1. FAQ – Ofte stillede spørgsmål om din rejse | Sunweb
  2. Om bord
  3. Hvad betyder ’kredit om bord’?

Alle kategorier

Hvad betyder ’kredit om bord’?

Hvis du som krydstogtpassager oplever utilfredshed under krydstogtet, som du ikke selv er ansvarlig for, og krydstogtselskabet ønsker at tilbyde dig godtgørelse for dette, kan de tilbyde dig ’kredit om bord’.

Dette er et pengebeløb, der bliver sat ind på dit nøglekort. Du kan bruge dem på en restaurant, i en butik, i spaen eller til andre betalte aktiviteter om bord på krydstogtskibet.



Fik du svar på dit spørgsmål? Det svarede mit spørgsmål / Jeg fandt ikke mit svar?
Tak for din hjælp.
Fandt  du ikke dit svar er du altid velkommen til at kontakte os på mail eller tlf. 70 22 04 64

Telefon

Ring til os på 70 22 04 64

Du kan se åbningstider her.

I øjeblikket er vores kontor lukket. Se vores åbningstider for mere information.

Send os en mail

Der er 2 hverdages ventetid på vores mail

Send mail

Betingelser

Du kan læse betingelser og 'værd at vide' for din rejse her.

Læs betingelser

Telefon

Ring til os på 70 22 04 64

Du kan se åbningstider her.

I øjeblikket er vores kontor lukket. Se vores åbningstider for mere information.
Send os en mail
Der er 2 hverdages ventetid på vores mail

Send mail

Betingelser

Du kan læse betingelser og 'værd at vide' for din rejse her.

Læs betingelser