9,5

  • Fordyb dig i luksus og komfort
  • Slap af i det omfattende Laurea Spa
  • Ultimativ afslapning på komfortable liggestole

Hvis du er på udkig efter et lækkert ferieophold på Madeira i absolut særklasse, så er det fantastiske Excellent Hotel Savoy Palace lige noget for dig. Dette luksuriøse 5-stjernede hotel ligger i centrum af Funchal og kun få minutters gang fra den smukke strand. Et ophold på dette hotel garanterer ultimativ afslapning.

Hotel Savoy Palace handler om luksus og komfort. Hotellet er moderne og stilfuldt indrettet med faciliteter og komfort helt i top. Her bor du i flotte og lyst indrettede værelser med plads op til 4 personer og udstyret med egen balkon. Ønsker du en ekstra luksuriøs ferie, så kan vi varmt anbefale at booke en suite med havudsigt.

På ferien kan du nyde afslappende dage i det indbydende poolområde, forkæle dig selv med nydelse i hotellets wellness, hvor de livlige farver fra Madeiras smukke natur og den vidunderlige duft fra havet føles i atmosfæren i wellnesscenteret. Nyd en afslappende massage for, at afbalancere krop og sjæl eller slap af i saunaen eller dampbadet.

Da Hotel Savoy Palace er placeret i centrum af charmerende Funchal, har du nem adgang til et væld af hyggelige spisesteder, farverige butikker og spændende, kulturelle oplevelser. Dit ophold er inklusiv morgenmad, men du har mulighed for at tilkøbe halv- eller helpension, så alle feriens måltider er inkluderet i prisen. Vi anbefaler Hotel Savoy Palace til alle, der gerne vil nyde en lækker luksusferie til Funchal, Madeiras farverige hovedstad.

Værelsestype

Dobbeltværelse alm. type B
for 2 personer
  • balkon
  • kaffe-og tefaciliteter
  • nespresso kaffemaskine
  • minibar
  • telefon
  • aircondition (justeres individuelt )
  • badeværelse med: brusebad, vask, toilet, hårtørrer, make-up spejl, hjemmesko
  • pudemenu
  • plads i parkeringsgarage: ca. 10,00 € pr. dag (betales lokalt)
Dobbeltværelse havesiden type A
for 2 til 3 personer max. 2 voksne og 1 barn op til og inkluderet 12 år
  • balkon
  • kaffe-og tefaciliteter
  • nespresso kaffemaskine
  • minibar
  • telefon
  • aircondition (justeres individuelt )
  • badeværelse med: brusebad, vask, toilet, hårtørrer, make-up spejl, hjemmesko
  • pudemenu
  • plads i parkeringsgarage: ca. 10,00 € pr. dag (betales lokalt)
Dobbeltværelse havudsigt type C
for 2 til 3 personer max. 2 voksne og 1 barn op til og inkluderet 12 år
  • balkon
  • kaffe-og tefaciliteter
  • nespresso kaffemaskine
  • minibar
  • telefon
  • aircondition (justeres individuelt )
  • badeværelse med: brusebad, vask, toilet, hårtørrer, make-up spejl, hjemmesko
  • pudemenu
  • plads i parkeringsgarage: ca. 10,00 € pr. dag (betales lokalt)
Dobbeltværelse superior type havudsigt
for 2 til 3 personer max. 2 voksne og 1 barn op til og inkluderet 12 år
  • balkon
  • kaffe-og tefaciliteter
  • nespresso kaffemaskine
  • minibar
  • telefon
  • aircondition (justeres individuelt )
  • badeværelse med: brusebad, vask, toilet, hårtørrer, make-up spejl, hjemmesko
  • pudemenu
  • plads i parkeringsgarage: ca. 10,00 € pr. dag (betales lokalt)

Læs mere

  • Suiterne har walk-in-bruser og badekar, mens de andre værelsestyper kun har walk-in-bruser. Gæster i suiterne kan desuden nyde godt af en velkomstdrink, poolbutler, opdaterede aviser, komplet minibar, en pakke- og udpakningsservice til en værdi af 40 € og en afskedsdrink.

Faciliteter

Generelt
  • Officiel klassifikation: 5 stjerner
  • samlet antal etager: 17
  • safetybox (på værelset)
  • lobby
  • roomservice
  • parkeringsgarage
  • handikapvenlige værelser
  • trådløst internet internet på fællesarealer (gratis), på værelset (gratis), ved receptionen (gratis)
  • vaskeriservice
Restaurant
  • spisesteder: restaurant (antal: 4)
  • barer: bar, lobbybar, loungebar, sky/tag bar
For børn
  • indendørs legeplads
Tilkøb
  • plads i parkeringsgarage: ca. 10,00 € pr. dag (betales lokalt)
Pools
  • børnepool
  • udendørs swimmingpool (antal: 3)(liggestole (gratis) )
Sport & underholdning
  • legerum
Wellness
  • wellness/spainkluderer: sauna, tyrkisk dampbad, jacuzzi, isbade, swimmingpool (opvarmet), afslapningsrum, skønhedsbehandlinger
  • fitnessrum (gratis)

Forplejning

  • Når dit ophold er med halv- eller helpension, gælder det nye fantastiske Dine Around-koncept = Du kan også spise på et af de andre Savoy-hoteller i Funchal eller Calheta!
  • For alle, der har bestilt et ophold med halv- eller helpension, er det godt at vide, at der er to hovedrestauranter; Hibiscus Restaurant og Orchidaceae Restaurant. Af og til foreslår Savoy Palace en anden spisemulighed. Det kan i så fald være en Table d'Hôte Menu i stedet for en buffet. Dette fastsættes ugentligt.
Helpension
Morgenmad
Halvpension
9.5
Baseret på 17 anmeldelser

{N} Gæsters anmeldelser

 
7.9
Review title
7.9
Review title

Anmeldelser

9,5
Baseret på 17 anmeldelser

100% ægte gæsteoplevelser

Retningslinjer for gæsteanmeldelser

For at holde bedømmelsesscore og anmeldelser relevante for din kommende rejse, arkivierer vi anmeldelser, der er ældre end 36 måneder.

Det er kun gæster, der har booket gennem Sunweb Group og har opholdt sig på det pågældende overnatningssted, der kan skrive en anmeldelse. Vi inviterer disse kunder til at give en anmeldelse via e-mail, når de er kommet hjem fra deres ferie. Hvis en kunde ønsker at skrive en anonym anmeldelse, kontrolleres detaljerne (som f.eks. bookingnummer, bookingdetaljer) og er kendt af Sunweb Group.

Uanset om det er en negativ eller positiv anmeldelse, vil vi offentliggøre alle anmeldelser i fuld længde så hurtigt som muligt efter, at de er blevet modereret til at overholde Sunweb Groups retningslinjer.

Retningslinjer og standarder for anmeldelser

Disse retningslinjer og standarder har til formål at sørge for at holde indholdet på Sunweb Groups mærker relevante og familievenlige uden at begrænse ytringen af stærke meninger. Disse gælder også uanset stemningen i anmeldelsen. Anmeldelser der indeholder skældsord eller beviste usandheder, vil ikke blive offentliggjort

Anmeldelserne skal være relateret til opholdet. De mest nyttige anmeldelser er detaljerede og hjælper andre med at træffe bedre beslutninger. Der må ikke indgå politiske, etiske eller religiøse kommentarer. Reklameindhold vil blive fjernet.

Alt indhold skal være ægte og unikt for gæsten. Anmeldelser er mest værdifulde, når de er originale og uvildige. Dit bidrag skal være dit eget.

Respekter andres privatliv. Sunweb Group vil sørge for at skjule e-mailadresser, telefonnumre, hjemmesider, konti på sociale medier og andre lignende oplysninger. 

De holdninger, der kommer til udtryk i anmeldelserne, er Sunweb Groups kunders holdninger. Sunweb Group påtager sig ikke ansvar for eventuelle anmeldelser eller svar.

Mest bestilt af: Med partner
9,5
Beliggenhed
5,7
Børnefaciliteter
9,6
Faciliteter
9,7
Hotellet
9,7
Personale
9,3
Pris ift. kvalitet
9,6
Samlet vurdering af ferien
9,8
Rengøring

Gæsters anmeldelser

Rejsetype
Vis kun anmeldelser på dansk

100% ægte gæsteoplevelser

Retningslinjer for gæsteanmeldelser

For at holde bedømmelsesscore og anmeldelser relevante for din kommende rejse, arkivierer vi anmeldelser, der er ældre end 36 måneder.

Det er kun gæster, der har booket gennem Sunweb Group og har opholdt sig på det pågældende overnatningssted, der kan skrive en anmeldelse. Vi inviterer disse kunder til at give en anmeldelse via e-mail, når de er kommet hjem fra deres ferie. Hvis en kunde ønsker at skrive en anonym anmeldelse, kontrolleres detaljerne (som f.eks. bookingnummer, bookingdetaljer) og er kendt af Sunweb Group.

Uanset om det er en negativ eller positiv anmeldelse, vil vi offentliggøre alle anmeldelser i fuld længde så hurtigt som muligt efter, at de er blevet modereret til at overholde Sunweb Groups retningslinjer.

Retningslinjer og standarder for anmeldelser

Disse retningslinjer og standarder har til formål at sørge for at holde indholdet på Sunweb Groups mærker relevante og familievenlige uden at begrænse ytringen af stærke meninger. Disse gælder også uanset stemningen i anmeldelsen. Anmeldelser der indeholder skældsord eller beviste usandheder, vil ikke blive offentliggjort

Anmeldelserne skal være relateret til opholdet. De mest nyttige anmeldelser er detaljerede og hjælper andre med at træffe bedre beslutninger. Der må ikke indgå politiske, etiske eller religiøse kommentarer. Reklameindhold vil blive fjernet.

Alt indhold skal være ægte og unikt for gæsten. Anmeldelser er mest værdifulde, når de er originale og uvildige. Dit bidrag skal være dit eget.

Respekter andres privatliv. Sunweb Group vil sørge for at skjule e-mailadresser, telefonnumre, hjemmesider, konti på sociale medier og andre lignende oplysninger. 

De holdninger, der kommer til udtryk i anmeldelserne, er Sunweb Groups kunders holdninger. Sunweb Group påtager sig ikke ansvar for eventuelle anmeldelser eller svar.

Destination

Madeira

Opdag Madeira

Omgivelser

Beliggenhed
I centrum
Bemærk
Du vil blive bedt om dit kreditkort ved indtjekningen.
Transport

Vi flyver direkte til Madeiras hovedstad, Funchal. Flyvningen tager omkring 4 timer.

FLYTIDER

I de fleste tilfælde vil du kunne se flytiderne, når du bestiller online. Hvis afgangstiderne ikke bliver vist, er de endnu ikke kendt af os. Alle offentliggjorte flytider kan ændres uden forbehold.

TRANSFER
Transfer er ikke inkluderet i rejsens pris. Det er muligt at tilkøbe transfer ved bestilling af rejse.

* Calheta - ca. 50 minutter

* Caniço - ca. 15 minutter

* Funchal - ca. 30 minutter

* Santo António da Serra - ca. 30 minutter

* Santa Cruz - ca. 15 minutter

* Vale Paraizo Camacha - ca. 30 minutter.

Vi bestræber os på at overholde oplyste transfertider, men trafik og mange hotelstop kan forlænge transfertiden.

REJSEDOKUMENTER
Du vil modtage rejsedokumenter med flyplanen senest 3 uger før afrejsen. Disse skal udprintes og medbringes i lufthavnen til check-in.

Bemærk venligst: Fornavn og efternavn skal staves som angivet i dit pas. Det er ikke længere nødvendigt at indtaste mellemnavne, og vi frabeder derfor, at du indtaster dit mellemnavn. Hvis dit navn er stavet forkert, kan det give problemer ved check-in og kan medføre boardingafvisning. Det er altid dit eget ansvar at tjekke, at dit fornavn og efternavn er stavet som angivet i dit pas.

Information Portugal

Hovedstad: 
Hovedstaden i Portugal er Lissabon.

Sprog: 
Det officielle sprog i Portugal er portugisisk.
Tid: 
Portugal er 1 time bagud i forhold til Danmark.
Penge: 
Den officielle møntenhed i Portugal er euro.
Drikkepenge: 
Det er normalt at give ca. 5-10% i drikkepenge på de portugisiske barer og restauranter.
Strøm: 
Strømforsyningen er ligesom i Danmark 220 volt.
Pas: 
Når du rejser til Portugal, skal du medbringe et gyldigt pas. Du er selv ansvarlig for passets gyldighed i forbindelse med din ferie.
Nødstilfælde: 
Ved behov for kontakt til politi, ambulance eller brandvæsen ringes 112.
Åbningstider: 
Forretningerne i Portugal har som udgangspunkt åbent fra mandag til fredag fra 9.00 – 13.00 og 15.00 – 19.00 og lørdag fra 9.00 – 13.00. Åbningstiderne kan lokalt variere.
Mobiltelefon: 
Din danske mobiltelefon virker også i Portugal.
Andet: 
Ifølge portugisisk lov må hoteller og lejligheder afvise en booking hvis ingen af de rejsende er over 18 år. Dette kan Sunweb ikke gøres ansvarlig for.

Læs mere om Portugal
Vælg værelsestype

Rejsende

Vælg antal rejsende og husk at indele dem på deres respektive værelser.
Vælg lufthavn

Fejl

Der er sket en fejl

Vi beklager meget..

Det ligner, at noget er gået galt i vores ende. Vi håber på din tålmodighed, mens vi fikser problemet. Tilføj i mellemtiden indkvarteringen til dine favoriter og kom tilbage lidt senere!

Valg af forskellige lufthavne

Du har valgt et fly med afrejse fra {DEPARTURE_AIRPORT} med hjemrejse til {ARRIVAL_AIRPORT}.