1. FAQ – Ofte stillede spørgsmål om din rejse | Sunweb
  2. Coronavoucher
  3. Hvis jeg har benyttet noget af min voucher, men stadig har et beløb tilbage på den, kan jeg så få det udbetalt?

Alle kategorier

Hvis jeg har benyttet noget af min voucher, men stadig har et beløb tilbage på den, kan jeg så få det udbetalt?

Ja, det kan du godt, såfremt det resterene beløb på din voucher ikke blot er en del af de 20% ekstra, som vi har lagt oveni. Bestiller du en rejse til et højere beløb end det, du allerede har indbetalt, vil en eventuel difference ikke blive tilbagebetalt. Det vil sige, at hvis du har en aflyst en ferie med et indbetalt beløb på 10.000,-, så vil du få 20% ekstra - svarende til 12.000,- på din voucher. Hvis du så efterfølgende bestiller en ny rejse til 11.000,- så vil de sidste 1.000,- ikke blive refunderet, da det kun er det indbetalte beløb, du kan få refunderet. De resterende 1.000,- vil dog fortsat kunne bruges til betaling af en ny rejse.



Fik du svar på dit spørgsmål? Det svarede mit spørgsmål / Jeg fandt ikke mit svar?
Tak for din hjælp.
Fandt  du ikke dit svar er du altid velkommen til at kontakte os på mail eller tlf. 70 22 04 64

Send os en mail

Den nemmeste måde at komme i kontakt med os er ved at sende os en mail.

Send mail

I øjeblikket er vores kontor lukket. Se vores åbningstider for mere information.

Telefon

Ring til os på 70 22 04 64

Du kan se åbningstider her.

I øjeblikket er vores kontor lukket. Se vores åbningstider for mere information.

Betingelser

Du kan læse betingelser og 'værd at vide' for din rejse her.

Læs betingelser

Send os en mail

Den nemmeste måde at komme i kontakt med os er ved at sende os en mail.

Send mail

I øjeblikket er vores kontor lukket. Se vores åbningstider for mere information.
Telefon

Ring til os på 70 22 04 64

Du kan se åbningstider her.

I øjeblikket er vores kontor lukket. Se vores åbningstider for mere information.
Betingelser

Du kan læse betingelser og 'værd at vide' for din rejse her.

Læs betingelser