1. FAQ – Ofte stillede spørgsmål om din rejse | Sunweb
  2. Reklamation
  3. Søg kompensation hos SAS

Alle kategorier

Søg kompensation hos SAS

Da du ikke modtager et såkaldt PNR-nummer (booking nr. til flyselskabet), når du bestiller charterfly, skal kompensation søges direkte SAS. Dette gøres ved at følge følgende trin:
1. Ring til SAS 
2. Her oplyser du dit Sunweb-booking nr. og gør opmærksom på, at der er tale om en charterrejse, som kan findes i systemet Paxport
3. Oplys dit flynummer
4. Herfra vil SAS guide dig videre og hjælpe med søgningen af kompensation

Du kan læse mere om søgning af flykompensation i EU forordningen 261/2004


Fik du svar på dit spørgsmål? Det svarede mit spørgsmål / Jeg fandt ikke mit svar?
Tak for din hjælp.
Fandt  du ikke dit svar er du altid velkommen til at kontakte os på mail eller tlf. 70 22 04 64

Telefon

Ring til os på 70 22 04 64

Du kan se åbningstider her.

I øjeblikket er vores kontor lukket. Se vores åbningstider for mere information.

Send os en mail

Der er 2 hverdages ventetid på vores mail

Send mail

Betingelser

Du kan læse betingelser og 'værd at vide' for din rejse her.

Læs betingelser

Telefon

Ring til os på 70 22 04 64

Du kan se åbningstider her.

I øjeblikket er vores kontor lukket. Se vores åbningstider for mere information.
Send os en mail
Der er 2 hverdages ventetid på vores mail

Send mail

Betingelser

Du kan læse betingelser og 'værd at vide' for din rejse her.

Læs betingelser