9,1

  • All Inclusive
  • Sportsfaciliteter
  • Autentisk Indretning

På Iberostar Club Palmeraie har du mulighed for at sammensætte en meget alsidig ferie. Uanset om ferien skal være en afslappet familieferie med børn eller en opdagelse i Marokkos lokalekultur, så kan det hele lade sig gøre.

I løbet af dagen kan man slappe af ved et af hotellets to poolområder eller udfordre hinanden i nogen af hotellets mange sportsfaciliteter. En tur i hotellets fitnesscenter eller spaafdeling (mod betaling) er ligeledes også en mulighed.

Skulle i få lyst til at gå på opdagelse er Marrakech bymidte kun en kort køretur væk og kan nås med hotellets shuttlebus som kører flere gange dagligt. Jeres ophold vil være med All Inclusive og serveres i hotellets buffetrestaurant.

Det er ikke muligt at vise værelser

Forplejning

All Inclusive

El Oasis Internationaal Buffet Restaurant
Morgenmad 07:30 - 10:30
Frokost 13:00 - 15:00
Aftensmad 18:30 - 21:30

El Jawahara Marokkaans Tema Buffet Restaurant
Aftensmad 19:30 - 22:00

Food Truck
Snacks 10:00 - 18:00

Bars
Lobbybar  09:00 - 00:00
Poolbar 10:00 - 18:00
Natklub 22:00 - 01:00

Alle drikkevarer er lokale produkter.

9.1
Baseret på 7 anmeldelser

{N} Gæsters anmeldelser

 
7.9
Review title
7.9
Review title

Anmeldelser

9,1
Baseret på 7 anmeldelser

100% ægte gæsteoplevelser

Retningslinjer for gæsteanmeldelser

For at holde bedømmelsesscore og anmeldelser relevante for din kommende rejse, arkivierer vi anmeldelser, der er ældre end 36 måneder.

Det er kun gæster, der har booket gennem Sunweb Group og har opholdt sig på det pågældende overnatningssted, der kan skrive en anmeldelse. Vi inviterer disse kunder til at give en anmeldelse via e-mail, når de er kommet hjem fra deres ferie. Hvis en kunde ønsker at skrive en anonym anmeldelse, kontrolleres detaljerne (som f.eks. bookingnummer, bookingdetaljer) og er kendt af Sunweb Group.

Uanset om det er en negativ eller positiv anmeldelse, vil vi offentliggøre alle anmeldelser i fuld længde så hurtigt som muligt efter, at de er blevet modereret til at overholde Sunweb Groups retningslinjer.

Retningslinjer og standarder for anmeldelser

Disse retningslinjer og standarder har til formål at sørge for at holde indholdet på Sunweb Groups mærker relevante og familievenlige uden at begrænse ytringen af stærke meninger. Disse gælder også uanset stemningen i anmeldelsen. Anmeldelser der indeholder skældsord eller beviste usandheder, vil ikke blive offentliggjort

Anmeldelserne skal være relateret til opholdet. De mest nyttige anmeldelser er detaljerede og hjælper andre med at træffe bedre beslutninger. Der må ikke indgå politiske, etiske eller religiøse kommentarer. Reklameindhold vil blive fjernet.

Alt indhold skal være ægte og unikt for gæsten. Anmeldelser er mest værdifulde, når de er originale og uvildige. Dit bidrag skal være dit eget.

Respekter andres privatliv. Sunweb Group vil sørge for at skjule e-mailadresser, telefonnumre, hjemmesider, konti på sociale medier og andre lignende oplysninger. 

De holdninger, der kommer til udtryk i anmeldelserne, er Sunweb Groups kunders holdninger. Sunweb Group påtager sig ikke ansvar for eventuelle anmeldelser eller svar.

Mest bestilt af: Familie
8,6
Beliggenhed
8,3
Børnefaciliteter
9
Faciliteter
9,1
Hotellet
9,7
Personale
9,3
Pris ift. kvalitet
9,3
Samlet vurdering af ferien
9,3
Rengøring

Gæsters anmeldelser

Rejsetype
Vis kun anmeldelser på dansk

100% ægte gæsteoplevelser

Retningslinjer for gæsteanmeldelser

For at holde bedømmelsesscore og anmeldelser relevante for din kommende rejse, arkivierer vi anmeldelser, der er ældre end 36 måneder.

Det er kun gæster, der har booket gennem Sunweb Group og har opholdt sig på det pågældende overnatningssted, der kan skrive en anmeldelse. Vi inviterer disse kunder til at give en anmeldelse via e-mail, når de er kommet hjem fra deres ferie. Hvis en kunde ønsker at skrive en anonym anmeldelse, kontrolleres detaljerne (som f.eks. bookingnummer, bookingdetaljer) og er kendt af Sunweb Group.

Uanset om det er en negativ eller positiv anmeldelse, vil vi offentliggøre alle anmeldelser i fuld længde så hurtigt som muligt efter, at de er blevet modereret til at overholde Sunweb Groups retningslinjer.

Retningslinjer og standarder for anmeldelser

Disse retningslinjer og standarder har til formål at sørge for at holde indholdet på Sunweb Groups mærker relevante og familievenlige uden at begrænse ytringen af stærke meninger. Disse gælder også uanset stemningen i anmeldelsen. Anmeldelser der indeholder skældsord eller beviste usandheder, vil ikke blive offentliggjort

Anmeldelserne skal være relateret til opholdet. De mest nyttige anmeldelser er detaljerede og hjælper andre med at træffe bedre beslutninger. Der må ikke indgå politiske, etiske eller religiøse kommentarer. Reklameindhold vil blive fjernet.

Alt indhold skal være ægte og unikt for gæsten. Anmeldelser er mest værdifulde, når de er originale og uvildige. Dit bidrag skal være dit eget.

Respekter andres privatliv. Sunweb Group vil sørge for at skjule e-mailadresser, telefonnumre, hjemmesider, konti på sociale medier og andre lignende oplysninger. 

De holdninger, der kommer til udtryk i anmeldelserne, er Sunweb Groups kunders holdninger. Sunweb Group påtager sig ikke ansvar for eventuelle anmeldelser eller svar.

Destination

Marrakech

Opdag Marrakech

Omgivelser

Bemærk
  • Iberostar har for nylig lanceret et loyalitetsprogram. Du kan finde flere oplysninger på Iberostars websted.
  • Værelsestype A og B er de samme. Prisen for Type A er billigere, men der er et begrænset antal.
Transport

Vi flyver direkte til Marrakech. Flyvningen tager omkring 4 timer og 30 minutter. Ved ankomsten til lufthavnen mødes du af en lokal repræsentant for Sunweb.

FLYTIDER

I de fleste tilfælde vil du kunne se flytiderne, når du bestiller online. Hvis afgangstiderne ikke bliver vist, er de endnu ikke kendt af os. Alle offentliggjorte flytider kan ændres uden forbehold.

TRANSFER

Transfer er ikke inkluderet i rejsens pris. Det er muligt at tilkøbe transfer ved bestilling af rejse.

* Transfertiden til Marrakech er ca. 30 min, og ca. 3 timer til Agadir.

Vi bestræber os på at overholde oplyste transfertider, men trafik og mange hotelstop kan forlænge transfertiden.

REJSEDOKUMENTER

Du vil modtage rejsedokumenter med flyplanen senest 7 dage før afrejsen. Disse skal udprintes og medbringes i lufthavnen til check-in.

Bemærk venligst: Fornavn og efternavn skal staves som angivet i dit pas. Det er ikke længere nødvendigt at indtaste mellemnavne, og vi frabeder derfor, at du indtaster dit mellemnavn. Hvis dit navn er stavet forkert, kan det give problemer ved check-in og kan medføre boardingafvisning. Det er altid dit eget ansvar at tjekke, at dit fornavn og efternavn er stavet som angivet i dit pas.

Information Marokko

Hovedstad:

Hovedstaden er Rabat.

Tidsforskel:

Det kommer an på hvad tid på året du rejser til Marokko. Rejser du til Marokko under dansk sommertid, er der en times tidsforskel mellem Danmark og Marokko, dvs. når klokken er 12 i Danmark, er klokken kun 11 i Marokko. Rejser du til Marokko under dansk vintertid er der ingen tidsforskel mellem Danmark og Marokko.

Sprog:

Det officielle sprog er arabisk, men da det er en tidligere fransk koloni, er fransk også meget udbredt. I turistbranchen og storbyerne taler de fleste også engelsk.

Valuta:

Den officielle valuta er Dirham. I de fleste turistområder accepteres de mest almindelige kreditkort, og der findes også hæveautomater.

Religion:

I Marokko er 98% af befolkningen muslimer, og religion spiller en stor rolle i de lokale marokkaneres dagligdag. På hotellerne vil du ikke mærke meget til dette, men ønsker du at besøge en moske eller et andet religiøst sted, anbefaler vi, at du bærer passende tøj. Sørg for at skuldre og knæ er tildækket. Du vil desuden også opleve, at der bliver kaldt til bøn gennem højtalere ved moskeer.

Ramadan:

Ramadanen er en vigtig højtid i Marokko, og mange butikker og restauranter vil holde lukket i perioden.

Helligdage:

Marokko har flere helligdage i løbet af året. Disse er anført nedenfor:

11. januar Uafhængighedsmanifest

1. maj Arbejdernes dag

Ramadan

30. juli fest for tronen

14. august Oued-Eddahab

20. august Kongens og revolutionens dag

21. august Ungdommens dag

6. november Green March

18. november uafhængighedsdag

Turistskat:

Det er obligatorisk at betale turistskat i Marokko. Prisen for dette er pr. person pr. nat. Du betaler dem lokalt ved check-in og afhænger af antallet af stjerner på dit ophold.

Mad og drikke:

Det marokkanske køkken er kendt for sine spændende smagsnuancer og mange krydderier. Typiske marokkanske retter er tagine (består typisk af oksekød, lam eller fisk med grønsager tilberedt i et lerfad med kegleformet låg, couscous, harira (suppe), eller kefta (kødboller på spyd).

Vi anbefaler, at du kun drikker vand fra flaske og aldrig fra hanen, og at du er varsom med isterninger, med mindre disse er lavet på kildevand.

Drikkepenge:

I Marokko er det kutyme at give drikkepenge til ansatte i servicebranchen. Lønningerne i servicebranchen er lave, og de ansatte i servicefag lever delvist af deres drikkepenge. Rejsens pris inkluderer ikke drikkepenge, da det er et individuelt anliggende, og drikkepengesystemet er en del af den kultur, som du vælger at besøge. Vi opfordrer til, at du følger og respekterer denne skik og giver drikkepenge til ansatte i servicefag, så som tjenere, rengøringspersonale, taxachauffører, lokalguider osv. På hoteller, restauranter, cafeer osv. forventes det, at du giver ca. 10 % af regningens pris i drikkepenge.

Elektricitet:

Strømforsyningen er ligesom i Danmark 220 volt.

Mobiltelefoni:

En dansk mobil virker som udgangspunkt også i Marokko. Tjek eventuelt for en sikkerheds skyld med din telefonudbyder, om du er tilmeldt udlandstelefoni. Vær varsom med brug af dataroaming, da dette er meget dyrt på et dansk abonnement i Marokko. Det kan ofte betale sig at købe et telefonkort i Marokko, hvis du gerne vil ringe hjem i løbet af ferien.

Pas & visum:

Danske statsborgere behøver ikke visum i forbindelse med rejser under tre måneders varighed til Marokko. Dit pas skal være gyldigt mindst seks måneder efter hjemrejsen. Rejser du eller en af dine rejsefæller på fremmedpas eller på pas fra tredje land, beder vi dig venligst kontakte den marokkanske ambassade i København vedr. evt. visumregler.

Rejsevejledning:

Vi anbefaler dig at læse Udenrigsministeriets rejsevejledning til Marokko på https://um.dk/

Vaccination:

Der kræves ingen vaccinationer for at rejse til Marokko. Vi anbefaler dog, at du spørger din egen læge til råds eller læser nærmere på https://www.vaccination.dk/

Nødsituation:

Politiets alarmnummer er 19. For brandvæsenet skal du ringe 15. Hvis du har brug for en ambulance, skal du ringe til 00212 (0)24 44 443724.

Læs mere om Marokko