1. FAQ – Ofte stillede spørgsmål om din rejse | Sunweb
  2. I løbet af rejsen
  3. Kan Sunweb sikre, at jeg kommer sikkert hjem fra ferien (hjemrejsegaranti)?

Alle kategorier

Kan Sunweb sikre, at jeg kommer sikkert hjem fra ferien (hjemrejsegaranti)?

Vi vil altid gøre vores bedste for at hjælpe dig med at komme sikkert hjem, f.eks. ved at hjælpe med bestilling af ny hjemrejsebillet. Vi kan dog ikke garantere, at vi har ledige værelser og/eller flybilletter, og det vil derfor ikke altid være muligt for os at hjælpe dig med ændring af rejsen.
Bliver du testet positiv for Covid-19, mens du er på ferie, skal du kontakte dit eget forsikringsselskab, da dette falder under sygdom, og dækning af udgifter i forbindelse med f.eks. forlængelse af rejsen er derfor en forsikringssag. Vi vil altid anbefale, at du forhører dig omkring dækning i forbindelse Covid-19 ved dit forsikringsselskab. 

Læs her hvad der gælder for vores Hjemrejsegaranti


Fik du svar på dit spørgsmål? Det svarede mit spørgsmål / Jeg fandt ikke mit svar?
Tak for din hjælp.
Fandt  du ikke dit svar er du altid velkommen til at kontakte os på mail eller tlf. 70 22 04 64

Telefon

Ring til os på 70 22 04 64

Du kan se åbningstider her.

Den gennemsnitlige ventetid i øjeblikket er 5 minutter.

Send os en mail

Der er 2 hverdages ventetid på vores mail

Send mail

Betingelser

Du kan læse betingelser og 'værd at vide' for din rejse her.

Læs betingelser

Telefon

Ring til os på 70 22 04 64

Du kan se åbningstider her.

Den gennemsnitlige ventetid i øjeblikket er 5 minutter.
Send os en mail
Der er 2 hverdages ventetid på vores mail

Send mail

Betingelser

Du kan læse betingelser og 'værd at vide' for din rejse her.

Læs betingelser