1. FAQ – Ofte stillede spørgsmål om din rejse | Sunweb
  2. Forsikringer og Coronavirus
  3. Dækker afbestillingsforsikringen, hvis jeg ikke kan rejse, fordi jeg er sat i karantæne grundet kontakt med nogen, der har COVID-19?

Alle kategorier

Dækker afbestillingsforsikringen, hvis jeg ikke kan rejse, fordi jeg er sat i karantæne grundet kontakt med nogen, der har COVID-19?

Eventuelle ekstra rejse- og opholdsudgifter, fordi du bliver længere tid på din rejsedestination som følge af COVID-19-virus, er kun forsikret, hvis du eller din medforsikrede får en positiv test for Covid-19 under rejsen. Dette gælder ikke, hvis der kun er karantænepligt uden diagnose. Kontakt forsikringsselskabet, hvis du er alvorligt syg, og i andre tilfælde bør du kontakte din rejsearrangør.



Fik du svar på dit spørgsmål? Det svarede mit spørgsmål / Jeg fandt ikke mit svar?
Tak for din hjælp.
Fandt  du ikke dit svar er du altid velkommen til at kontakte os på mail eller tlf. 70 22 04 64

Send os en mail

Den nemmeste måde at komme i kontakt med os er ved at sende os en mail.

Send mail

I øjeblikket er vores kontor lukket. Se vores åbningstider for mere information.

Telefon

Ring til os på 70 22 04 64

Du kan se åbningstider her.

I øjeblikket er vores kontor lukket. Se vores åbningstider for mere information.

Betingelser

Du kan læse betingelser og 'værd at vide' for din rejse her.

Læs betingelser

Send os en mail

Den nemmeste måde at komme i kontakt med os er ved at sende os en mail.

Send mail

I øjeblikket er vores kontor lukket. Se vores åbningstider for mere information.
Telefon

Ring til os på 70 22 04 64

Du kan se åbningstider her.

I øjeblikket er vores kontor lukket. Se vores åbningstider for mere information.
Betingelser

Du kan læse betingelser og 'værd at vide' for din rejse her.

Læs betingelser