8,5

  • Mulighed for halvpension
  • Beliggende i elegant palæ
  • Smukke opgivelser

Hotel Quinta da Casa Branca er et unik feriested omgivet af en smuk have med subtropiske træer og en bananplantage. Det er et vidunderligt sted for dem, der trænger til at blive forkælet lidt ekstra. Det venlige personale er kendt for sin gæstfrihed og sørger for, at der bliver taget hånd om dit ophold ned til mindste detalje. Så alt, hvad du skal gøre, er at slappe af og nyde ferien...
Hotellet er elegant og luksuriøst og har en romantisk atmosfære. Suiterne ligger i palæet, og de andre stilfulde værelser ligger i den tilstødende afdeling. Overalt, hvor du kigger hen, vil du opleve smukke detaljer. Du vil se antikt snedkerarbejde, autentiske portugisiske møbler og imponerende malerier. Desuden er væggene beklædt med klassiske tæpper, og loftet er dekoreret med fine ornamenter og venetianske lysekroner. De luksuriøse og rummelige værelser afspejler også denne stil. På værelserne kan du også slappe helt af; de bløde badekåber og hoteltøfler, der allerede venter på dig, sikrer, at du føler dig hjemme, og de komfortable boxmadrasser giver dig en god nats søvn. På Hotel Quinta da Casa Branca starter hver dag veludhvilet, med en dejlig, varieret morgenmad.
For kulinariske oplevelser anbefaler vi at spise på hotellets egen restaurant. Du kan nyde fine gourmet- og moderne retter i den karakteristiske spisestue i restauranten The Dining Room Restaurant. For dem, der gerne selv vil vælge, er der en à la carte-menu, men hvis du er i humør til at blive overrasket, kan du vælge Table d'Hotes. Lad dine smagsløg blive pirret og smag på en af de delikate fiske- eller kødretter. Vælg f.eks. lammetallerkenen, der er drysset med en arabisk kaffesauce og serveret med couscous eller rejerne med blækspruttepuré. Du kan afslutte dit måltid med en af de skønne desserter. Den velsmagende mini banankage kan varmt anbefales! Hvis du vil have en godnatdrink, er baren Casa da Quinta det rette sted at slutte dagen. Denne bar har en åben terrasse med smuk udsigt over hotellets haver.
Ud over alle disse fine faciliteter kan du også benytte dig af Health Club og Spa. Her er der en harmonisk og fredfyldt atmosfære, hvor du kan genoprette din krops balance fuldstændigt. Slap af i jacuzzi, dampbad eller sauna; det er alt sammen muligt her. Hvis du har spist for mange banankager og ønsker at træne lidt på ferien, kan du lægge vejen forbi det veludstyrede fitnesscenter. Alle disse fine faciliteter betyder, at du faktisk ikke behøver at forlade hotellet over hovedet. Men! Det er altså absolut værd at udforske Madeira. Øen kaldes også "Guds botaniske have", "Atlanterhavets perle" og "Edens have". Gå på de smukke bjergstier, der fører dig til øens højeste tinder, eller tag et kig på levadas (vandkanaler), der er skabt med en unik, 600 år gammel teknik.

Det er ikke muligt at vise værelser

Forplejning

Morgenmad
Halvpension
8.5
Baseret på 3 anmeldelser

{N} Gæsters anmeldelser

 
7.9
Review title
7.9
Review title

Anmeldelser

8,5
Baseret på 3 anmeldelser

100% ægte gæsteoplevelser

Retningslinjer for gæsteanmeldelser

For at holde bedømmelsesscore og anmeldelser relevante for din kommende rejse, arkivierer vi anmeldelser, der er ældre end 36 måneder.

Det er kun gæster, der har booket gennem Sunweb Group og har opholdt sig på det pågældende overnatningssted, der kan skrive en anmeldelse. Vi inviterer disse kunder til at give en anmeldelse via e-mail, når de er kommet hjem fra deres ferie. Hvis en kunde ønsker at skrive en anonym anmeldelse, kontrolleres detaljerne (som f.eks. bookingnummer, bookingdetaljer) og er kendt af Sunweb Group.

Uanset om det er en negativ eller positiv anmeldelse, vil vi offentliggøre alle anmeldelser i fuld længde så hurtigt som muligt efter, at de er blevet modereret til at overholde Sunweb Groups retningslinjer.

Retningslinjer og standarder for anmeldelser

Disse retningslinjer og standarder har til formål at sørge for at holde indholdet på Sunweb Groups mærker relevante og familievenlige uden at begrænse ytringen af stærke meninger. Disse gælder også uanset stemningen i anmeldelsen. Anmeldelser der indeholder skældsord eller beviste usandheder, vil ikke blive offentliggjort

Anmeldelserne skal være relateret til opholdet. De mest nyttige anmeldelser er detaljerede og hjælper andre med at træffe bedre beslutninger. Der må ikke indgå politiske, etiske eller religiøse kommentarer. Reklameindhold vil blive fjernet.

Alt indhold skal være ægte og unikt for gæsten. Anmeldelser er mest værdifulde, når de er originale og uvildige. Dit bidrag skal være dit eget.

Respekter andres privatliv. Sunweb Group vil sørge for at skjule e-mailadresser, telefonnumre, hjemmesider, konti på sociale medier og andre lignende oplysninger. 

De holdninger, der kommer til udtryk i anmeldelserne, er Sunweb Groups kunders holdninger. Sunweb Group påtager sig ikke ansvar for eventuelle anmeldelser eller svar.

Mest bestilt af: Med partner
9
Beliggenhed
5
Børnefaciliteter
9
Faciliteter
7,7
Hotellet
9,3
Personale
8
Pris ift. kvalitet
9,3
Samlet vurdering af ferien
9
Rengøring

Gæsters anmeldelser

Rejsetype
Vis kun anmeldelser på dansk

100% ægte gæsteoplevelser

Retningslinjer for gæsteanmeldelser

For at holde bedømmelsesscore og anmeldelser relevante for din kommende rejse, arkivierer vi anmeldelser, der er ældre end 36 måneder.

Det er kun gæster, der har booket gennem Sunweb Group og har opholdt sig på det pågældende overnatningssted, der kan skrive en anmeldelse. Vi inviterer disse kunder til at give en anmeldelse via e-mail, når de er kommet hjem fra deres ferie. Hvis en kunde ønsker at skrive en anonym anmeldelse, kontrolleres detaljerne (som f.eks. bookingnummer, bookingdetaljer) og er kendt af Sunweb Group.

Uanset om det er en negativ eller positiv anmeldelse, vil vi offentliggøre alle anmeldelser i fuld længde så hurtigt som muligt efter, at de er blevet modereret til at overholde Sunweb Groups retningslinjer.

Retningslinjer og standarder for anmeldelser

Disse retningslinjer og standarder har til formål at sørge for at holde indholdet på Sunweb Groups mærker relevante og familievenlige uden at begrænse ytringen af stærke meninger. Disse gælder også uanset stemningen i anmeldelsen. Anmeldelser der indeholder skældsord eller beviste usandheder, vil ikke blive offentliggjort

Anmeldelserne skal være relateret til opholdet. De mest nyttige anmeldelser er detaljerede og hjælper andre med at træffe bedre beslutninger. Der må ikke indgå politiske, etiske eller religiøse kommentarer. Reklameindhold vil blive fjernet.

Alt indhold skal være ægte og unikt for gæsten. Anmeldelser er mest værdifulde, når de er originale og uvildige. Dit bidrag skal være dit eget.

Respekter andres privatliv. Sunweb Group vil sørge for at skjule e-mailadresser, telefonnumre, hjemmesider, konti på sociale medier og andre lignende oplysninger. 

De holdninger, der kommer til udtryk i anmeldelserne, er Sunweb Groups kunders holdninger. Sunweb Group påtager sig ikke ansvar for eventuelle anmeldelser eller svar.

Destination

Madeira

Opdag Madeira

Omgivelser

Bemærk
  • Hvis du ønsker at benytte Health Club & Spa, skal du reservere på forhånd.
  • Der er tre forskellige steder på hotellet, hvor du kan nyde din morgenmad:
    * På restauranten Garden Pavilion
    * På terrassen i Garden Pavilion
    * På terrassen på restauranten Casa da Quinta
  • Restaurant & bar Casa da Quinta serverer ikke lette måltider til middag indtil videre. Der er i øjeblikket kun mulighed for at få serveret drikkevarer.
Transport

Vi flyver direkte til Madeiras hovedstad, Funchal. Flyvningen tager omkring 4 timer.

FLYTIDER

I de fleste tilfælde vil du kunne se flytiderne, når du bestiller online. Hvis afgangstiderne ikke bliver vist, er de endnu ikke kendt af os. Alle offentliggjorte flytider kan ændres uden forbehold.

TRANSFER
Transfer er ikke inkluderet i rejsens pris. Det er muligt at tilkøbe transfer ved bestilling af rejse.

* Calheta - ca. 50 minutter

* Caniço - ca. 15 minutter

* Funchal - ca. 30 minutter

* Santo António da Serra - ca. 30 minutter

* Santa Cruz - ca. 15 minutter

* Vale Paraizo Camacha - ca. 30 minutter.

Vi bestræber os på at overholde oplyste transfertider, men trafik og mange hotelstop kan forlænge transfertiden.

REJSEDOKUMENTER
Du vil modtage rejsedokumenter med flyplanen senest 3 uger før afrejsen. Disse skal udprintes og medbringes i lufthavnen til check-in.

Bemærk venligst: Fornavn og efternavn skal staves som angivet i dit pas. Det er ikke længere nødvendigt at indtaste mellemnavne, og vi frabeder derfor, at du indtaster dit mellemnavn. Hvis dit navn er stavet forkert, kan det give problemer ved check-in og kan medføre boardingafvisning. Det er altid dit eget ansvar at tjekke, at dit fornavn og efternavn er stavet som angivet i dit pas.

Information Portugal

Hovedstad: 
Hovedstaden i Portugal er Lissabon.

Sprog: 
Det officielle sprog i Portugal er portugisisk.
Tid: 
Portugal er 1 time bagud i forhold til Danmark.
Penge: 
Den officielle møntenhed i Portugal er euro.
Drikkepenge: 
Det er normalt at give ca. 5-10% i drikkepenge på de portugisiske barer og restauranter.
Strøm: 
Strømforsyningen er ligesom i Danmark 220 volt.
Pas: 
Når du rejser til Portugal, skal du medbringe et gyldigt pas. Du er selv ansvarlig for passets gyldighed i forbindelse med din ferie.
Nødstilfælde: 
Ved behov for kontakt til politi, ambulance eller brandvæsen ringes 112.
Åbningstider: 
Forretningerne i Portugal har som udgangspunkt åbent fra mandag til fredag fra 9.00 – 13.00 og 15.00 – 19.00 og lørdag fra 9.00 – 13.00. Åbningstiderne kan lokalt variere.
Mobiltelefon: 
Din danske mobiltelefon virker også i Portugal.
Andet: 
Ifølge portugisisk lov må hoteller og lejligheder afvise en booking hvis ingen af de rejsende er over 18 år. Dette kan Sunweb ikke gøres ansvarlig for.

Læs mere om Portugal