1. FAQ – Ofte stillede spørgsmål om din rejse | Sunweb
  2. Coronavoucher
  3. Kan jeg få min voucher refunderet?

Alle kategorier

Kan jeg få min voucher refunderet?

Ja, det kan du. Hvis du ønsker dine penge refunderet, kan du logge ind på 'Mit Sunweb' og anmode om at få din voucher refunderet. Hav gerne dit IBAN og BIC nummer klar, da vi skal bruge disse oplysninger. Har du ikke dit IBAN og BIC nummer, så kan du finde det på din netbank eller ved at kontakte din bank. Har du problemer med at logge ind kan du kontakte os på info@sunweb.dk. Ja, det kan du. Hvis du ønsker dine penge refunderet, kan du logge ind på Mit Sunweb og anmode om at få din voucher refunderet. Hav gerne dit IBAN og BIC nummer klar, da vi skal bruge disse oplysninger. Har du ikke dit IBAN og BIC nummer, så kan du finde det på din netbank eller ved at kontakte din bank. Har du problemer med at logge ind kan du kontakte os på info@sunweb.dk.






Fik du svar på dit spørgsmål? Det svarede mit spørgsmål / Jeg fandt ikke mit svar?
Tak for din hjælp.
Fandt  du ikke dit svar er du altid velkommen til at kontakte os på mail eller tlf. 70 22 04 64

Telefon

Ring til os på 70 22 04 64

Du kan se åbningstider her.

I øjeblikket er vores kontor lukket. Se vores åbningstider for mere information.

Send os en mail

Der er 2 hverdages ventetid på vores mail

Send mail

Betingelser

Du kan læse betingelser og 'værd at vide' for din rejse her.

Læs betingelser

Telefon

Ring til os på 70 22 04 64

Du kan se åbningstider her.

I øjeblikket er vores kontor lukket. Se vores åbningstider for mere information.
Send os en mail
Der er 2 hverdages ventetid på vores mail

Send mail

Betingelser

Du kan læse betingelser og 'værd at vide' for din rejse her.

Læs betingelser