Reklamation

Ændret den 15 Apr 2024

Før ferien

Hvis du vil indgive en klage inden afrejse, kan du sende den til os via vores kontaktformular.

Vi sender dig en bekræftelse på modtagelsen med en forventet svartid på 1 dag. Afhængig af klagens indhold kan vi have brug for mere tid til at behandle din klage. I dette tilfælde vil du altid modtage et fyldestgørende svar fra os inden for 2 uger efter modtagelsen af din klage. Vi tager naturligvis hensyn til din afrejsedato.


Under ferien

Hvis du oplever fejl eller mangler på din destination, er det vigtigt, at du straks rapporterer dette til din (digitale) Sunweb guide med henblik på at få løst sagen på destinationen. Du finder kontaktoplysningerne til guiden i dine rejsedokumenter samt på Mit Sunweb/Sunweb app. Vedrører din klage indkvarteringen, skal du desuden rapportere det til receptionen.

Det er vigtigt, at du udfylder en Customer Care formular på destinationen. Det kan du gøre sammen med guiden.

* Er du på krydstogt, er der ikke en fysisk guide til stede. Du kan derfor rapportere din klage direkte til receptionen.


Efter ferien

Løses din klage ikke på destinationen, kan du sende din udfyldte Customer Care formular sammen med en skriftlig begrundelse og relevant dokumentation (f.eks. billeder) til os via vores kontaktformular efter hjemkomst. Sunweb skal modtage din klage senest fire uger efter, du er kommet hjem.

Når vi har modtaget din klage, sender vi dig en bekræftelse på modtagelsen, hvor behandlingstiden er oplyst. 


Bemærk! Vi kan ikke behandle klager, som ikke er forsøgt løst på destinationen. Det er derfor et krav for at få behandlet din sag, at du har kontaktet guiden med henblik på at løse sagen, samt at du har udfyldt Customer Care formularen.


Er du uenig i resultatet efter behandling af din klage og kan ikke nå til enighed med Sunwebs kundeserviceafdeling, kan du indsende dinklage til Pakkerejse-Ankenævnet, som er et privat klagenævn, der behandler forbrugeres klager vedrørende pakkerejser.

I tilfælde af tvister af grænseoverskridende karakter kan du også henvende dig til EU's platform for online tvistbilæggelse via dette link: http://ec.europa.eu/odr 

 

Kontakt

Sunweb Scandinavia A/S

Kronprinsessegade 54, 4 MF

1306 København K

Danmark

Telefon: +4589883389

E-mail: kundeservice@sunweb.dk 


Se mere om reklamationer i Sunwebs ”Værd at vide


Var denne artikel nyttig?

Fantastisk!

Tak for din feedback

Beklager, at vi ikke var nyttige

Tak for din feedback

Fortæl os, hvordan vi kan forbedre denne artikel!

Vælg mindst én af grundene
Captcha-bekræftelse er påkrævet.

Feedback sendt

Vi sætter pris på din indsats og vil forsøge at rette artiklen

Spørgsmål om det samme emne

Har du fundet svaret?

Skriv til os på WhatsApp eller ring til os!

Send os en besked på WhatsApp til telefonnummer +4589883389. Du kan også ringe til os på det samme nummer men bemærk, at der kan være længere ventetid.


Åbningstider:

Mandag - fredag: 09:00-17:00

Lørdag: 10:00-15:00

Søndag: lukket


Se vores åbningstider

Sociale medier

Stil dit spørgsmål i en besked på vores sociale kanaler, så svarer vi indenfor vores åbningstider:


Mandag - fredag: 09:00-17:00

Lørdag: 10:00-15:00

Søndag: lukket


Se vores åbningstider

Send os en mail

Du kan hjælpe os ved at sende din e-mailadresse via vores kontaktform. Der kan være nogle få dages behandlingstid, afhængig af arbejdsbyrden.