1. FAQ – ofte stillede spørgsmål om din rejse | Sunweb
  2. Ordrebekræftelse
  3. Bookingbekræftelse

Alle kategorier

Bookingbekræftelse

Når din bestilling er bekræftet, får du også et bookingnummer. Senest 2 timer efter bestilling af rejsen modtager du en bestillingsbekræftelse på e-mail. Hvis du ikke modtager en bekræftelse på din rejsebestilling, så kan du tjekke om den er havnet i ”uønsket post” i din e-mail indbakke. Hvis den ikke ligger der, bedes du ringe til os og oplyse det telefonnummer, rejsen blev oprettet til.
Fik du svar på dit spørgsmål? Det svarede mit spørgsmål / Jeg fandt ikke mit svar?
Tak for din hjælp.
Fandt  du ikke dit svar er du altid velkommen til at kontakte os på mail eller tlf. 70 22 04 64

Send os en mail

Den nemmeste måde at komme i kontakt med os er ved at sende os en mail.

Send mail

Telefon

Ring til os på 70 22 04 64

Du kan se åbningstider her.

Facebook

For tips og inspiration besøg vores facebookside.

Se side

Betingelser

Du kan læse betingelser og 'værd at vide' for din rejse her.

Læs betingelser

Send os en mail

Den nemmeste måde at komme i kontakt med os er ved at sende os en mail.

Send mail

Telefon

Ring til os på 70 22 04 64

Du kan se åbningstider her.

Facebook

For tips og inspiration besøg vores facebookside.

Se side

Betingelser

Du kan læse betingelser og 'værd at vide' for din rejse her.

Læs betingelser