1. FAQ – Ofte stillede spørgsmål om din rejse | Sunweb
  2. Information
  3. Rejseplanen for mit krydstogt er ændret. Kan jeg nu annullere eller anmode om refundering?

Alle kategorier

Rejseplanen for mit krydstogt er ændret. Kan jeg nu annullere eller anmode om refundering?

Både Sunweb og krydstogtselskabet har mulighed for at foretage ændringer i rejseplanen af vigtige årsager. Vi er forpligtet til at informere dig om dette i god tid. Et eksempel herpå er ændringer i havn. Dette er dog ikke en grund til at aflyse rejsen eller anmode om refundering.

Hvis der sker en større ændring i rejseplanen inden rejsens start, informerer vi dig i god tid. Vi vil spørge dig, om du accepterer ændringen, og afhængigt af situationen vil vi tilbyde dig et alternativ. I tilfælde af, at du ikke kan acceptere både ændringen eller det tilbudte alternativ, kan du annullere krydstogtet uden beregning.



Fik du svar på dit spørgsmål? Det svarede mit spørgsmål / Jeg fandt ikke mit svar?
Tak for din hjælp.
Fandt  du ikke dit svar er du altid velkommen til at kontakte os på mail eller tlf. 70 22 04 64

Telefon

Ring til os på 70 22 04 64

Du kan se åbningstider her.

I øjeblikket er vores kontor lukket. Se vores åbningstider for mere information.

Send os en mail

Der er 2 hverdages ventetid på vores mail

Send mail

Betingelser

Du kan læse betingelser og 'værd at vide' for din rejse her.

Læs betingelser

Telefon

Ring til os på 70 22 04 64

Du kan se åbningstider her.

I øjeblikket er vores kontor lukket. Se vores åbningstider for mere information.
Send os en mail
Der er 2 hverdages ventetid på vores mail

Send mail

Betingelser

Du kan læse betingelser og 'værd at vide' for din rejse her.

Læs betingelser