunweb, har du en Mit Sunweb konto. Du kan se din faktura, betale for din ferie og downloade dine billetter.

Mit Sunweb

Facebook
Tilføj os på Facebook og deltage i konkurrencer og få de seneste nyheder fra os.

Gå til Facebook

Email
Send en email til os og vi vil vende tilbage hurtigst muligt. Venligst oplys dit booking nummer (hvis du har et).

Send email