Jeg har glemt noget på destinationen - hvad gør jeg?

Ændret den 04 Apr 2024

Vi vil gøre vores bedste for at hjælpe, hvis du har glemt noget på destinationen. Har du glemt noget, skal du sende en e-mail til lostandfound@sunwebgroup.com, hvor du forklarer situationen.

Bliver den glemte genstand fundet, sendes den fra destinationen direkte til din hjemmeadresse på dit eget ansvar.


Bemærk! Der kan være lokale regler for, hvilke genstand der er mulige at sende. Eksempelvis er det ikke tilladt at sende elektronik fra Tyrkiet.


Omkostninger

Til dækning af administrative omkostninger i forbindelse med efterlysningen opkræves et gebyr på 300 kr., som skal betales, uanset om den glemte genstand tilvejebringes eller ej. Finder vores guider den glemte genstand, vil du herudover blive opkrævet beløbet for forsendelse. Den glemte genstand kan først afsendes, når omkostningerne er betalt.


Se mere om glemte sager i vores ”Værd at vide

Var denne artikel nyttig?

Fantastisk!

Tak for din feedback

Beklager, at vi ikke var nyttige

Tak for din feedback

Fortæl os, hvordan vi kan forbedre denne artikel!

Vælg mindst én af grundene
Captcha-bekræftelse er påkrævet.

Feedback sendt

Vi sætter pris på din indsats og vil forsøge at rette artiklen

Spørgsmål om det samme emne

Relaterede spørgsmål

Har du fundet svaret?

Skriv til os på WhatsApp eller ring til os!

Send os en besked på WhatsApp til telefonnummer +4589883389. Du kan også ringe til os på det samme nummer men bemærk, at der kan være længere ventetid.


Åbningstider:

Mandag - fredag: 09:00-17:00

Lørdag: 10:00-15:00

Søndag: lukket


Se vores åbningstider

Sociale medier

Stil dit spørgsmål i en besked på vores sociale kanaler, så svarer vi indenfor vores åbningstider:


Mandag - fredag: 09:00-17:00

Lørdag: 10:00-15:00

Søndag: lukket


Se vores åbningstider

Send os en mail

Du kan hjælpe os ved at sende din e-mailadresse via vores kontaktform. Der kan være nogle få dages behandlingstid, afhængig af arbejdsbyrden.