1. FAQ – Ofte stillede spørgsmål om din rejse | Sunweb
  2. Forsikringer og Coronavirus
  3. Mit rejsemål er påvirket af Covid-19. Derfor ønsker jeg ikke længere og/eller kan ikke længere rejse til dette område. Kan jeg gøre brug af min afbestillingsforsikring?

Alle kategorier

Mit rejsemål er påvirket af Covid-19. Derfor ønsker jeg ikke længere og/eller kan ikke længere rejse til dette område. Kan jeg gøre brug af min afbestillingsforsikring?

Forsikringen dækker ikke afbestillinger grundet utryghed ved Covid-19 situationen. Hvis rejsen ikke er mulig på grund af offentlige forvaltningstiltag i forbindelse med COVID-19 vil Sunweb tilbyde dig at udskyde afrejsedatoen hvorpå det derefter er muligt at annullerer rejsen, hvorpå du bliver refunderet.


Fik du svar på dit spørgsmål? Det svarede mit spørgsmål / Jeg fandt ikke mit svar?
Tak for din hjælp.
Fandt  du ikke dit svar er du altid velkommen til at kontakte os på mail eller tlf. 70 22 04 64

Send os en mail

Den nemmeste måde at komme i kontakt med os er ved at sende os en mail.

Send mail

I øjeblikket er vores kontor lukket. Se vores åbningstider for mere information.

Telefon

Ring til os på 70 22 04 64

Du kan se åbningstider her.

I øjeblikket er vores kontor lukket. Se vores åbningstider for mere information.

Betingelser

Du kan læse betingelser og 'værd at vide' for din rejse her.

Læs betingelser

Send os en mail

Den nemmeste måde at komme i kontakt med os er ved at sende os en mail.

Send mail

I øjeblikket er vores kontor lukket. Se vores åbningstider for mere information.
Telefon

Ring til os på 70 22 04 64

Du kan se åbningstider her.

I øjeblikket er vores kontor lukket. Se vores åbningstider for mere information.
Betingelser

Du kan læse betingelser og 'værd at vide' for din rejse her.

Læs betingelser