1. FAQ – Ofte stillede spørgsmål om din rejse | Sunweb
  2. Ofte stillede spørgsmål til vores rejsekonsulenter
  3. Hvad hvis man skal i karantæne på destinationen?

Alle kategorier

Hvad hvis man skal i karantæne på destinationen?

Hvis der er krav om at man skal gå i karantæne på destinationen, så sender vi ikke vores gæster afsted. I så fald vil din rejse blive annulleret og du vil få muligheden mellem at ombooke din rejse eller få dit indbetalte beløb refunderet.
Fik du svar på dit spørgsmål? Det svarede mit spørgsmål / Jeg fandt ikke mit svar?
Tak for din hjælp.
Fandt  du ikke dit svar er du altid velkommen til at kontakte os på mail eller tlf. 70 22 04 64

Send os en mail

Den nemmeste måde at komme i kontakt med os er ved at sende os en mail.

Send mail

I øjeblikket er vores kontor lukket. Se vores åbningstider for mere information.

Telefon

Ring til os på 70 22 04 64

Du kan se åbningstider her.

I øjeblikket er vores kontor lukket. Se vores åbningstider for mere information.

Betingelser

Du kan læse betingelser og 'værd at vide' for din rejse her.

Læs betingelser

Send os en mail

Den nemmeste måde at komme i kontakt med os er ved at sende os en mail.

Send mail

I øjeblikket er vores kontor lukket. Se vores åbningstider for mere information.
Telefon

Ring til os på 70 22 04 64

Du kan se åbningstider her.

I øjeblikket er vores kontor lukket. Se vores åbningstider for mere information.
Betingelser

Du kan læse betingelser og 'værd at vide' for din rejse her.

Læs betingelser