1. FAQ – Ofte stillede spørgsmål om din rejse | Sunweb
  2. Om bord
  3. Er der lægehjælp om bord?

Alle kategorier

Er der lægehjælp om bord?

De internationale retningslinjer er, at alle krydstogtskibe med mere end 100 passagerer skal være i stand til at tilbyde lægehjælp af høj kvalitet til passagerer og besætningsmedlemmer. Den lægelige bistand består af diagnostisk, stabiliserende og terapeutisk behandling og om nødvendigt medicinsk evakuering. Lægehjælp er tilgængelig 24 timer i døgnet, 7 dage om ugen, og det medicinske personale taler som minimum flydende engelsk.

Du vil blive overrasket over omfanget af den medicinske ekspertise og de medicinske faciliteter om bord. Almindelige lidelser som søsyge, solskoldning og skader som brud og forstuvninger kan naturligvis behandles. De større krydstogter kan dog også behandle nødsituationer som hjerteanfald, slagtilfælde og udbrud af smitsomme sygdomme.

Så du kan være sikker på, at der vil være tilstrækkelig lægehjælp om bord i det usandsynlige tilfælde af en nødsituation.



Fik du svar på dit spørgsmål? Det svarede mit spørgsmål / Jeg fandt ikke mit svar?
Tak for din hjælp.
Fandt  du ikke dit svar er du altid velkommen til at kontakte os på mail eller tlf. 70 22 04 64

Telefon

Ring til os på 70 22 04 64

Du kan se åbningstider her.

Den gennemsnitlige ventetid i øjeblikket er 5 minutter.

Send os en mail

Der er 2 hverdages ventetid på vores mail

Send mail

Betingelser

Du kan læse betingelser og 'værd at vide' for din rejse her.

Læs betingelser

Telefon

Ring til os på 70 22 04 64

Du kan se åbningstider her.

Den gennemsnitlige ventetid i øjeblikket er 5 minutter.
Send os en mail
Der er 2 hverdages ventetid på vores mail

Send mail

Betingelser

Du kan læse betingelser og 'værd at vide' for din rejse her.

Læs betingelser