1. FAQ – Ofte stillede spørgsmål om din rejse | Sunweb
  2. I løbet af rejsen
  3. Er alle faciliteter i min bolig/destination åbne?

Alle kategorier

Er alle faciliteter i min bolig/destination åbne?

Du kan finde ud af hvilke faciliteter, der er åbne for din ferie på destinationsbeskrivelsen på vores website. Under faciliteter finder du de corona-foranstaltninger, der gælder for denne destination. Desværre, når du rejser under corona-tider, er nogle faciliteter lukket af sundhedsmæssige og sikkerhedsmæssige årsager. Vi har ingen indflydelse på dette. Bemærk, at lukningen af ​​nogle faciliteter kan ændre sig mellem nu og din afrejsedato eller endda under din ferie.

Et godt råd! Download Sunweb App'en før afrejse. På denne måde har du altid alle dine rejseoplysninger til rådighed på ferien. Du vil også blive informeret om vigtige udviklinger omhandlende din rejse og destination via meddelelser i App'en.
Fik du svar på dit spørgsmål? Det svarede mit spørgsmål / Jeg fandt ikke mit svar?
Tak for din hjælp.
Fandt  du ikke dit svar er du altid velkommen til at kontakte os på mail eller tlf. 70 22 04 64

Send os en mail

Den nemmeste måde at komme i kontakt med os er ved at sende os en mail.

Send mail

Telefon

Ring til os på 70 22 04 64

Du kan se åbningstider her.

Facebook

For tips og inspiration besøg vores facebookside.

Se side

Betingelser

Du kan læse betingelser og 'værd at vide' for din rejse her.

Læs betingelser

Send os en mail

Den nemmeste måde at komme i kontakt med os er ved at sende os en mail.

Send mail

Telefon

Ring til os på 70 22 04 64

Du kan se åbningstider her.

Facebook

For tips og inspiration besøg vores facebookside.

Se side

Betingelser

Du kan læse betingelser og 'værd at vide' for din rejse her.

Læs betingelser